Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _adaml21_

    őstag

    A 3 év jótállásos garanciális javítással mik a tapasztalatok? Ha használtan vennék egy Telekomnál, Telenornál, vagy esetleg iStyle-nál vagy iCentre-nél vásárolt készüléket, nem jelentene problémát az 1 év után, hogy a számlán / jótállási jegyen nem az én nevem szerepel?

    Jelenleg egy olyan telefonom van, ami Media Marktos, aminél a számlára nem írnak nevet - nyilván itt nem lenne probléma ebből.

    Illetve jelenleg mik a trendek javítás terén, fődarab csere van még most is a legtöbb esetben, vagy inkább alkatrészt javítanak?
    Még az iPhone 4-4S-5-5S szériáknál voltam olyan szerencsés, hogy állandóan volt valami baja a telefonoknak 3-4 havonta, azonnal fődarab cserélték, még a régi Budafoki úti Telekomnál.... Aztán azóta 7, X, 11Pro, és 12-nél nem voltak ilyen problémáim, illetve azóta asszonyt is megtérítettem, és nála se jött elő 8 és SE 2020 esetében semmi gond.
    Mindenesetre akkoriban ezekkel a szerencsés garanciális cserékkel mindig nagyon jól jártam, újként eladtam és kis ráfizetéssel mentem az újabb szériára.

Új hozzászólás Aktív témák