- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Milyen alaplapot vegyek?
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
dunc
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #2901 üzenetére
Én sportpalt használok,de lehet majd ránézek !!! A sportpalba az tetszik,hogy mutatja ,hogy volt a max speed,legjobb szakasz,stb.
Ezt hol mented ? 84.3 km/h tényleg ennyivel szálltál ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
valszeg program hiba, 2 oprendszeren, 3 telcsin is hibás a max. sebesség
Symbian (nokia), Android (Samu, LG)
Óra szerint 47,3 volt a max.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #2906 üzenetére
Akárhogy is nézzük szándékos,cserbenhagyásos gázolás !!! Én aláraktam volna.
-
Muton
addikt
válasz venember83 #2906 üzenetére
Amúgy ha mindenkitől elvennék a jogsit, aki ilyesmit csinál, vagy direkt piroson megy át, vagy be megy a kereszteződésbe, holott nem tud tovább menni és dugót okoz, vagy rossz lámpával jár évekig (főleg hátsó lámpa nélkül az autópályán ködben ), vagy rokkant igazolvánnyal tolja, holott makk egészséges, vagy elsőbbségadásról nem is hallott, akkor lenne jó világ, mert nem kellene kerékpárút, mivel több lenne a biciklis, mint az autós
Nem is értem, hogy a rendőrség miért nem foglalkozik ezekkel. Ha egy idióta 3 db 50k-s csekket kapna, míg reggel beér munkába, akkor lehet, h másnaptól nem telefonálna pl.
Rend lenne hamar az utakon a (meglévő) törvények betarttatása miatt, ha már az a hiányolt, nyugat-európai vezetési morál nem akar begyűrűzni hazánkba sehogy sem.Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
ludsimon
veterán
-
SOAD19
addikt
válasz A_ScHuLcZ #2862 üzenetére
Érdemes figyelni a webshop-ok akcióit, én is egy 2010-es Gepida Sirmiumot vettem a kerekparpiac.hu-n leakciózva 90k-ért(utolsó darabos és tényleg, mert miután megvettem, le is szedték a hirdetést). Sok helyen még mindig 120k felett vesztegetik. És, ahogy néztem nem sokban különbözik a 2011-es modelltől se. Úgyhogy tessék résen lenni!
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
SOAD19
addikt
Köszi! Nem adok esélyt az autósoknak, lehetőleg járdán megyek, kövezzetek meg. Valahogy nem bízok az autósokban, meg zavar az a tudat, hogy akadályozom a forgalmat, tudom, hogy ez hülyeség, de akkor is. De, megígérem, nagyon figyelek, majd a járdán...
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
rétisün
veterán
na, megismételtem a korábbi "szintes" kört, csak most sikerült úgy mennem, hogy végig ment a sportypal
közben kétszer kapott el az eső (olyan 10 percekig) kétszer száradtam meg, láttam villámot, hallottam dörgést, de láttam szivárványt is, sőt láttam olyan esőfelhőt (vagy magát az esőt?) amelyik éppen bekapta a tv-tornyot (a képen megvan, ez nem saját kép, én nem fényképeztem ma)
kicsit hozzátettem a múltkori úthoz képest, de még így is csak 595 m szint lett 82 km-en.....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tamoo
MODERÁTOR
Mai SportyPal [link]
Nevezek én is a ki tud szebb hátteret a bringájának versenyre
Zakóztam ma egy szépet terepen. Fékeztem, kerülgettem a gödröket, aztán vmi fadarabon talán megcsúszott az első kerék aztán lefeküdtem. Bal lábam kapott egy szépet, de ebcsont beforr.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tzimash #2886 üzenetére
Nah nekem is Conti CityContact lett, 1.5 méterben
Ami észrevétel, hogy sokkal sokkal könnyebb tekerni vele. Egy fogaskerékkel lentebb tehetem, és ugyanazzal a csapásszámmal ugyanakkora erővel tudok menni vele, mint az előzővel, de értelemszerűen gyorsabban
Hazafele ment a SportyPal, bár nem tudom, hogy számol, de az órám szerint 24 feletti átlagot jöttem haza, itt meg csak 22,6 (nem tudom, miért..) Hozzáteszem, kuuurvafáradt voltam hazafele, oda 25,1-es átlagot mentem órám szerint, az hajtós és jóleső volt..
Ezzel szerintem ha jó erőben leszek, akkor egy 27 km/h körüli átlagot tudni fogok, ami már szerintem jónak számít
-
rétisün
veterán
nagyon szép helyeken tekersz
de az is biztos, ha én ott laknék, tuti csak gyalog járnék erdőbe.....(#2918) KrenAtesz: "akkor egy 27 km/h körüli átlagot tudni fogok, ami már szerintem jónak számít"
az már igen, nekem se szokott olyan átlagom lenni outivalszóval akor mégiscsak én vagyok itt a legkényelmesebb
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
zabcs80
tag
Én végigtekertem a CM-et. De a Ligetből egyből tekertem haza.
Szeretem a rendőri kísérettel ellátott csillagtúrát. -
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #2895 üzenetére
Na most már kíváncsi vagyok, erről kérek egy képet!
Felszerelt állapotban persze.dunc: ez elég vicces, ott kerekeztem melletettek és nem is tudtam róla.
Amúgy engem is megviselt ez a vánszorgás, visszaúton már alig bírtam ülni a fenekemen.
Meg a hátam is kezdett fáradni...[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Ma végre volt másfél óra, mikor nem esett az eső, gondoltam leszaladok vásárolni bicajjal. erre majdnem elcsaptak a kerékpársávban.
Kereszteződés, én mentem egyenesen a kerékpárúton, szétnézek sehol semmi, út közepénél már láttam, hogy gáz lesz. Autó nagy sebességgel, vezető nem vesz észre, ellenkező irányba figyel. Majdnem megálltam mire észrevett, satuzott, addigra én már megálltam. De legalább elnézést kért.
Asszem hanyagolni fogom a várost. Egyszer már sikerült neki mennem egy majdnem álló Suzukinak, nem szeretném megismételni. Sokba volt a javítás."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #2922 üzenetére
kösz mindenkinek!
igyekszem, bár lényegesen jobb lett volna az összkép, ha kék az ég és nincs így "tele". Hazaértünk, 5perc múlva szakadt is az eső.
Most nézem 47km-en 1061m szint nem is rossz. Bár ahhoz képest h milyen magasan voltunk.
-
dqdb
nagyúr
Hazafele ment a SportyPal, bár nem tudom, hogy számol, de az órám szerint 24 feletti átlagot jöttem haza, itt meg csak 22,6 (nem tudom, miért).
A külső lecserélése után újra beállítottad a pontos kerékméretet az órádon? Elvileg a kevésbé ballonos külső miatt kisebb lesz egy kerékfordulattal megtett út, amit a GPS könyörtelenül észrevesz, de az óra nem.ludsimon: gyenge kifogás
rétisün: a legkényelmesebb outissal tegnap hazafelé találkoztam a Városligetben, akit 22-23 km/h környéki tempóval előztem le úgy, hogy én mentem kisebb csapásszámmal, terepgumi volt a bringán, és kényelmes utazósebességgel haladtam.
Ma voltam Ariadnével együtt az új beszerzéseket próbálgatni egy összesen 42 km-es aszfaltos-terepes Börzsöny-körön (Vác-aszfalton Verőce-terepen át Kismaros-aszfalton Királyrét-piros jelzésen le Verőcére). A kör terepes részén néha úgy éreztem magam, mint egy ciklokrossz versenyen: volt olyan szakasz, ahol a tolás-cipelés-tekerés eloszlása a leírt sorrendnek megfelelően alakult (mielőtt még valaki beszólna, a tolás-cipelés 90%-a síkon vagy enyhe lejtőn jött össze ). 40-50 kidőlt fán kellett átemelni a bringát, volt fa alatt döntve áttolás, 60-70 cm magasra emelt bringa, egy helyen az Y alakú fa miatt mindez 45 fokban oldalra döntött bringával teljesítve. Bónuszként hosszú kilométereken át az erdészeti járművek által kivájt 20-25 cm mély nyomvályúk között kellett egyensúlyozni. Hegynek felfelé tekerve sokkal alacsonyabb volt a pulzusom, mint lefelé Ennyire még nem fáradtam el úgy, hogy nem hegynek felfelé tekertem, hanem végig szintet vesztettem
Az eső többször is ijesztgetett, de végül sikerült megúszni, Verőcén akkor kezdett el esni, amikor felszálltunk a vonatra, Vácon pedig már annyira szakadt, hogy 10 méter alatt bőrig lehetett volna ázni.
