- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
Aktív témák
-
Horbal
őstag
válasz TexT-BoY #2402 üzenetére
Szerintem ez így nem igaz:
Akinek kell egy megbízható átlagos hobbi kicsit sport, tekeregni közlekedni való bicó az nyugodttan megveheti pl az alivió vagy deore agyat kart stb, nem lesz vele gondja mert amire való arra elég és jó is, ue a B+ dolgok amiket lehet fikázni de az árukhoz képest a saját szintjükön mérve jók...
Ezerszer látok olyan arcokat akik 400-500k-s vázakkal 200-300k-s telókkal, szinkrosz csapágyakkal fax tudja milyen gigabrutál cucokkal nyomulnak, aszfalton 5-tel mert a 200mm elöl hátul megaFR fulltellás 20kilós gépük hajtáshatékonysága ennyit tud, de a hegynek még a közelébe sem mennek, mert a képességeik a ligetbe sem elégségesek...
És nem vagy burzsuj csak szvsz a saját szemszögedből (profi?!) nézed a dolgot...
Én is tudnék 100k-s kerekeket karbon vázat, fox tellát..ricsi az utolsó csavarig extra könnyü verseny gépet összeválogatni, még össze is tudnám dobni, de itt elvileg nem erről volt szó...
Nem kívánok ezen vitát nyitni mindenki olyan gépet épít vesz stb amire tehetsége, pénze, de főleg szüksége van...
[Szerkesztve]Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
EQMontoya
veterán
-
venember83
nagyúr
válasz TexT-BoY #2752 üzenetére
Nehogy kritikanak erezd, nem akarok en semmilyen versengesbe lenni senkivel, elmultam mar 12 eves, nem is egyszer Csak kis vicces megjegyzes akart lenni.
Kulonben borzasztoan konnyunek erzem a bringat s csak nezem, h milyen vastagok es alaposak, meg persze szepek a hegesztesek a vazon. Igen, te is vaz szempontjabol a cube-ot javasoltad
sanyixXx: nem festem, dehogy, de a budos kolke teleragasztotta mindefele lehuzossal, ugyhogy vmi oldoszerrel majd vegig kell menjek rajta, tiszta megszaradt ragacs az egesz, remelem nem okoz majd kart a festesben az oldoszer.
[Szerkesztve] -
DeltaPower
őstag
válasz TexT-BoY #2748 üzenetére
köszi az infót. valamint gratulálok a vázadhoz, nagyon szép lett!
sokszor látok gagyi módon festett vázakat, amik egy színre vannak fújva, és egy másik színnel, gyökér sablonnal rápingálva hogy ''romboló'' vagy ''bike god'', stb. a tied az ilyenekhez képest műalkotás még 1x grat!
u.i matrica milyen lesz rajta?"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Joló
tag
válasz TexT-BoY #2771 üzenetére
Hali!
XTC-t bármikor lehet venni újonnan, szerintem, hiszen 2007-es modellek is vannak.
Mondjuk nem a carbon vázára gondoltam, mert az túl húzós lenne.
Az NRS az már bonyolultabb téma.
Nem tudom, hogy zsír újjat találok-e még valahol egyáltalán?!
Egyébként a váz méretéről szóló kérdésemről mi a véleményed?!
Elég 192-cmhez a 19''-os váz?!
Egyébként Giant Rainerem már volt és az is cc geometria, de nagyon király volt az is, de az 21''-os volt és mintha egy picit nagynak éreztem volna...
KösziÜdv: Zoli
-
djtoomi
addikt
válasz TexT-BoY #2795 üzenetére
Fél éve vette haver boltbolo ujonnan.Addig ott állt.Ugy mint most is van 3 darab 2004-es serpensük! Amugymeg 50km-nél nincs benne több,eredeti wtb gumik még a festékcsik is rajta van,a felnin is látszik hogy a fék nem fogta be,a láncsoron is látszik az eredeti zsir,szal tlleg pöpec.
De minek neked sid race ugrálásra? És cc felni? A fékek hidre vagy bowdenes tárcásk vagy sima v fékek?Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtoomi
addikt
válasz TexT-BoY #2813 üzenetére
Jah értem,hát mostanában kezdtem olvasni,régebb egyszer-egyszer benéztem.Akkor már teljesen világos a cc bringa. És nem szégyen az higyha egy baleset után nem ülsz dirt bikera. És csoda hogy még ezután egyáltalán bringára ülsz!
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
venember83
nagyúr
válasz TexT-BoY #2813 üzenetére
Ja, nyilvanvalo volt, h nem ugralni akarsz azzal a bringaval.
Nos, megvan a mai 30km is, meglepo modon meg elek, bar a qrva pedal mindent megtett, h ne igy legyen. Hazafele, kb 1km @home-tol a korforgalom kozepen, abszolut normalis tempo mellett komplett elvesztettem a jobb oldali pedalom, csodalkozok, h nem estem vmi auto ala/ele... Mak. Arrol nem is beszelve, h azelott eloztem meg 1 szekeret, ket kis lovacska is erdekes dolgokat muvelt volna a testemmel... Pedalon 1 sor menet egyszeruen megadta magat es kiesett a hajtokarbol. Ilyet meg nem b@xtam! Nem eltort a muanyag akarmi, hanem 1az1ben kiesett a pedal. Persze tokomet jol belecsaptam a vazba, illetve a kellys km-ora is valahogy rejtelyes korulmenyek kozt lerepult a kormanyrol Megkapni nem kaptam meg, szoval kell majd 1 masik
Pedalon nem sporolni!!! Muanyagok csak bevasarlos bringakra jok!
En is amint lehet veszek vmi spd-s kombot, kerul amibe kerul, nem fogok meghalni par ezer forint sporlas miatt... Tok uj volt a pedal, mint irtam, valszeg akkor tettek fel a bringara, tehat meg 100km-t se birt ki! Ez aztan a versenytechnika Holnap uzlet sincs nyitva, meg kell elegedjek par km futassal Ez van, orulok, h megusztam s ugyanez nem 45-50km/h-nal tortent, vagy felfele, mikor kamionok mennek el mellettem par centire
mod: Jeannie, ha jol emlekszem muanyag pedalod van, csereld le vmi normalisra, nem olyan draga az a B+ amit mutattal. Szvsz.
[Szerkesztve] -
djtoomi
addikt
válasz TexT-BoY #2817 üzenetére
A hirdetés maradhat,tanácsod emgfogadom,de mint irtam is adom az RST teloval is ami lockout is 120-ért.Amugy ilyen pedált vettem rá:[link].De ha nem viszik el bringát bele umf váz vagy valami normális váz,és akkor ugy adom el!
Na és 140-be igy rst-vel 90-be?
[Szerkesztve]Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtoomi
addikt
válasz TexT-BoY #2820 üzenetére
Én addig nem cserélem le a telot ameddig nincs rá vevő,mert én addigis használom,és az a hardy 2 ami nem sokkal(1-el) fölötte van az meg ilyesmi rédekelne helyette,én emg addig használni akarom.
Amugy szteed ez a nevemhez illő váz jo lenne salamdner helyett:[link]?
[Szerkesztve]Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtoomi
addikt
válasz TexT-BoY #2842 üzenetére
Kinek lenne rossz a biznisz? kéősbb veszek egy kona stuff-ot vagy shredet,vagy umf-et nyár végén,addig meg lessz pénzem,eladom a supert kb 15-be,meg 20 az 35 és veszek az akkori konába egy 2004-es vagy 05-ös dj3-at!
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
-
tr00p3r
őstag
válasz TexT-BoY #3362 üzenetére
csak amit össze írtam hirtelen (kiskerárak):
Agy első tárcsás: 28.940.-
Agy hátsó tárcsás: 49.900.-
Fék tárcsás szett (első-hátsó): 89.000.-
Sor: 49.900.-
Hajtómű: 113.900.-
Pedál SPD: 29.100.-
Váltó első: 19.900.-
Váltó hátsó: 31.100.-
Váltókar szett (első-hátsó): 52.000.-
Összesen: 463.740.-
kerékszettre nem találtam árat, de ha azt is hozzáveszed, akkor 600-700K körülre jön ki az ár.
azért ennyiből már egy használható Merida, Giant vagy akár Specialized kecskét lehet kapni. neked használt kocsid lesz? -
urban racer
senior tag
válasz TexT-BoY #3400 üzenetére
kompromisszumok... Eladtam 2 telót, a baromi jó vízhűtésem (lásd logout), és még így is ki kellett pótolnom... De mostmár a bankszámlámat lenulláztam, úgyhogy még egy váztörésbe belehalnék...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
vicces
addikt
válasz TexT-BoY #3690 üzenetére
jah igen azt elfelejtettem mondani, hogy én cirka 90kilogramm körül mocorgok. városra akkor ezek szerint ha jól gondolom egy 100as villa bőven megteszi.
ha jók lennének az utak nem is nagyon teoznék, sajnos itt vácon akad még jónéhány elhanyagolt vagy macskaköves utca, illetve járda..
szóval ''szakvélemyén'' ?:)
-
vicces
addikt
válasz TexT-BoY #3692 üzenetére
a jelenlegi bicomban most egy merev villa van, és tökéletesen elvagyok vele.
a másodiknál, ami most épités alatt van/lesz arra gondoltam, hogy kicsit fokozhatnám a komfortot.
mikor elkezdtem nézelődni akkor max 60K pénzt szántam rá. többet nem nagyon ér meg nekem a dolog. végülis nem baj ha kicsit kemény lenne a villa, de azért ha lehet csak a legritkább esetben üssön fel.
vagy ha kemény a villa sokat rázkódik a pofazacskóm??
egy merevvillánál, biztos jobb nem?:)
-
rétisün
veterán
válasz TexT-BoY #3690 üzenetére
valami hasonlóval kisérletezek, csak ugyebár a váltókar kér végállása között több a ''bovdenhossz'', mint amennyi kellene a váltó két szélső állásához. mondjuk ezt valamennyire lehet ellensúlyozni a váltóbeállitással, de azt se szeretem, ha bovden nagyon belazul, egyrészt hozzáér a vázhoz, és zörög, másrészt hajlamos leugrani (már jártam így)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
becuszabi
aktív tag
válasz TexT-BoY #4432 üzenetére
A villa nem Logan...de a többi stimmel
Ez az a bizonyos T...O-s típus, amit kár megvenni, mert ha egyszer elkezd benne tönkremenni valami, akkor nincs megállás.
Ráadásul még azt sem lehet rá mondani, hogy "jó és megbízható vázon gyenge alkatrészek, amelyeket idővel jobb minőségűre lehet cserélni", mert a váz is harmatgyenge."Aki szívből él, az élből szív"
-
-
sanyixXx
senior tag
válasz TexT-BoY #4852 üzenetére
nem hiszem, hogy technikai/tecjnológiai akadálya lenne... mavicnak már ezer éve van/volt rádióshullámos outi váltója
A fő attrakció viszont a Mavic Mektronic szett, mely bowdenek helyett rádiójelekkel irányítja a hátsó váltót, mely visszajelez, így a fedélzeti számítógépről mindig tudjuk, hogy melyik fokozatban vagyunk. A váltás mechanikai részéről egy szervomotor gondoskodik, melyet a felső görgőbe integrált áramfejlesztő hajt. Az elemek mindössze a rádiós összeköttetést biztosítják. Több nyomógomb található mind a váltókaron, mind a fedélzeti számítógépen, így bármilyen kormányfogásból kényelmes a váltás. Az UCI a Mektronikot betiltotta, mivel "szarvai" csökkentették a légellenállást.
matuz írja a honlapján
mod: rohadt linkelési rendszer...
[ Szerkesztve ]
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
raczger
őstag
válasz TexT-BoY #4868 üzenetére
azért nem egészen mind1 szerintem
na haggyuk, de egyik tag mesélte, hogy haverjának is volt egy eléggé negatív tapasztalata, azaz kilyukadt mind2 bowdene a hidraulikus t-féknél (gondolom vmi tüske miatt) és sajnos lefel már csak a bokor állította megwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
lajafix
addikt
Aktív témák
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
- Laptopok piacvezető áron 1 év garanciával! - nexuslaptop.hu
- Sapphire RX 5500 XT 8GB - ÚJ - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen