Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz B-L-A-C-K #135130 üzenetére

    cseréről, de ha a vásárlástól számított 3 munkanapon belül kerül sor hiba/meghibásodás - amely akadályozza a rendeltetésszerű használatot - miatti cserére kerül sor, akkor nincs szervizelgetés, meg felújított készülék adása - konkrét esetben az, amit korábban is írtam, hogy nem várathat a forgalmazó a gyártói felújított készülék megérkezésére, hanem ha a hiba egyértelműen reprodukálható, akkor amennyiben van neki adott típus készleten, úgy leveszi a polcról az újat és azt adja cserébe -, hanem ténylegesen újat kellene adni, amíg 3 munkanapon túl már javíthatnak és felújított készüléket is adhatnak.
    a vásárlástól számított 3 munkanapon belüli vagy kívüli csere a kulcs, belül újra kellene cserélni, azon kívül meg mehet a szervizeltetés/kijavítás, vagy a felújítottra kicserélés is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák