Hirdetés

Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz tal-garius #41556 üzenetére

    Létezik rengeteg féle sárhányó, rá kell próbálni párat, biztos találsz olyat ami jobban véd.
    Tárcsa féket szerintem hagyd. Csiszolópapír, meg a fém darabok kipöckölése a megoldás..
    Ha a csapágyakon már valamit észre veszel, vagy lötyögő kerék, kormány csapágy stb-t tapasztalsz, az már általában a végét jelenti és felújításra fog szorulni. Mindent szét kell szedni, megnézni rendben van-e, ki kell tisztítani, újrazsírozni rendesen, aztán a csapágy hézagokat precízen beállítani. Küllő feszességet le ellenőrizni, féktüskékre zsírt tenni, váltógörgő csapágyak stb. Lényegében egy full szerviz.
    Ezekben elég buta teleszkóp van, ezekben nincs olaj, csillapítás, semmi sem. Tehát zsír kenésű. Ha már nem mozog annyira mint előtte, akkor két szervizelés közt azt meg tudod csinálni, hogy a szimeringet felhúzod, ha olyan típusú, amit láttam ilyen bringába, annál ez egyszerűen kivitelezhető volt, és alá olajjal kevert zsírt, vagy sűrű olajat be lehet folyatni, ez kicsit megkeni a perselyt, és jobban fog mozogni. Valamint néha, használattól függően, fél évente, évente nem árt széthúzni, kimosni a lábát, és lágy szilikon zsírral megkenni ezeket a műanyag perselyes telókat. Ezzel nem fog kikotyogósodni, tönkremenni és finomabban fog mozogni.

Aktív témák