Hirdetés

Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Teasüti #40314 üzenetére

    fúú basszus..
    Na! Kezdem olvasni, vagyis tákolni a válaszokat.
    Nem ugyan arra a bicajra raktam fel mind a két kereket, az érdekes lett volna felni fékes rendszernél.
    Azonos állapotban volt, én biciklim volt mindegyik, én raktam össze őket, én szervizeltem. Én állítottam be őket, kb a hátam-karom szögei is ugyan azok voltak, kormány magasság, minden... Alkatrészek közt elhanyagolható különbség volt, a két bringa súlya is pár 100 gramm eltéréssel azonos volt. Kerekek agyra-felnire-küllőre szinte egyeztek. Ugyan az a patent pedál, integrált hajtómű 9 es rendszer stb stb.
    Pár apró különbség, hogy a trekking gumija kb 3mm szélesebb volt az pedig az MTB javára válik, de nem ő nyert a tesztben, tehát ez sem változtat a dolgokon.
    Mindig 6 barra fújtam mindkettőt, 5 barnál én már érzem hogy nehezen mennek.
    Környezeti változók, hagyjuk már.. ez nem olyan teszt volt hogy életembe először elém rakták a két biciklit és mennyek velük egy 5km es kört. A trekkingbe belenyomtam 9700 km -t, utána ellopták, és elkezdtem a montit használni munkába járni meg túrázni.

    Ezeket az adatokat milyen pedálfordulatszámnál számoltad?
    Valamint adott gumiknak a kerületével számoltál? Mert ugye nem milyen mennyire ballonos, milyen a szövet szerkezete hogy mennyire magas, stb..
    Szerintem ennél többet ki lehet velük tekerni még azelőtt hogy elforogna a lábad nagyon magas fordulatra (bő 100 fölé pl) 40kmh az 26 os kerékkel még keskeny 28mm es gumival is kevés, pedig azzal sokkalta kisebb a kerék mint terep gumival.
    A 28 as keréknek meg 32mm es gumival sokkal többet gurul egy hajtókar fordításra 48-11 be mint egy országúti 53-12 ben 23mm es gumival, szóval ezek az eredmények elég falsak.

    Nem váltottam keresztbe. Kb 30-35 ös tempónál van ez, amikor az országutin a 39 es tányér lassan kezd elfogyni de még alul van 3 fokozat, a nagytányér meg még sok, szóval ez az a sebesség ahol a 10 es rendszerben mindegy melyik tányért választod, mindegyiken eléggé keresztbe kell tenni a láncot.

    Én értem hogy összehoznak a tényezők ezt azt, de azt nem hozzák össze, hogy a montival "országúti" gumival menni olyan menni mint egy dízel teherautóval, amibe pakoloda sebességeket de nem megy, csak nyomatéka van, míg a trekkinggel kilősz mint egy honda VTI -vel.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák