Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Zewa
senior tag
válasz tr00p3r #6349 üzenetére
Szerintem nyugottan orvosolni lehet. Kinek mivel tettszik.
Ideglenesen nállam is szolgált már ien megoldás (tökéletesen)Ez a küllözés meg csunya! Mulkor láttam valahol olyan bike-ot a hola küllők arannyal voltak futattva. Fekete-ezüst elég kontrasztos volt.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #6349 üzenetére
Erre létezik adapter, ami két félköríves alu lemez. Ezt kell a bilincs és a váz közzé illeszteni. A gumibelsőtől én személy szerint ódzkodnék, mivel rugalmas, ki tudja mennyit mozgolódik váltás közben. Akkor már inkább egy sörösdobozt vágnék szét, azt összehajtogatnám, ellapítanám és azt csavarintanám a cső köré...persze ha nem vagy híve az ilyen típusú kreatív megoldásoknak, akkor nézz be a legközelebbi bringaboltba és ott valószínűleg lesz (max 200 Ft)
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #6349 üzenetére
Nem kell új váltó, annó nekem is ez volt, a fent leírt átalakító alátétekkel oldottam meg, most is így használom. Nekem ez a bizonyos 2 íves "vas" alátét egy műanyag keretben volt, amit rá kell pattintani a váltóra és így felszerelni.
De valamiért a műanyag keret nem ment fel a váltóra, így csak a két alátét van betéve műanyag nékül, de nincs vele gond.[ Szerkesztve ]
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #6355 üzenetére
Azért nem "tiszta és könnyed", mert egy kicsit szorosra húztad... (de még mindíg jobb, mintha kotyogna, lógna)
Szerintem kezd el így használni, bejáratódik, és lehet, hogy tökéletes lesz, míg ha most kilazítod egy kicsit, akkor meg van rá az esély, hogy lógni/kotyogni fog, ha bejáratódott...
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #6370 üzenetére
Nééé máá mit találtam Piros bowdenház a lap alján.
Dani_kp nyomán találtam meg, úgyhogy köszönet neki"Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6431 üzenetére
Borzasztó drága, borzasztó merev (nyúlásmentes mármint), borzasztó könnyű, és borzasztó kúl. Ha rászánsz 30k-t a komplett bovdenezésre, biztosan nem fogsz benne csalódni.
Ugyanakkor szerintem egy mezei XTR szett is bőven megteszi és azt megúszod 9k-ból.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6528 üzenetére
1. Általánosságban a 3 közül a 2 "vékonyban" kellene futni a váltóbovdeneknek - a felsőcső fölött szabadon -, a "vastagabb" pedig a fékcsőnek van fenntartva, nyilván tárcsaféket feltételezve. Tehát a válasz: igen.
2. Van spéci bovdenolaj, az első összeszerelésnél célszerű azt használni. A gépzsír kerülendő, ha összeszed némi port, jelentősen rontja a bovdenezés - és ezáltal a váltás/fékezés - hatásfokát. Nem feltétlenül kell használni egyébként ezt a bovdenolaj sprét, egy teflonos szet enélkül is jól el van, mindössze javasolt.
3. Minden bovdennek 2 vége van. (Bocs. ) Egyébként persze tudom, mire gondolsz, a vékonyabb outikhoz van, a vastagabbik montikhoz.
Köszöntsd fel Salát, ha gondolod, tegnap volt a szülinapja, meg is látogattuk Budakalászon tegnap a boltban, mert ott készítettük az Omszk-i tónál a rekus cikkhez az alkatrészfotókat.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6535 üzenetére
Alapvetően egy teflonos bovden, a hozzá való bovdenházban nem igényel plusz kenést. Továbbá vannak olajok, amelyek oldják a teflonos bevonatot, talán emiatt írhatták a dolgot. Ezek azonban nem a kifejezetten lánc- és bovdenkenésre szolgáló sprék. Ettől függetlenül a teflonos bovden alapvetően viszonylag hamar elhagyja a bevontatot magától is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Kephamos
addikt
válasz tr00p3r #6538 üzenetére
Azért sokat számít. Ha vezeztek a mellényeseket kb. kétszer olyan messziről kiszúrom, mint a mellénynélkülieket. A másik fontos dolog a villogó. Nappal is sokkal jobbna látszik a villogós és/vagy mellényes, mint azok, akik nem használják ezeket a fontos dolgokat. Jójó, én is csak villogót használok.
-
becuszabi
aktív tag
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6559 üzenetére
Fixire igazából nem is kell fék, mivel ez direkt hajtást jelent, magyarán a hátsó agy nem szabadonfutós, hanem örökhajtós. Fékezni úgy lehet, hogy lassabban tekersz, vagy megállítod a lábat, amire ugye azonnal blokkol a kerék. Az első féket a kezdők, vagy biztosra menők szokták feltenni, az igazi trendi futár arcok, városi bringások nem használnak féket.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Azazello-
senior tag
válasz tr00p3r #6555 üzenetére
koszi, de kozben probalom felvenni a kapcsolatot veluk, leadni a rendelest es fizetni de sehogy sem megy, szal asszem ez a project is ugrik.
asszem veszek egy trek 8500-as vazat es kalap-kabat.Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #6570 üzenetére
Nekem a felsőcső alján mennek a bowdenek, de az általad leírt módon:
jobb váltókar bowdene megkerüli a fejcsövet (jobbról balra), középső szemeken át, támvilla mentén a hátsó váltóhoz
bal váltókar bowdene szintén megkerüli a fejcsövet (balról jobbra), jobbszélső szemeken át, majd újabb kunkor és a nyeregvézcsövön kialakított szemen megáll
jobb oldali fékkar megkerüli a fejcsövet és a balszélső szemeken át a támvilla mentén megy a hátsó fékhez
egyébként próbáltam újítani, de csak ez volt a legjobb ...a lényeg, hogy a legkevésbé törjön meg a vezeték"Aki szívből él, az élből szív"
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #6570 üzenetére
Mindíg "fordítva", úgy legkevésbé sem ér a fejcsőhöz normál esetben. De jól írtad le.
Első váltó: stücnit jobbról kerülve
Hátsó váltó: stücnit balról kerülve
Hátsó fék: stücnit balról kerülve, a neki megfeleő bowdenház vezetőbe (a vastag).Lényeg, hogy a hátsó fék kerüljön a vastagba (nemtom, melyik a vastag a három közül) a többi meg ahogy adja magát...
Guide:
Nekem 2 db megy a bal oldálán a csőnek, egy meg a jobb oldalán.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6683 üzenetére
Az attól függ, hogy Ned mien idősnek néz ki benne. Mert ugye idén lesz 53.
Egyébként nemrégiben linkeltem a 2004-es gépemet, ami full Saint-tel volt szerelve, Manitou Swinger 6-Way taggal, Marzo 888-cal, szal nem történtek olyan nagy változások 4 év alatt, csak valszeg a filmben régi felvételeket használtak fel. Jó eséllyel a '90-es évek derekáról, a monti hőskorából.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #6713 üzenetére
Na ugye megmondtam, hogy szép jószág.
Dirtyz: Jól sikerült kép egyébként, véletlenül sikerült, vagy szándékos, esetleg profi? Vagy titokban lábmodell is vagy és reklámcélokra készült?[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz tr00p3r #6801 üzenetére
Nem néz ki rosszul, ennyi pénzért meg igencsak megéri. Persze képről nehéz megállapítani bármit is, nézd meg élőben, tényleg sértetlen-e a felni, tengely egyenes, agy reteszelése rendben van, finoman forog-e, stb.
Gondolom azért olcsó, mert sürgős neki.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #6992 üzenetére
Dombornyomásos fekete BBB? (Teljesen fekete, mint az alsó képen.) Nem tudom, ez túl egyszerű-e, nálunk két bringán három ilyen van vagy két éve, és nincs velük gond. Igaz időnként ki szoktuk mosni, hogy az esetleg alá kerülő por ne karcolja össze a vázat.
Várjuk a képeket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
djtoomi
addikt
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #7000 üzenetére
Csak az illusztráció miatt linkeltem azt, én sem szeretem, jobban kedvelem a hús-vér kerékpárüzleteket.
Megnéztem most, hát mihez is hasonlítsam a vastagságát, mondjuk mint egy vastagabb frottír törölköző, csak persze ez sokkal sűrűbb. Szerintem elég vastag, de majd üzletben úgyis meg tudod tapogatni.
mod: Viszont érdemes rápróbálni helyben, mert bár mind egyforma nagyságúak (azt hiszem), de pl. a montimnak olyan emberes a láncvillája, hogy a gyárilag hozzá adott védő (ami olyan vastag, mint a BBB) is éppen csak körbeéri.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #6992 üzenetére
Én azt mondom, hogy Speed Stuff. Nekem 6-8 éve van egy fekete (ami belül szürke, tehát felváltva használható elvben), amikor már a fehér feirat nem látszik a kosztól (kb. 2 évente) akkor leveszem és körömkefe+motormosó kombóval átmegyek rajta, és megint olyan, mint az új.
Van belőle XXL-es is.mod:
ZakRob: én mezei WD40-el szoktam időnként fújkálni (illetve mostanában egy angol Double TT nevű anyaggal, mivel annyit nem vagyok hajlandó a WD40-ért fizetni, mint amennyibe kerül, ráadásul a gáz elmegy belőle, és a fele mindíg ott lötyög az alján, jó, persze kinyerem, de azért mégis... ), igaz az egyém még gumiharangos. (ez nemtom mennyire számit)
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- 1060 6GB, Logitech G PRO X Superlight - Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen