Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oldman2

    veterán

    válasz tboldi #240223 üzenetére

    Van egy FŐ Apple ID-m, amivel már egy alkalmazást tesztelek (TEST1) a TestFlight-on keresztül. Ezt látom is benne rendben, már többször rendben frissült.

    Most egy másik app kapcsán egy másik fejlesztő azt mondta, adjak neki egy másik emailcímet, mert a FŐ-höz nem tudja "hozzárendelni" az ő tesztelendő alkalmazását (TEST2).

    Adtam neki egy eddig nem használtat, amiben elvileg már letölthető lenne a beta (honosításra került) TEST2 app, de képtelen vagyok azt elérni, csak az első TEST1 appot és a FŐ ID-met látom a TestFlight alatt.

    Eredetileg a Settings / App Store / SANDBOX ACCOUNT alatt a FŐ fiók jelent meg, ott kiléptem, de a 2ND ID-t sehol nem tudom megadni, így a TestFlight alatt nem változik semmi, csak a FŐ ID-t és az ahhoz rendelt TEST1 alkalmazást látom.

    :F

Új hozzászólás Aktív témák