Kép és tracking majd lesz, csak még lusta voltam feltölteni.
Kezdem megérteni a hype-ot, olyan megnyugtató érzés, ahogyan a hátsó agy felől jön a kellemes kattogás
venember83: és fényképezőgépet viszel egyáltalán magaddal?
belaazallat: vagy lépjél be a Magyar Kerékpárosklubba, és 5000 forintért lesz 1 évre az ilyen esetekre érvényes felelősségbiztosításod (és rakd után az email címüket spam listára, mert katasztrofális, mennyi hülyeséget küldenek ...), vagy nézd meg a lakásbiztosításodat, mert például az enyém eléggé magas összegig tartalmaz felelősségbiztosítást is.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
belaazallat
addikt
Nem a Suzukiba tett kár került sokba, hanem a bicikliben. Acélvázas 28-as bicikli első kerék+ villa. fiatal voltam és száguldoztam, éjszaka kivilágítatlanul. Azóta szigorúan csak világítással közlekedek.
Egyébként vicces volt a rendőr arca, amikor megmutattam a helyszínelésen, hogy hol értem talajt, az ütközés után. Miután a tanuk megerősítették, lemérték, 3,5m. A Suzuki 12cm-es féknyomot hagyott laza talajon.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
whiskey
tag
Általában az órák nem mérik bele az átlagsebességbe azokat a részeket ahol áll a kerék. (kereszteződés, piroslámpa, sörözés ) A SportyPal viszont ezt is beszámítja az átlagba, egyszerűen az út és idő hányadosát adja. Ha jól van beállítva a kerékátmérő akkor ez okozza a különbséget. A megtett útra is kicsit kevesebbet számol a SportyPal mint a jól beállított óra, ennek az oka, hogy a GPS kb 0,5 sec-enként ad egy-egy pozíció adatot, így az íveket sokszögesíti, vagy a szűk íveket le is vágja ezáltal némileg kevesebb lesz a mért távolság, ami szintén rontja az átlagsebességi adatokat is.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Na, filmnézés helyett inkább bringaszerelés, minden valószínűség szerint utoljára teszem be az R7-et a bringába.
-
Teasüti
nagyúr
Hát most na, én nem kergetek ideálokat.
Amúgy sztem én vagyok az egyetlen ember a városban, aki hatékonyan, ritmusosan közlekedik (motorfék, épp annyi gáz, amennyi kell, üzemi fék hanyagolása, kevés kapcsolgatás, előre tervezés) és emellett nem kurv@nyázik.
Ott van pl apám, még ki se állt az udvarból, már káromkodik. -
dqdb
nagyúr
válasz whiskey #2931 üzenetére
Általában az órák nem mérik bele az átlagsebességbe azokat a részeket ahol áll a kerék. (kereszteződés, piroslámpa, sörözés )
Bizonyos órák (és erre a GPS alapú trackerek is képesek lennének, csak a GPS-ből eredő késés miatt nem olyan pontosan) külön mérnek átlagsebességet és átlagos mozgási sebességet.így az íveket sokszögesíti, vagy a szűk íveket le is vágja ezáltal némileg kevesebb lesz a mért távolság, ami szintén rontja az átlag sebességi adatokat is.
Na igen, ez már eszembe se jutott. Érdemes megnézni extrém nagyításban a rögzített útvonalat, ott szépen látszanak ezek a pontatlanságok.belaazallat: ja, így már tényleg más a helyzet. Ha egy ütközésnél nem te vagy a hibás, akkor elvileg az autósnak meg kellett volna térítenie a károdat, amit vagy a biztosítása fedez, vagy egy végeláthatatlan pereskedés. Szóval anyagi okból sem érdemes karambolozni, a fájdalmi faktor miatt pedig főleg nem
Teasüti: ez igaz, de egy erdőben vagy belvárosban jó esetben 3-5 méteres jelpontossággal dolgozó GPS mindig pontatlanabb lesz, mint egy olyan óra, amelynél milliméter pontossággal beállítottad a kerék kerületét, és rögzíti a kerékfordulatok számát. Ugyanez van a szintnél: a GPS rögzíti, de ez már a GPS rendszer működése miatt alapból jóval pontatlanabb adat, mint a koordináta, ennek a pontossága egy jól kalibrált barometrikus magasságmérő közelében nincsen.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
válasz whiskey #2931 üzenetére
Én úgy tudom az órák is tudnak automatikus stop/startot.
(#2934) dqdb:
gusztustalanok ezek a telefonos gps-ek és a késéseik. Miért nem csinálnak egy be/kikapcsoló gombot és akkor tudom, h be van kapcsolva és megy, és ha nem kell, kikapcsolom...??
De így, hogy indítom a szoftvert és negyed órát várjak, mire egyáltalán működni óhajtana, ez egy vicc.
Egy célhardver bezzeg teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
A régi gumi 50-559 méretű (azaz 2056 mm kerületű), az új 37-559 (azaz 1987 mm kerületű), azaz 3,3% a difi.
Az órán kb 24-es átlagot mértem, ahhoz képest a 22,6 az 5,86%-os difi, sokkal több Nem mintha olyan fontos lenne, csak érdekelne, miért pontatlan..
Ahogy néztem, a SportyPal az olyan 80-90m-ként jegyzi a pontot, míg a computer meg ugye kerékfordulatonként.. Lehet, ez adja az eltérést..
No mindegy, majd beállítom rendesen a kompjúútert, aztán az is pontos lesz
szerk:
whiskey: a sportypal is tudja az auto start-stop-ot, de valszeg az általad említett levágások miatt lesz ez (amúgy megnéztem extrém nagyításban, és valóban igaz, amit mondtál, kombinálva a fent említett ~80 méteres rögzítési pontokkal )[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Ted_Beneky #2830 üzenetére
Köszönöm a linket!
Ma olyan szerencsésen kerültük el az esőt, hogy el sem hiszem. Most értünk haza 20 perce és elkezdett is esni - üröm az örömben, hogy előtte is esett már Csepelen és pont a feltúrt úton belefutottunk sármasszába az utolsó 100m-en.. így tiszta kosz lett mindkét bringa.. - napközben, meg pont elkerültük mindegyiket
Holnap is remélem ilyen lesz, akkor van ideje/kedve valakinek jönni tekerni?
szerk:
A legszebb jártunk olyan utcába, ahol láthatón percekkel előtte nagy zuhi volt, de kb 50m-re már száraz volt minden.A másik érdekesség, hogy fekete pólóban mentem, erre otthon levéve kiderült, hogy egy fehér is volt alatta
Tamoo: Nagyon jó képek, szeretnék elmenni én is "fényképezni"..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
whiskey
tag
Igen...
Szoftver kérdése az egész, de sajna a SportyPal nem a mozgás átlagsebességét írja, tisztán a teljes út átlagát számolja. Így hiába kapcsolom ki vagy állítom meg pillanat állj-al, a web-es felületen akkor is az indulási és célba érési időre számolt átlagot írja kiTeasüti:
Ezt írtam én is, ha nem is ezekkel a szavakkal, hogy az óra tudja, de a SportyPal nem ... -
Teasüti
nagyúr
Ma tuskóban megvizsgáltam egy hiper horror gépet.
Az újabb felszereltségek közé tartozik már a levegős rugóstag.
De az első villa elég darabosan, szaggatva mozog, mint a b.zi segg.ben a hintőporos gumibot. Gyárilag úgy kotyog a becsúszó, mint a régi villámon, amit ütöttem vágtam évekig.
Elnagyoltak a varratok, még azon se lepődnék meg, ha nem is lenne benne kohéziós kötés itt-ott.
Azt szokták mondani, ez Mari néni kerti kapujánál még elmegy, de egy bicikli váznál??Más: van egyébként itt olyan, aki sportypal-hoz vett kiegészítőt? Pulzusmérőt és vmi addon-t a progihoz, meg ugye az előfizetés? Erre kíváncsi lennék, h h működik. A szoftver menüjében is némelyik opcióhoz a PRO verzióra lenne szükség. Meg mi ez az addon? Nem is hallottam még olyasmiről, h egy (esetemben) J2ME szoftverecskéhez a telepítőn kívül lenne még vmi kiegészítő.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz whiskey #2938 üzenetére
Ezt viszont cáfolom, nézd meg a workout-om, és láthatod jobb oldalt ezeket (többek között):
Distance: 21.70 km
TotalTime: 00:57:37
Alatta:
Start time: 18:30:59
End time: 19:34:42
Tehát ez is megáll, amikor te megállsz Látod, mert durván 1:04 volt a teljes menetidőm, míg a bringás idő az 57p Ez tuti, kiszámoltam számológéppel, a TotalTime (57 perc) és a Distance-ból számolja az átlagot
-
whiskey
tag
A SportyPal kliens szoftverébe ami a telefonon fut, be lehet ezt állítani, tudom én is. Mégis ezt a web-es felülete figyelmen kívül hagyja. több alkalommal utána néztem és így van. Mindig a teljes útra számol átlagot.
Ha megnézed a Te utadon is ez látszik. a 21.7Km 57p37mp-es számolva pont az ott írt átlagsebesség jön ki. Nem számolt azzal, hogy helyenként meg-meg álltál.
Valamiért nem veszi figyelembe azt amit a kliensen beállítunk...
Talán egyszer javítanak rajta... -
dqdb
nagyúr
Ha nem akarod a bringádat sokat cipelni, akkor a Királyrét-Verőce útvonalon ne a piroson menjél le. Felfelé pedig főleg ne erre gyere A szint ugyan nem vészes (GPS 74 méterrel többet mért, de a valóság a hepehupás terep miatt még annál is jóval több lehetett), de a turistaút minősége, illetve sok helyen a minőség és a karbantartás teljes hiánya, jól kifárasztott. A sok terepakadály miatt most egy jó ideig nem vágyok a Börzsönybe
amargo: ha ez visszatérő rendezvény lesz, akkor szerintem jövőre ne a ballagás napjára szervezzétek meg, Vác környékén a bringautak teljesen kihaltak voltak. Ja, és grat hozzá, nem lehetett kis munka összehozni. Ja, és grat a dupla pólóhoz, nem lehetett kis munka egész nap nem észrevenni
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #2945 üzenetére
Nem, szervizeléssel indult a váci kiruccanás, dél környékén indultunk el onnan, időben nem fért volna bele az a szolid 10,2 km/700 méter (tudom, gyenge indok, de ez most tényleg igaz ).
A Csóványos és a Nagy-Hideg-hegy az a két terepes hely a Börzsönyben, aminek meglátogatásáról meggyőzhető vagyok idén. A hegység maradék részéről kizárólag aszfalton lehet szó
Csak irigykedek, mert arrafelé én is szeretek(nék) menni.
A megoldás egyszerű: korán kell kelni Ja, és a topikban nem hangsúlyozni állandóan, hogy a Neuzerral nem mész terepre, mert így mindig kimaradsz, ha terepes túra szerveződik Pedig lefelé pattogni jó[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ezek a biciklis helymeghatározó kütyük közül melyiket és mennyért érdemes vásárolni?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #2947 üzenetére
ezek nagyrészt mindössze gps-es telefonon futtatható programok, nem kifejezetten célkütyük, legalábbis az esetek többségében.
sportypal, amit általában androidos telefonon használunk, illetve sports tracker, ami nokiákon megy.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #2948 üzenetére
Értem, köszi!
Akkor lehet mégis csak beszerzek egy 5230-ast. És sebességmérő kütyüt milyet érdemes venni? Rám tört a vásárlási láz.
Azt hittem Ti is olyan kütyükkel mászkáltok, mint a túravezetőnk. kilóméteróra, gps egyben, plussz még pulzusszámot is mér. Én naiv!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
sanzi89
addikt
válasz belaazallat #2947 üzenetére
Üdv.
Én egy Nokia E52-essel próbálkozgatok 2 napja, de a Sportstracker ezerszer jobban bejön, mint a Sportypal.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen