Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz becuszabi #19604 üzenetére
Sokáig én sem kívántam fully-t, de miután kipróbáltam és le se lehetett vakarni a képemről a vigyort, úgy döntöttem, hogy nem élhetek nélküle. Persze ehhez kellett a megfelelő összehasonlítási alap. Sokakhoz hasonlóan én is végigjártam a trekking-első telós monti-össztelós mtb utat és amíg ilyen vidéken lakom, mint most, addig nem is fogok másra váltani.
Én kívántam, csak pénzem nem volt rá, csak mervre futotta, alkalmam volt felülni és kipróbálni egy Scott G Zero gyári kerót még az ezredforduló köörnyékén, onnantól tudtam, hogy egyszer majd valamikor én is veszek egy fullyt, kicsit sokára ugyan de tavaly ez meg is történt. És merevre visszaülve zongorázni lehet a különbséget, full fapad érzés a mervvázas keró. Mindig kell egy kis idő mire átszokok a mervre, a fullyra nem kell
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #19733 üzenetére
Olyan kis sárvédőt már én is akartam venni, csak valahogy még úgy alakult, hogy nem vettem, pedig már egy éve megvan a "vas". Én nem szeretem a sarat úgyhogy lehetőleg szárazon megyek vele 99%-ban, így annyira nem hiányoltam még a kis sárvédő bigyót.
Több ezer forint az a vacak Vágok ki kólásüvegből valamit, jó lesz az oda -
Manitou
addikt
Tegnap elnéztünk (5-en) kicsit túrázni Szilvásváradra és környékére. Feltekertünk a bükk legmagasabb pontjára Istállóskőre is (959m) érdekes módon óra szerint majdnem 100m-el magasabban voltunk Lehet szilvásváradnál nem a megfeleő magasságra kalibráltam be. Végülis jó volt, csak hosszu volt az út, kb 360km-t autóztunk oda-vissza. Ráadásul a forgalom is nagy volt augusztus 20 miatt. Szilvásváradon alig győztük kerülgetni a gyalogosokat, rengetegen voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #19858 üzenetére
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #19908 üzenetére
A meridának ezek a fullyjai inkább 150-170k körül vannak (mármint csak a váz) , ha hozzá veszzük hogy leginkább egy olcsóbb kategóriás teló van hozzájuk és a felszerelés is inkább a kedvezőbb áru de már viszonylag jó minőségű alkatrészekből áll, akkor már érthető hogy jön ki ennyire az ár. Persze egyben mindig olcsóbb megvenni egy kerót, mint külön összerakni, így most jelen esetben ez a tényező is bejátszik.
Ja meg ugye az se mindegy milyen rugóstaggal van szerelve egy fully , ezzel is sokat tudnak spórolni az áron.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #20373 üzenetére
A SUN UFO elég gyenge felni, mivel ki van hegyezve a könnyű súlyra. Csak akkor ajánlom, ha 60 kiló vagy kb.És akkor is azért óvatosan kell vele duhajkodni.
Amúgy semmi hátulütője nincs, de annyi előnye viszont van, hogy át tudod tenni a kerekeket egy v-fékes keróba és ott is fogod tudni használni a kerekeket
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #20380 üzenetére
717 jó választás
-
Manitou
addikt
válasz Fecogame #20484 üzenetére
1. attól függ most milyen féked van, és mennyire vagy vele megelégedve
2. használat függő
3. mire?
4. milyen telód van?
5. de, csak többet bír mint a szimplafalú
6. bikenmag aprón talán használtan, illetve van újonnan is tán 100 körül
7. bárhol igénybevételtől függ[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #20528 üzenetére
Szerintem több mint 8 kiló Inkább 9 így ránézésre, meg amiket látok alkatrészeket.
Szép a váz[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #20534 üzenetére
A carbon váz még nem jelenti azt hogy egyből nagyon könnyű lesz a keró. ezek a vázak se olyan sokkal könnyebbek mint egy könnyebb fajta aluváz. Mondjuk legyen 1200g a váz
Az XTR cuccok megintcsak nem jelentik azt hogy könnyű, pl az XTR agyak nem tartoznak a legkönnyebbek közé. Fékváltókar régebbi XT-s rajta, ami szintén elég combos súlyban, már a grammhuszárok szemével nézve. XCbiker bringája nem hiszem hogy 8 kiló lenne -
Manitou
addikt
válasz Ariadne #20539 üzenetére
A keréken érdemes könnyíteni. Külsőn és felnin elsősorban, mert azt hajtás közben is megérzed, könnyebb gyorsítasni.
De lehet faragni az üléscső stucni, kormány hármassal is. Ja a telót nem is írtam még ----> Csere egy könnyű merevvillára
Tudni kéne pontosan mi hány gramm most rajta.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
MIndenki a saját kárán tanul
Egyértelműen a konat érdemesebb venni. Ha valaki nem ért annyira a dolgokhoz még nagyobb "szívás" kerót építenie, de ő tudja.Dirtyz: szép binyigli, majd várjuk a képeket Én is most egy két KCNC cuccal szemezgetek , illetve már tavaly óta.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Fecogame #20582 üzenetére
Nem tudom most milyen keród van, de ha tesco gazdaságos, akkor nem hiszem hogy kazettás hátsó agyad lenne azon, így a fogaskereket máris kilőheted a lánccal együtt. Valószínűnek tartom, hogy menetes hátsó agy van hozzá itt a racsni és a fogaskerék egyben van, míg kazettás agynál a racsni az agyra van szerelve és lehúzható a fogaskerék ( kazetta) róla.
Nyeregcső meg hááát, az van egy rakás méretben nem biztos hogy pont olyan lesz mint a régi. Lehet hozzá csinálni hézagolót, de kérdés ér e annyit, egy üléscső nem olyan nagy tétel valami olcsóbb alut már kapsz 1k-ért
Hajtóművet szintén nem ajánlom ha a tescós fajta. Még az is megeshet hogy olasz menetes nem angol, akkor máris nem tudod átrakni a régi monoblokkot/középcsapágyat, illetve a tengely miatt lehet a láncvonal is rosszul jönne ki az új vázzal.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz picur220 #20665 üzenetére
A marokváltó megintcsak fos, csak a legszarabb bringákon van ilyen
Azért abból is van "csúcskategóriás", és még könnyebb is jóval mint egy shimano akármilyenrapidfájer Pl sram és társai vagy a sachs is gyártott régebben jókat, de vannak még más zuggyártók is
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz picur220 #20671 üzenetére
Pedig nem rossz az, az egyik kerómon markolatváltó van, és a jobb fajtából való. Csak megszokás kérdése a használata.
Anno még a gripshift néven jött be
Ami menő volt az a 600-as gripshift és a 800-as X-Ray ezek shimano kompatibilisek voltak. Nekem egy 600-asom volt régen.
Aztán jött az ESP ( sram elődje, bár a sram logó már ezeknek a használati útmutatójukon is ott figyelt ) ő már olyat gyártott hogy csak ESP váltókkal volt kompatibilis a cucc, aztán jött a sram, gyakorlatilag csak "névváltás történt" 3.0, 5.0, 7.0 9.0 , majd X0 később
De már az újabbakat nem követtem. Meg bejöttek a trigger váltókarok a sramnál ismondhatni rapidfire mintájára, de mégis kjicsit más működéssel.
A sachsnál meg a quartz volt az említésre méltó .
Egy X-ray: [link]
hozzá különféle markolatok, különféle színben:[link]Sachs Quartz:
[link]
Nekem meg ilyen van:
[link]
Hozzá meg ilyen hátsóvátó, csak 7.0-s felírattal:[link][ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #21202 üzenetére
Van egy 10 éves Manitou telóm, már akkor PM-es felfogatásu volt, igaz ez még egy korábbi PM szabvány volt, a maiaknak már nem annyi a furattávolsága.
-
Manitou
addikt
Már nem azért, de ti hány megszakitott PM-es felfogatást láttatok telón?
Én speciel egyet se.
Én is ezt akartam írni, de inkább nem tettem. Amúgy elvileg le van írva mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavart akkor tutira nem lesz probléma a menettel. Nem mintha én is nyomatékkulccsal mókáznék
A PM meg tényleg jobb rendszer -
Manitou
addikt
válasz venember83 #21237 üzenetére
Nekem ilyen agyak vannak a speciben Csak XM 719 DiSC-el fűztem be.
Asszem 260 és 262-es küllőket vettem hozzá. Anno megnéztem valami kalkulátorral, és ezt dobta a gép.Ha boltba fűzeted ott majd úgyis tudják mekkora kell bele.Vagy netről akarod venni a küllőket is?
-
Manitou
addikt
Tegnap vettem az ALDI-ban egy fejlámpát, egész korrekt kis cucc 3500-ért szerintem igencsak megéri. Akinek viszonylag nagy fényerejű lámpa kell olcsóért ne habozzon
Ilyen:
[link]
50 méterre is elvilágít 6 órán át tud 75 Lumennel világítani.
Van rá 3 év gari , és adnak hozzá 3 energizer mikroceruzaelemet is.
Bár lehet majd ráfabrikálom a kormányra inkább valahogy, mert városban csak úgy közlekedhetek vele. -
Manitou
addikt
-
-
Manitou
addikt
Szerintem meg kicsit túlparázzátok ezt a lámpa dolgot
lorcsi Sokat és balesetmenteset
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Grat minden 24h-ásnak a részvételért
Jó nagy por volt -
Manitou
addikt
válasz venember83 #21688 üzenetére
-
Manitou
addikt
[link] tuti vétel
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #21957 üzenetére
Felhasználó függő is. Meg attól is függ hány saras versenyen / vagy túrán használod, ott jobban eszi a pofát és a felnit is az idő viszontagsága.
De szerintem 5000-8000 km-t kibír lazán, vagy többet is. -
Manitou
addikt
válasz venember83 #22027 üzenetére
Milyen hajtóműved van?
Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen