Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Hát igen, ahogy már feljebb is beszéltük, katalógusból is lehet jobb meg rosszabb vázat is választani...
Bár a Specialized-on is derülök mindig, a vázra rá van írva, hogy "Handmade in Taiwan". A Taiwan oké, az nyilvánvaló, de mit fárasztanak itt a szöveggel, hogy handmade, na persze, valszeg egyedi terv alapján, de akkor is gyártósoron robotok hegesztették... Azért érdekelne egyszer, hogyan is megy ez, érdekes lenne látni egy ilyen katalógust, meg azt, hogy gyártják odaát a vázakat.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szatocs
őstag
Az index fórumon is feltettem a kérdést, egy személy válaszolt, neki Genesis van, de más típus:
"Az általad említett Genesis felszereltsége nagyságrendekkel jobb és a váz semmivel sem gyengébb mint a Magelláné. A Genesisr vázakról annyit kell tudni, hogy Vietnamban készülnek. (legalább is az enyém onnan való) Nem Taiwanon, mint a meridák. Lényegében a KTM egy leányvállalatának csúfolják."
" A magellán magyar gyártmány, amit illik támogatni, de amit említettél, az XT és a Rock Shox nagyságrendekkel komolyabb cuccok, és kizártnak tartom, hogy ne duplafalú felnivel adják. mint a magellánon lévők. Én ua- pénzért a Genezist választanám."A magellan:
Váz: 6061 Alumínium
Teleszkóp: RST Gila T8 80mm
Felni: WTB DX23
Első agy: B+ Country V2. Disc
Hátsó agy: B+ Country V2. Disc
Gumi külső: WTB Nanoraptor 26X2,1 Comp
Kormány: B+ Town 610/30/2,2mm
Kormányszár: B+ Tribal 90mm
Váltókar: SHIMANO Deore 3x9
Fékkar: B+ Norma
Fék: B+ Tribal
Nyereg: WTB Speed V Comp
Nyeregcső: B+ Ride 27,2X400mm
Hajtómű: B+ Mount Shasta 22x32x42mm
Hajtómű csapágy: B+ Norma 111mm
Első váltó: SHIMANO Deore
Hátsó váltó: SHIMANO Deroe
Fogaskoszorú: SRAM PG-950 11-34 9s
Lánc: SHIMANO HG53
Pedál: B+ Norma AL
Váz méretek: 14",16",18",20",22"
Ajánlott fogyasztói ár: 105 000 FtA láncot felár nélkül cseréltethetném Sram 951 - re, amit meg is teszek majd, ha ezt vesze.
Genesisről meg ennyit tudok:
Váz: Alu 7005 bi-axial
Villa: Rock Shox Dart-2 Turn Key Lo, 100mm
Váltó: Shimano XT-Shadow 27 sebesség
Főbb jellemzők: Deore Rapidfire váltókar, Tektro V fékek és fékkarok, Cytec alu kormány, Cytec alu kormánytartó, Shimano kerékagy
199.990 helyett 99.990 (ami nem nagyon izgat, mert úgy is az érdekel, hogy mennyibe kerül, nem az, hogy mennyiről árazzák.Egyetlen testbike - os értékelés:
Előnyök: Nagyon merev váz,minőségi összeszerelés Váltórendszer ( első deore, hátsó xt, váltókar deore, Rock Shox dirt 2 telo. Szép. Ebben az árban közelében sincs semmi minőségben.
Hátrányok: A markolat pocsék pár kilométer után elzsibbadt a kezem, másnap már lecseréltem. Pedál alap Veglio . Gumi Cytec csak aszfaltra max nagyon enyhe terepre szinte semmi mintázata nincs a homok vagy a sár a halála. Kiegészitők, felni Cytec shimi aggyal.Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de így nem kell linkelgetni
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Köszönöm a válaszod, pontosan így látom én is, szerintem a Magellan lesz , várok még a leárazásra, hogy még jobb pozícióba kerüljön
Új katalógust 08.25 - re ígér a Genesis - es bolt, de addig úgy sem veszek kerékpárt, akkor majd kiderül, hogy mennek-e lentebb a 100 - ból, és ha igen, akkor mennyivel.
=== Szatocs ===
-
venember83
nagyúr
Nagyon szépen köszönöm a szinte 100%-ig kimerítő választ. Már csak egy kérdésem lenne, opcionálisan beszerezhető ez a LO kiegészítő, vagy már nem, lévén hogy 2007-es villáról van szó? Illetve jelentősen gyengébb-e az FFD-R rendszer, mint a TPC, érezhető-e különbség városi s erdei túrázós bringázás alatt? Nagyszerű mennyi számomra újdonságra derül itt fény.
-
venember83
nagyúr
Hát, most úgy néz ki ennél többet nem nagyon tudok áldozni a telóra, 50k forint a max, efölött már többet érne a telóm, mint az egész bringám. Remélem jó lesz ez, és jobban fog teljesíteni, mint a TPC-s Axelem, mégiscsak egy levegős, elvileg Axelnél kategóriákkal jobb telóról van szó. Ebben az árban max még Torákat kapok, de azok jó fél kilóval nehezebbek és annyira nem is tetszik ahogy mozognak, pl egy 302-t nem tudtam beállítani, hogy jó legyen a 67 kilómhoz. Persze ez akár rajtam is múlhatott.
mod: LO annyira nem fontos, csak mozogja ki a teló azt a pár centi rugóútját s lehessen beállítani a súlyomra.
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Igazán nincs mit. Használd egészséggel! Remélem beválik! Nem az esztétika számít! Aztán jövőre a Szilvásváradi Maratonon élesben tesztelhetjük remélem. Ha esetleg a másik kettőre tudsz valakit szólj kérlek....
Mellesleg az Egg Beater árát felvitte az eladó 200 Euró-ra. Gondolom szólt neki valaki, hogy tulajdonképpen mit is ad el TÚL olcsón.... Azért az a 4Ti jó lett volna 36K-ért....
-
Hasaggymeg
veterán
-
Hasaggymeg
veterán
Azt szeretem mikor valaki csúcsbicikli,márkás felszerelés,drága km.óra és puccos sisakkal kezdi a biciklizést,majd lemarad egy kissé elszántabb csepeles paraszt mögött és inkább tolja a bringát a visegrádi várhoz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tr00p3r
őstag
Én például már nem tudnék sima pólóban és rövid gatyában tekerni. Gondolom ez a CC-s szakág miatt van. Nem szeretem ha lóg, bevág és beleakad a ruházatom bringázás közben. Az is igaz, hogy azért van nekem is egy lazább szabású bermudám, amiben van egy kivehető betét. (Szerintem a linkelt kép erősen photoshop szagú. Nem hinném, hogy a lengyel bringások félig merev állapotban pózoltak volna egy képhez.)
Nem is említettem, hogy mikor hazafelé tekertem tegnap, már Gödön, megcsípett egy méh. Jöttem 36-38 km/h-val, amikor a bal bokámnál éreztem égető fájdalmat . Ahhoz képest, hogy úgy tudtam, hogy egyszer csípnek a méhek és azután game over nekik, 3x is megcsípett. Menetközben beszállt a cipőm nyelve alá valahogy. Közel 40-es sebességnél klassz volt kihesegetni illetve kiszedni a cipőmből. Itthon aztán ittam egy kálciumot, bár tudtommal nem vagyok allergiás a csípésre. Mára szépen bepírosodott egy 5 centis körben. Amitől nagyon tartok az az, hogy egyszer a fejem csípi meg egy darázs a sisak alatt nagy sebességnél a forgalom kellős közepén. Nem egyszer volt már, hogy berepült valami. Van bogár háló a sisakon, igaz, csak a két középső nyíláson....
-
Manitou
addikt
Uh, ez durván néz ki Az enyém is elég közel van már a felnihez, de nem ennyire.
Az a kötegelő az amit gyárilag adtak hozzá? Nekem volt benne 3 vagy 4 db, de nem tudtam velük mit kezdeni, én csak a sima gumigyűrűs rögzítéssel raktam rá a villa szárára.
Meg volt még egy bigyó amit szintén nem használtam fel.
Én azt úgy állítottam be, hogy addig állítgattam, amíg a város tengerszint feletti magasságát nem dobta ki. De aztán neten rákeresve is az az érték jött ki.[ Szerkesztve ]
-
Kephamos
addikt
Most nemáááár! Eddig minden váltásnál állt a f@arkam, hogy húde jól vált, ezután meg az lesz, hogy kéne venni egy XTR-t.
Persze, hogy nem haragszom meg. Te profi vagy, én meg csak egy hobbi bicsajos. Szerintem az a helyzet, hogy az LX is egy tök jó cucc, csak te már el vagy kényeztetve. Tudod, jó autó a Trabi, míg ben ülsz egy Mercibe. -
knifemaster
tag
És mi a helyzet a hajtóművekkel e téren?
2 napja kattog pattog a szamár jobboldalt mikor meghajtom kicsit.
Nem tudom eldönteni,hogy a komplett hajtás nyeklik e , vagy csak a csapágy minősége nem az igazi,amit el tudok képzelni.ez alsó holtponton hallható.
Egy integrált Deore a tettes,én meg kényelmes erőből 102 kilóval hajtogatom..a kérdés az hogy mit?Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
tr00p3r
őstag
Örülök, hogy bejött és sikerült szépíteni is a felfogatáson.
Használt a kerék. Lentebb írtam róla, hogy kb 2500 km van bennük. Te mit tudsz az említett Mavic 717 betegségről? Az agyak jók?
xcbiker:
Nem vitte el a srác. Hiába küldtem képet, sms-t, e-mailt. Cseszett válaszolni a srác. Valaki azt mondta neki, hogy az LX nagyon törékeny. A Feri 40K-t szeretne a kerékszettért. -
tr00p3r
őstag
Hát igen. Hála a boneshaker-nek és a B.ZS.-nak így lesz. A 100K-t mindennel együtt és tárcsa nélkül érted? (gondolom)
-
tr00p3r
őstag
A Polar CS600 Kékesnél, ami ugye elvileg 1014, 1007-et mutatott. A verseny végén, pedig 1320 méter össz. szintkülönbséget. Ez már közelebb volt a középtáv megadott szintkülönbségéhez.... " - A középtáv útvonala 58,96 km.- A szintkülönbség 1325 méter.- 14,9 km a betonút, 44 km erdei ösvény vagy dózerút"
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
Rendben, maradok a 6 csavaros XT-nél. Bár az idei XT-t is csak CL-est láttam. Marad a 2004-es XT tárcsa......
@többiek:
Újabb lámpák, pulzusmérős és kilométer órák érkeztek:Órák:
SIGMA ONYX PRO 2DB 21.000.- / DB
SIGMA ONYX FIT 2DB 17.000.- / DB
SIGMA ONYX EASY 2DB 12.000.- /DB
SIGMA ONYX CLASSIC 1DB 10.000.- /DB
SIGMA PC-3 1 DB 5.000.- / DB
SIGMA PC-9 2DB 7.000.- / DBKilométerórák:
SIGMA BC 1706 HR 2DB 17.000.- /DB
SIGMA BC1606 L 3DB 9.000.- /DB
SIGMA BC 1606 L 1DB 6.000.- /DBSIGMA BC 906 4DB 3.000.- /DB
SIGMA BC 1106 1DB 4.000.- /DBCATEYE VELO 8 KM ÓRA 1DB 3.000.- /DB
Lámpák:
CATAYE TL-LD 150R 2DB 2.000.- /DB
CATEYE TL-LD 500R 3DB 2.000.- /DB
CATEYE TL-LD 170R 3DB 1.000.- /DBZárak:
ABUS BORDO 6100 SZÁMZÁRAS 90CM 1DB 14.000.- /DB
ABUS BORDO 6000 KULCSOS 90CM 1DB 14.000.- /DBEzek ügyében PM-ben keresstek!
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen