Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aszpirin

    senior tag

    válasz Noxy #302972 üzenetére

    Minden MultiSIM-nek van egy technikai száma is, amit a Telekom a rendszerében megmutat. Arról van szó.
    Erre a számra az eredeti szám hívásai kvázi át vannak irányítva (azért "kvázi", mert a fő SIM is kicsörög).
    Ha a telefonodban MultiSIM van, akkor viszont csak olyan SMS-t kapsz meg, amit erre a technikai hívászámra címeztek, a fő számra címzettet nem.

    Van egy halom variáció ezekkel a MultiSIM-ekkel, és használati eseteikkel, attól függően, hogy telefonban, tabletben vagy okosórában vannak-e, és a fő SIM-et hordozó készülék milyen (iPhone-e vagy nem), stb. A különféle variációkban nem is annyira egyszerű kibogozni, hogy mi működik és mi nem, ha működik, mit lát a másik fél (technikai vagy fő hívszámot), ráadásul az iMessage-dzsel és FaceTime-mal ill. azok megoldásaival kombinálódik ez az egész az almás világban, szóval elég nagy katyvasz tud lenni, szvsz., bár a Telekom megpróbálja szájbarágósan leírni, akkor sem mindig minden igaz és érvényes az Almára, ami ott van - és ez saját tapasztalat. " MultiSim-em is van, a fő SIM iPhone-ban, az egyik MultiSIM iPad-ben, a másik pedig Apple Watch-ban (Ultra 2), hát a Watch-csal nem teljesen triviális, hogy mikor mi működik, és mitől függ....

    [ Szerkesztve ]

  • polonic

    félisten

    válasz Noxy #302972 üzenetére

    Hívásnál nincs is probléma. Üzeneteknél van.
    Mivel ez egy másik sim, ezért teljesen más hívószáma van neki. A multisim feature-t bekapcsolva a core-ban, akkor ezzel a másik sim-re ugyanazok a tarifacsomag paraméterek vonatkoznak és hívásoknál is a fő szám látszik. Azonban üzeneteknél nem.

    Egyébként ott van, hogy katt a további részletekre, majd lap alján lesznek még infok, azokat olvasd el.

Új hozzászólás Aktív témák