Hirdetés

Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz superecneB #40233 üzenetére

    Olyat ami nyomás és vízálló. De egyébként szinte akármilyen gépzsír jó hozzá, mert ezek a kónuszos rendszerek eléggé túl vannak építve, nem számít annyira a zsír minősége egy szinttől felfele, inkább a beázás és túl szorosra állítottságtól mennek tönkre a minőségi shimano agyak.
    Ha "mindenhol" kapható olcsó megoldást akarsz, akkor MOL LZS 2EP. De ez nem bírja a vizet.
    Amik jobbak azok a kék "traktor" zsírok. Mobil1 nek van ilyen pl ami elterjedtebb.
    Aztán vannak az átlátszó ragadós zsírok, amiket gyárilag szoktak rakni novatec japán csapágyaiba, meg amit a shimano is használ, ezt megtalálod shimano zsír néven, azt hiszem a Motorex is ilyen, ez sem rossz, de az autós boltos megoldásokat jobban ajánlom, amiket előbb és utóbb írtam, írok, már csak azért is mert olcsóbbak.
    Aztán amik még jobbak, azok a nagy nyomásállóságú piros kerékcsapágy zsírok.
    Aztán amit most én használok, azokban van szilárd adalék, pl molibdén diszulfid (vagy grafit), ilyet gyárt a liqui molly, ez se drága még, meg a würth nek is van ilyen, ennek annyi hátránya van hogy szürke színe van, nem nagyon látod meg szervizelésnél hogy mennyit kopott a csapágy. Autós boltban megtalálható. Ezek nagyon brutál terhelést elviselnek, valamint picit ezeknek is van felület nemesítő hatása, szürke grafit színűek lesznek a golyók, így elvileg még akkor is ken, mikor már benne sincs a zsír a golyók közt, és nekem úgy tűnt a vizet is jól bírja. Vagy a Hanseline nak van titán zsírja, ez egy full fehér cucc, bringa boltokba be lehet szereztetni.
    Aztán ha végképp okos akarsz lenni akkor felület nemesítő zsírt használsz, de ez már kónuszos agyhoz tényleg túlzás, ilyen a Metabond HT, nagyon drága, csak megemlítettem.. én most a Xado zsírokat fogom tesztelni a saját cuccaimon, az annyira nem drága, de én novatec be tettem belőle most.

    Második mondatodra nem lehet igennel meg nemmel sem válaszolni. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák