Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Gyurma_13 #135149 üzenetére

    biztos vagyok benne, hogy svájcban nincs annyi ügyeskedő/ügyeskedés, mint magyarországon.
    nem véletlenül kérik már be itt szinte minden esetben kivizsgálásra a készüléket, amiket régebben simán cseréltek bemondásra.
    arról nem is beszélve, amikor apr illetékesek buknak be, akik besegítenek ismerősnek és üzletszerűen megy a felvásárolt beázott, törött...stb. készülékek trükkös cserélgetése felújítottra... (az ilyen módon elrontott cserés kihasználási arányt is az ügyfelek rovására kell behozni...)
    nem egy ilyen ügyre szálltak rá mostanság, mert feltűnt, hogy az aprókon néhányan tömkelegével árulják a cserélt telefonokat - még ha nem is írják oda, hogy cserélt, hanem csak a jótállás intervallumából, vagy egyéb árulkodó jelből lehet sejteni/tudni.

    a másik oldala, hogy sok üzletben nincsenek tisztában a jogi szabályozással, csak az van bennük, amit anno betanítottak nekik - amikor még nem volt itthon függetlenül iphone készülék hivatalosan árusítva -, a változást már nem követik, pedig kellene.

    [ Szerkesztve ]

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Gyurma_13 #135149 üzenetére

    Igen, ebben van a kulcsszó, ügyeskedés, visszaélések. Abszolút nem csodálkozok rajta, hogy nálunk nagyítóval megnézik a telefonokat ha leadja az ember gariztatni. Az csak egy jelenség, amikor valaki a fórumon rögtön azzal kezdi, hogy a saját hibáját hogy lehetne rákenni egy garanciális ügyintézésre (és szidja a gyártót, amikor az nem dől be ennek), a másik jelenség aki aprón hirdet, hogy segít cserélni a hibás telefont gyárira.

Új hozzászólás Aktív témák