Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    válasz ittakary #31615 üzenetére

    Arra, hogy ha személyesen beállítasz a Genius Bar-hoz, akkor azért ott lehet tárgyalni. Sokszor leírtam már, de most megint le kell írnom: nekem a T-mobile-os, lejárt garanciájú 3G-men simán kicserélték az üveget egy apró buborék miatt az USA-ban. A legtöbb iPhone tulaj betört kijelzőkkel állít be az Apple-höz. Nyilván több esélyed van magánál a cégnél megdumálni a problémádat, mint a szolgáltatónál. Nekem anno sikerült, úgy, hogy az európai telefonokra elvileg semmilyen garancia nem is lett volna az USA-ban. Sőt, nem volt ott vita se, szó nélkül megcsinálták, 10 perc alatt. Ennek fényében gondolom, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek ez sikerült. A T-nél viszont cseszheted, ők csak egy partnercég, és valószínűleg többe is kerülne nekik a csere, mint az Apple-nek előszedni valahonnan egy használt alkatrészt, és kicserélni a hibásat. Ráadásul egy wifi hiba igencsak olyan hiba, aminél indokoltan lehet felháborodott a vásárló.

    i6 Silver

Új hozzászólás Aktív témák