- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mayerlaci
senior tag
Szoval ez a topic a kamionokkal fog foglalkozni.
Nekünk 2 is van belőle:Egy MAN F2000-es 420-as faszállító+ennek egy Rába pot a párja.Ilyensmi csak nem nyerges hanem tudjátok ilyen hosszu platos meg nem fehér hanem szürke.Bővebben: link
A másik egy 530-pacis Common Rail motoros TGA ennek pedig 1 Schwarzmüller pót a párja ez is fát hord.
Tegnap voltam Pécsett MAN kiállításon most jelentek meg az uj tipusok TGL:de csak 8-12t-ig a miénk meg 14T körül daruval uresen mert mind a 2-n van +a pot sulya.Amikor meg van rakva van még 55T-is. Na szal volt egy teljesen uj motoros 430-as TGA aminek Common Rail D420-as motorja van.Az nyerges volt de huzott rendesen.Sajnos a 460-aso gyártását leállították de a 410-eseket még nem.
Na jo beszélgetést kívánok mindenkinek.
Kalandor jöcc 1 körre -
mayerlaci
senior tag
1.kedvencem
Bővebben: link
Gondolom ez se közönséges valami baromihosszo trélert huz. -
mayerlaci
senior tag
válasz oettinger01 #36 üzenetére
Semmi.
[Szerkesztve] -
mayerlaci
senior tag
Láttátok az uj Scaniat az elején az a más szin középen baromira bejön.Mennyi lehet 1ébként egy olyan rácsa az elejére?
-
mayerlaci
senior tag
válasz #16741888 #42 üzenetére
Nagyon bejön
Bővebben: link -
mayerlaci
senior tag
Multkor bevittük a volanhoz a Tga-t ugye xxl-es fülke kérdeztük hol a központi zsirzo.Az istennek se találták meg.És rájöttünk hogy nincs is mert fejlettett már
-
mayerlaci
senior tag
válasz SPDeluxe1.0 #47 üzenetére
De télleg ezek hogy kanyarodnak?
-
mayerlaci
senior tag
válasz SPDeluxe1.0 #49 üzenetére
De ezt ugye nem mind 1 gyárhoz viszi-
-
mayerlaci
senior tag
Már egyszer irtam hogy ezek az ujabb kamionok már mind jok ugyhogy csak szimpátia kérdése (persze nem teljesen).
Én azért a Magnum-ot se irnám le mert megbizhatok ám a te általad emlitett Volvo-kat sajnos annyira nem ismerem bocs télleg de nem akarok véleményt mondani roluk utánanézek majd.
Kalandor:Ültél már más kamionban: -
mayerlaci
senior tag
Szerintetek gumit mennyiert futoztetnak?
-
mayerlaci
senior tag
Hozzuk kicsit fel a topicot.
Kis érdekesség.:A világ első tehergépkocsiját 1896-ban készítette a Daimler-Motoren-Gesellschaft, az akkoriban még a Stuttgart melletti, ma már a városhoz tartozó Cannstattban. A másfél tonnás, ló nélküli kocsit a hátsó tengely mögé épített kéthengeres, 4 lóerős teljesítményű Phönix motor hajtotta. A teherszállító járművek ereje, sebessége, biztonsága és kényelme az óta a sokszorosára nőtt, csakúgy, mint a közúti szállítás aránya, amely újabb forradalmi lépés előtt áll, hiszen a forgalom robbanásszerű fejlődésére lehet számítani. Szakértői tanulmányok szerint a következő tíz évben másfélszeresére nő a kamionokkal szállított áruk mennyisége, ez pedig nagyobb és hosszabb szerelvények építését teszi szükségessé. A műszaki megoldásnál már csak a törvényi változtatások nehezebbek, hiszen több oldalról is támadják a tervezetet. A harmadik évezredben a meg növekedett igényeket már nem lehet a kamionok számának növelésével kielégíteni. A légi közlekedéshez hasonlóan közúton is nagyobb kapacitású járművekre van szükség. Az XXL méretűnek jelzett vontatmányok hossza 25, 5 méter, összgördülő tömege, pedig 60 tonna lenne. Az ellenzők tábora szerint a nehezebb kamionok tönkreteszik az utakat, a mamutok fejlesztését támogatók, pedig azt bizonyítják, hogy a vontatmányok a jelenlegi öt helyett nyolc tengelyen gördülnének, így nem jut nagyobb terhelés az utakra, miközben 20 százalékkal kevesebb lenne az egy tonnakilométerre eső üzemanyag-fogyasztás, és ezzel arányosan a károsanyag-kibocsátás. -
mayerlaci
senior tag
válasz katavagyok #76 üzenetére
Sajnos azt nem tudom de milyen uj ez mert utakon még nem láttam.
-
mayerlaci
senior tag
Nem tudtok valami olyan oldalt ahol kamion motor rajza van de ahol láthatok is valamit a motorbol?
-
mayerlaci
senior tag
Ho miatt kamion-osos valaki? Rendesen mennek a verdák?
-
mayerlaci
senior tag
HMM EURO5 mit gondoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPad topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen