- Otthoni időjárás-állomás
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- DUNE médialejátszók topicja
- ZIDOO médialejátszók
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Hardverek pünkösdre
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz Azazello- #3577 üzenetére
Az a baj hogy ilyen kőnehéz Torával az életben nem rak össze 10 kilós gépet, de még 11-et se
Számít a súly, mint minden technikai sportban, az hogy kinek mit ér meg egyéni döntése.( meg pénztárcájáé) Grammfejüek előnyben Persze vannak olyan dolgok amik már a használhatóság rovására mennek, vagyis egy bizonyos szint után már hülyeség könnyíteni tovább. Ne tudd meg hány olyan fanatikus van aki pár gramm faragásért a gépén képes súlyos pénzeket kiadni.
Egy ~10 kilós gép meg szerintem teljesen korrekt súly egy CC versenygépnek. A sponzorált versenyzők se mennek sokkal könnyebb gépekkel mint 10 kiló.
[Szerkesztve] -
Manitou
addikt
válasz Azazello- #3582 üzenetére
Nem kell egy darab karbon alkatrész se ahhoz, hogy 10 kilós gépet rakjál össze.De mondjuk pár titáncucc lehet becsúszik az meg nem a gyengeségéről híres Szóval semmit nem szólna a 95 kilódhoz
a 318 tora 2,1kg alatt van, szal annyira nem ko nehez. illetve ehhez viszonyitva az en 351-es reconom is pont ilyen nehez
Torából van 2 és 2,4 kilós is. Van egy rakat tora. 302-es meg 2,4
Ha belegondolsz nem lehetnek egy súlyban, már csak azért sem mert a reconnak alu a becsúszója, a toráknak meg acél. Illetve a reconnak üregesre kovácsolt a válla ( elvileg, de erre nem vennék mérget) Most nézem, elvileg a TORA-nak is az
Reconba van 1814, 1905, 2066 g-os
351-es reconod Solo Air? Mert az 1905g
Szóval nem annyi, mint a Tora. Kb 150g van köztük a becsúszó miatt. Vagy U-turnos reconod van? Az lehet egy súlyban vele.
Szerintem nem befolyásolja a működését. -
Manitou
addikt
válasz urban racer #3595 üzenetére
Mivan vele? Sokáig pikeban gondolkoztam. De nem kell átütős, meg nehéz is.
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3601 üzenetére
Szerintem nincs Psylo volt gyorszárasban ( a pike '' elődje'' )
A levegős is valami 2,2 kiló, szóval nem a legkönnyebb. meg ami kicsit eltántorított tőle, hogy elég sok tört belőle a fékhídnál. -
Manitou
addikt
válasz urban racer #3607 üzenetére
Ja, tudom, van aki pike-al maratonozik.
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #3615 üzenetére
Ezt a lockout-os dolgot én is csak megerősíteni tudom, egyik ismerősnek szintén nem működött rendesen, már vadiúj korában sem. axel platinum teló volt aszem
A mostani új manitou telók állítólag már megint jók, úgy mint a régiek ( nemhiába az enyém is teszi még a dolgát , pedig már retro darab majdnem )
Amúgy szerintem a Lockout nem fontos dolog.
9-es XT kazettát használt már valaki? Hány kilómétert bír kb? Hamarabb kopik mint pl az LX? Vagy egykutya, és csak a tartóbak a különbség?
Lassan láncot és fogaskereket kell cseréljek. Most 9-es LX lánc és LX kazi van
XT láncot(CN-HG93) +XT fogaskerket( M760 ) fogok szerintem venni( mert ezt elég jó árban tudnék ), de még ami esetleg szóba jöhet a
Sram PG 970kazi +Sram PC971 lánc
[Szerkesztve] -
Manitou
addikt
válasz Ariadne #3628 üzenetére
Az a baj ezzel a lockolással a mászásnál, hogy vannak olyan technikás részek, ahol kifejezetten jól jön, ha nincsen lockolva teló.Nem technikás helyeken, meg ha nem kiállva teker az ember, akkor nem bólogat annyira teló. Szóval véleményem szerint simán meg lehet lenni nélküle, csak kerékpározási stílus kérdése. Ettől függetlenül ha valakinek van, nem kell kiszerelnie, használja csak, ha már egyszer megkapta a telóhoz
-
Manitou
addikt
válasz rétisün #4013 üzenetére
Nekem egy 9 éves aluvázam van, még nem tört el( 9 éve használom), igaz masszív darab, nem sörösdoboz oldalfalu Nem rozsdásodik. Előtte cro-mo volt, az azért sokkal kényelmesebb volt ehhez képest.
Régebben ilyenket lehetett olvasni(10-15 éve), hogy aluvázak 1-2 évet bírnak aztán eltörnek, azóta már lehet fejlődött a gyártástechnológia is.
Meg persze ha valaki aszfalton teker vele szinte csak, akkor szerintem az életben nem törik el.
Ha jobban kapja a terhelést akkor nyíílván hamarabb is fárad, és törik.
Jah előző cro-mo vázam eltört-elrepedt ( láncvilla a középcsapágytól kb 10 cm-re De meg lett hegesztve, és mai napig jól működik. -
Manitou
addikt
válasz concret_hp #4384 üzenetére
-
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
A szervizes srácot nem értem, pontosan mit értett az alatt, hogy terhelés alatt nem fog váltani. Talán arra gondolt, hogy mivel nem egy mai váltó, talán el van gyengülve a rugó, na de ezt ránézésre megállapítani... Egyébként az akkoriban készült átdobók a mai napig szuperálnak, főleg ezen a szinten (XT, XTR), szal nem tudom miét aggódott.
Lehet arra gondolt, hogy az akkori LX-XT hajtóművek csak 42-es nagytányérral voltak szerelve, a mostaniak meg már 44 Bár Ettől még simán kell működnie.
Nekem egy 95-ös LX van a 2000-es XT hajtóműhöz( 44-es nagytányér ), és gond nélkül működik, volt STX-RC is hozzá és azzal szintén nem volt gond, szintén 95-ös eresztés[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Erről a telóról mi a véleményed? Nem tudod mennyi a beépítési magassága?
Másik két játékos még
2007 RS Revelation U-turn (85-130mm)
2007-es Fox Talas RLC (100-120-140)A 3 közül kéne választanom egyet, a fox még nem biztos, nyílván ha tuti lesz akkor azt választom Most inkább a manitou és az RS között vacilálok.
Árban a minute-ot tudnám a legolcsóbban az RS- minimálisan lenne csak több, viszont mivel az acélrugós és ahogy nézem gyárilag médium rugóval van szerelve az csak 63-72Kg-os riderekhez jó, nekem meg az kevés így oda még kéne egy extrakemény rugókittet is vennem hozzá. +5k -
Manitou
addikt
thx
Közben a minute-nak megtaláltam én is a beépítési magasságát.
Az létezik, hogy van olyan átütőtengelyes Minute Elite ami nem TPC-s Mert én ezt találtam leírásnak a telóhoz, ott ahonnan veszem:Answer Mantiou Minute Elite Fork 2007
Magnesium Reverse Arch casting with integrated graphics
Evil Genius seals
Semi-bath lubrication system
Cold-forged hollow crown with aluminum steerer
Disc only
32.0mm upper tube diameterfor use on black/dark backgrounds for use on black/dark backgrounds
SPV damping
Rapid Travel Wind Down travel adjust system
QR or Thru axle available
Coil Spring
Matte Black
110-140mm Travel
4.2-4.3 lbsIlletve átütős telóval még nem volt dolgom, nem vagyok benne a témában, hogy most ehhez bármilyen átütős elsőagy jó, vagy ebben is vannak alfajok?
-
Manitou
addikt
Közben nézegetek első agyakat is.
Hope Pro II átütősét nézem, van sokféle színben.
Esetleg Sun Ringlé Jumping Flea Bár az többe fájna.Ez a Hope tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
De azóta már eldőlt hogy nem manitou lesz a befutó, hanem egy 2008-as Talas R (nem RLC, de remélem azért szódával majd elmegy ) (
Már csak kb 2 hetet kell várnom, hogy megérkezzen.
Közben képbe került a marzo XC600-as széria is, viszont agresszívabb CC-re AM-re inkább a Talas a nyerő, nem az XC600, ami inkább kimondottan hosszu utas XC teló. -
Manitou
addikt
válasz golyani #8091 üzenetére
Én 50-est vennék , igaz én szeretm ha nem olyan nagy a váz. Nekem 16,5"-os van (183cm vagyok) és ez még jó méretileg.
Én csak a szórólapról láttam a kerót, de ennyiért tényleg nem rossz vétel.
Az se mindegy hogy mérik a vázméretet, van aki a középcsapágy tengelyétől a váz üléscsövének a tetejéig méri, van aki meg a felső cső tengelyéig. -
-
-
Manitou
addikt
válasz golyani #8303 üzenetére
Aham. Ár/teljesítményben tuti vétel volt az biztos, telót idővel kicseréled egy jobbra, pl egy RS reba-ra vagy fox F series- ra és tuti cc bicó lesz belőle.
Most én is fullyt akarok építeni, eddig csak merev gépeim voltak, most ugrok egy nagyot
140/140 -es könnyű ~ 12,5kg AM gép a cél. De lehet végül 13kg-nál áll meg , a vázon fog múlni. De igazából hátra min 120 is elég lenne, elöl már adott az úthossz mert a villa már megvan/meglesz.
A nagy dilemma vázügyileg van. Lehet használtan fogok venni valamit.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
Remélem az alu meridák nem törnek , mert most vázban az is képben van nálampl: a nyú Merida One Five O 3000 vagy a 800-as is jó lenne, de ahogy látom az külön vázként nem igen vehet ő majd meg. Bár a két váz szerintem ugyanaz csak a tag más.Meg a szín. Nekem a fehér 3000 pont faxagányos lenne Előre az ezüst Talas-sal fincsi lenne.
-
Manitou
addikt
válasz GhostLead #8346 üzenetére
Ha jól emlékszem a Judy TT az az a judy volt amibe nem tettek csillapítást. ( olyan sok judyt gyártottak, hogy lehet már keverem )
Szerintem inkább levegős torát vegyél az 2 kiló körül van és akkor -200g a mostanihoz képest meg minden tekintetben jobb lesz a villa a régihez képest.
-
Manitou
addikt
Tényleg dögnehéz a rugós tora, fogtam már kézben, volt ott egy rugós pike is, az is gyári adat szerint olyan 2,3 körül van, és a tora nehezebbnek tűnt, szóval reális lehet a 2,4.
Mod:
40-45-böl ki kéne jönnie a levegős torának is szerintem, vagy csak én néztem régen árakat[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen