- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
gp A program továbbra is készül, megjelenési dátumot azonban sajnos még mindig nem kaptunk.
Aktív témák
-
Ha nem következtethetsz az erőkarból a fékerőre, akkor nagyobb tárcsánál miért fog jobban ugyanaz a fék? Mert elvileg ott az erőkart növeled, azon kívűl minden más ugyanaz marad.
Jóhát, a bruttó 120 kilódat nehezen fogja átbillenteni a holtponton az biztos
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
"Természetesen, ha egy hidraulikus tárcsafék ereje fékezné a felnit, az brutális lenne."
Egész jó ötletet adtál, elkezdem tervezni, ha bejön, akkor adok %-ot
Végülis a felni alá is lehetne tárcsát rakni, és ott a féknyerget felfogatni a telóra. Így a kerékfűzés problémája is megoldódna. Hmmmどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Manitou
addikt
A szervizes srácot nem értem, pontosan mit értett az alatt, hogy terhelés alatt nem fog váltani. Talán arra gondolt, hogy mivel nem egy mai váltó, talán el van gyengülve a rugó, na de ezt ránézésre megállapítani... Egyébként az akkoriban készült átdobók a mai napig szuperálnak, főleg ezen a szinten (XT, XTR), szal nem tudom miét aggódott.
Lehet arra gondolt, hogy az akkori LX-XT hajtóművek csak 42-es nagytányérral voltak szerelve, a mostaniak meg már 44 Bár Ettől még simán kell működnie.
Nekem egy 95-ös LX van a 2000-es XT hajtóműhöz( 44-es nagytányér ), és gond nélkül működik, volt STX-RC is hozzá és azzal szintén nem volt gond, szintén 95-ös eresztés[ Szerkesztve ]
-
Digital
addikt
Úgy döntöttem jó lesz elsőnek az Ultra Fire,késöbb esetleg kicserélek majd pár cuccot amit gyengének találok. Csütörtökön rendeltem meg,kb 4-5 hét Állítólag Magyarországra 15db-ot hoznak Bazi lassan telik az idő....
[ Szerkesztve ]
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
tr00p3r
őstag
Azt mondta, hogy ez egy, ugyan annó nagyon jó, de mára elavult első váltó. És valami olyasmit, hogy az új hajtóművek fogaskerekei távolabb vannak a váztól (szélesebbek) mint a régiek és ezért nem fog pontosan váltani, illetve, hogy ő nem tudja pontosra beállítani. (Ehhez képest mondjuk jól működik és a hátsót "b@szta" el.....
-
tr00p3r
őstag
Őszintén szólva én sem értettem mi volt a baja. Az előző vázon is tökéletesen ment az átdobó és én nem látok túl nagy különbséget a régi és az új váz között. Úgy értem egetverő különbséget. Max a cső, amire felfogatja az ember az első váltót, átmérője más. Azért írtam is, hogy nem szeretem, ha meg akarják nekem magyarázni, hogy nekem mi lenne a jó (főleg ahelyett amim most van).... Vagy csak rám akart sózni egy LX átdobót?! Azt mondta, hogy még azzal is jobban járnék, mint az "anno csúcs XT-vel"...
Ha érdembeli ellenvetése vagy javaslata van, akkor értem. De az, hogy az új hajtókarok legnagyobb tányérjának a fogai távolabb esnek a váztól, mint a régieknél, és ezért nem lesz pontos a váltás....
[ Szerkesztve ]
-
Flow
senior tag
Jelentem Brigéciol 2000-rel fogkefével átázatva, átsikálva 3x, többször leöblítve (kupakkra kis jukat csináltam, így kb 1/3 üveg fogyot), elég látványos a javulás, bár biztos nem annyira tökéletes, mint a 2les kólásüveg verzió. Most szárad. Meddig várjak kb az kenéssel? kint van az udvaron, kellemes szélben szárad.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
tr00p3r
őstag
Az lehet, hogy a fektetés miatt ereszt? Csak, mert hogy írtad, hogy ereszt-e menet közben?! Akkor nem éri meg a 35K-t, ha még utána jócskán rá kell költeni. A szervízmanualt köszi, de én nem fognék hozzá semmiképpen.
Amúgy a vékony olaj film azt jelenti, hogy ezek általában olajosak működés közben?
-
tr00p3r
őstag
Ezesetben lehet, hogy nincs gond. Mivel egy kartondobozban volt és az ugye lehet poros belülről. Ha megnézted a képeket a 3. képen látszik egy kicsit két ilyen, általad említett, kör ill. vonal. Nem tocsog az olajban a becsúszó. Megnézem, hogy most van-e valami rajta, mert órák óta áll a dobozban.....
[url=http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Picture+18.jpg][img]http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/thumbs/Picture+18.jpg[/img][/url]
Most sem a becsúszón nincs, értelemszerűen, sem a tekerentyűnél olaj. Amúgy említetted, hogy nem egy mai darab és, hogy ezek az SL-ek elő-szeretettel esnek szét. Szar széria volt?
[ Szerkesztve ]
-
becuszabi
aktív tag
-
Mr-Pamacs
senior tag
Én ugy tudtam hogy a vízszintes tengelyt mindenki a középső tengelynek fogja fel. De nem, és most nem rád gondolok! Vszinű én tudtam rosszul de ki lehetett volna találni ebből: "a víszintes tengelynek a 2 anyája ami a csapágyakat tartja bent a vázban", 3 vízszintes tengely van egy biringában, a 2 keréké és a középső tengelyé. Namármost a 2 keréknél nincs csapágy amit 2 anya fog a VÁZba, így marad a középső. Mint felvilágosítottak ezeknek az anyáknak az egyike balos a másik jobbos.
Azért kösz h próbáltál segíteni. Én foglamaztam rosszul a kérdést.
Nem vagyok egy nagy bringás,csak hát ugye jön a nyár, drága a benzin, és legalább van mit festenem. -
rii
nagyúr
nem is tudom, hogy mondjam, jó lenne most hazudni valamit ... de ... elbaktam főnök' (: .. mer'valszeg nem lehet feltenni. egybe van a fék és váltó ami szét lehet ugyan csavarozni, de nem úgy, hogy jó legyen ....
figyelmetlen voltam, így jártampiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
Kafa. Erről is lesz teszt?
Egyébként meg egy nagy , ma voltam Sala mesternél. Pikk-pakk megcsinálta a telómat, úgy működik, mint új korában.
...ja, meg üzeni, hogy amit kértél a Fox villád becsúszóira, a könnyítő furatokat, na azzal kész van (...csak vicc volt, nem üzent semmit )[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
sanyixXx
senior tag
ez a bemutató annyira nem jön be. viszont a 6. rész valami kurrva jó volt. annak a zenei anyaga is hihetetlenül jól eltalált volt, asszem talán hozzá is volt írva a dvd-hez járt is külön lemez a zenével.
más: hidrós fékhez rotort kapni itthon valahol? megnéznék egyet közelről
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
bmx powa
tag
Rám is érdekesen néznek mikor kérdezik hogy mennyi volt a bringám, és mondom hogy kb 200k. Egy singlespeed országúti...a divatdirtösöket meg "dh"-sokat énis útálom szívből. Nekem is van egy egész jónak mondható UMF brad 2 BMX-em, de az kb arra van, hogyha kész lesz az outim akkor ne a 500k+ bringával kelljen mindefelé járni. Idén el akarok kezdeni alapozni, edzeni aztán jövőre versenyezni. És az én esetemben a bringázást nem a szülők pénzelik hogy nesze menjé vegyedmeg kisfijam, hanem én dolgozok meg érte...nemtudom hogy ez hány Specialized DEMO-val rohangáló 13 évesnél van meg...
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Ariadne
őstag
Ha már szóba került a DH, régen érdekelne egy dolog. Az a műfaj, amikor szép hooosszú, kanyargós singletrackeken mennek lefelé a csókák a meredek hegyoldalban, az freeride? Vagy DH? Az én képzeletemben a DH-s keresztbe ledönget a hegyoldalban futó kis utakon, a freeride-os meg szépen lemegy rajta. A cross countrysban meg megfagy a vér mindkettő gondolatára.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen