- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
niof
addikt
válasz GoodSpeed #22 üzenetére
Hát igen, ezért mondom, hogy rá kéne gyúrni a technológiára keményen. A fosszilis tüzelőanyagoknak egyszer vége lesz (bár lehet, hogy még nem a mi életünkben), emellett ugye elismerten környezetszennyező (de jelenleg nem nagyon van más helyette). Az elektromos járművek piaca jelenleg csak a gazdagok játszótere, még csak nem is látszik olyan opció, hogy nagyobb, családi egyterűek hasonló összegekért látnának napvilágot, mint a robbanómotoros társaik. Vagy mondjuk a hétköznapokban nélkülözhetetlen teherszállító járművek, kamionok stb., ahova erő is kell, meg távolsági kapacitás is kell. Az egyetlen értelmes megoldás, a nukleársi meghajtás miniatürizálása, egy 100%-ban szabályozott rendszerben, ahol a végfelhasználó csak vizet tölthet után a meghajtott gőzgépbe, amit a reaktor hajt, semmi más nem hozzáférhető számára. Ha most elkezdenének rajta dolgozni, talán addigra lenne belőle valami, mire a fosszilis és elektronyos móka kifullad...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
aktív tag
válasz GoodSpeed #22 üzenetére
„életszerűbb lenne repülőkön alkalmazni..”
Volt erről szóló fejlesztés mind a Szovjetunióban [link] , mind pedig az Egyesült Államokban [link] . A magas költségek és a nagy biztonsági kockázatok miatt végül senki sem rendszeresített ilyen gépet.Ellenben a hajózásban megvalósult a polgári célú nukleáris meghajtás, a Szovjetunió/Orosz Föderáció például jégtörőt hajt meg vele: [link] . Van egy projekt óriási utas-szállító hajó nukleáris meghajtására, de mivel csak Blikk (vagy egyéb hasonló) forrást találtam, azt inkább nem hozom ide.
https://hardverapro.hu/apro/iphone_15_tok_elado_2/friss.html
-
Semplar
őstag
válasz GoodSpeed #31 üzenetére
Nem véletlenül vannak ezek a hadsereg kezében, vagy önmagától mozgásképtelenre megalkotva.
“Don’t worry, nothing gets away here, the place belongs to the Mafia.”
-
E.Kaufmann
addikt
válasz GoodSpeed #22 üzenetére
Szerintem nem is a méret a gond, hanem egy balesetnél jóval mérgezőbb és nagyobb területre hat ki a kiszabadult radioaktív anyag, mint szétfolyt benzin vagy kiszakadt akkumulátor, de még ha ki is gyulladnak, akkor is jóval kevesebb a kár. A terroristák miatt meg nem is szabad polgári kézbe adni ilyen veszélyes anyagot, de nem kell terrorista sem csak egy tuningmatyi, aki elcseszi a sugárvédelmet . Valamint katonai kézben lévő nagy méretű eszközöknél egyrészt nincs is célszerűbb meghajtás, van is hely jobb elszeparálásra esetleges balesetnél és védik is a katonák szabotázs ellen.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bányászgép alap (12 kártyahely, 3.6 kW tápteljesítmény 92% hatásfokkal) kompletten eladó
- 14TB Toshiba MG07 - garanciás
- Dell T7810: 2x Intel Xeon E5-2697A v4, 32-64 mag, 2.6-3.6GHz, 64GB - 512GB DDR4 ECC, 500GB SSD, ÁFÁs
- Asustor AS3202T - 4 magos N3150 cerka - 4 IP kamerához liszensz - 2.5Gbit USB ethernet ajándék
- Nintendo Switch Lite (Yellow) Eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest