Hirdetés

Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz Hasaggymeg #1043 üzenetére

    Szerintem, ha Memét megkérded, ők összetudnak neked dobni egy megfelelő bringát. Biztos, hogy nem olyan áron, mint egy gyártósorról lejövő masinát, már csak azért sem, mert a külön alkatrészek drágábbak, mint a nagy tételben beszerzettek.

    1-2, nem, vagy kismértékben kopó alkatrészből, használtat beszerelve már ez csökkenthető. (kormánycsapágy, első agy, pedál, stb)

    Ettől függetlenül nem lenne butaság unszolni pár boltot, hogy a honlapjukra kerüljön egy ilyen modul, de legtöbbször a gyári, új váz beszerzése a nehézkes, mert ide abból nem hoznak sokat, csak olyat, amit valamiért a nagykerben időlegesen szétszednek 1-2 garanciális alkatrész miatt.

    Mondjuk én most építek egy régebbi, használt, 20"-os alu cross vázamra egy merev első villás, régi alivio szettes városi cirkálót, egy barátomnak (Alivio első-hátsó agy, 7 sebességes kazetta dobbal, 7 sebességes, de teljesen fém váltómechanikás, így elpusztíthatatlan fékváltókarral, és SD-5 -ös fékekkel, Deore hajtóművel egy kb 11,5 kilós biciklit) Matt fekete - elox piros színkombinációval.
    Persze Meméékel átnézetem eladás előtt, kicsit több "szart" láttak mint én, és észre veszik a rejtett hibáit.

    (#1062) Muton: hátsóba 1/4"-os, elsőbe 3/16"-os, míg a kazetta dobba, racsniba 3/32"-es kell.

    Annyit vettem már, hogy zsigerből mennek a számok :D
    Jó a noname is, ha igényes vagy, és kék zsírt teszel bele, de ha kémiailag polírozott golyókat szerzel, és tényleg nagyon jó állapotban van a kónusz is, akkor elég neki a sima, nagy tégelyes, pl MOL sárga zsír.

    (#1065) fpeter07: síkban a két pedál tengely menete közti távolság, lényegében a hajtókar "terpesztése"

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák