Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Ayg0

    senior tag

    válasz Ariadne #7481 üzenetére

    róla van szó:

    tudom, hogy nem országúti, meg kopottas a külseje, de a lelke mélyén fiatal a Kincsem. : ) fékpofák rendben vannak, a hajtókar gyári tengelye ~3 hete lett kicserélve (márka passz, annyira emlékszem, hogy a szervizes srác valami monoblokkot emlegetett), a shimano váltó jó állapotú, 3 éves körül van ahogy a bikepositive duplafalú felnik is. terep schwalbe abroncsok, a hátsó kopottas. vár még rá egy komplett bowdencsere, mert egyik-másik kicsit "szőrös", illetve nem ártana kicserélni legalább az első fogaskerék szettet, mert 2-3 fog lekopott. (a tél megette)
    napi szinten kb 10-15km-t tekerek + heti két futóeddzés (8km/alkalom). a legtöbb amit valaha egyben lenyomtam egy ~120km-es táv volt. de anno úgy tettem meg, hogy fele akkorára volt tervezve, tehát nem készültem rá + akkor futni se futottam még. ennek ellenére csak a kényelmetlen ülés miatt széttört farom okozott némi kellemetlenséget.
    a távot több részre bontva kívánom megtenni. első nap Debrecen-Budapest, másnap Budapest-Siófok, bár ez utóbbiban egyáltalán nem vagyok biztos, hogy jó ötlet, mert nem ismerem a 7-est. ha olyan életveszélyes, mint Db-Bp között a 4-es, akkor kerülőutat kell keresni. ha ezzel meg vagyok, akkor 5 nap alatt körbe szeretném lazulni a Balcsit, de az már lényegtelen az előbbi táv és időbeosztáshoz képest.
    ezért bizakodok, hogy jelen körülmények között, mindent egybe vetve nem jelent majd problémát a tervezett kihívás.

    #7483

    nem egy mérges, fehér kutyus volt az előző avatorod? az (nekem) jobban tetszett. :D
    szerintem a képről is levehető, hogy nem egy karbon vázas, pehelysúlyú versenyzőről van szó. 20km/h-val számolva ez csak magasabban fekvő területe(ke)n jelenthet gondot, de ezeket igyekszem majd elkerülni.
    főutak: jó, hogy ez szóba került, ugyanis fentebb is téma már. a Db-Bp szakaszon a 31/33-as nem lehet vészes, ugyanis az előbbi útvonal forgalomterhét többnyire az m3-as és a 4-es főút viseli. ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a rend őrei nem vágják haza a tervet, ha meglátják, hogy főúton kerekezek? ezügyben sajnos nem vagyok képben, mert városon kívül szinte csak erdőben kerózok. köv: Bp-Siófok között a 7-esről mi a tapasztalat/vélemény? vállalható kerékpárral vagy nézzek más útvonalat?
    lámpa természetesen van/lesz, de minden sötétedést már városban tervezek tölteni. : )
    motyó: én is így tervezem, azaz minél kevesebb cuccot akarok magammal vinni. ha minden úgy megy ahogy tervezem, a Db-Bp között csak egy kis hátizsákot kell cipelni a legfontosabbakkal (kaja, pia, javítószett, esőkabát), és másnap Bp-től zúdúl a nyakamba a teljes menetfelszerelés. de az már csak ~100km, és a 20km/h-s sebesség ezzel együtt is tarthatónak tűnik. itt lenne egy kérdésem: hátsó csomagtartóra kellene egy jófajta, könnyen felszerelhető, kétoldalas, nagy űrtaralmű, extraként esetleg vízálló táska jó áron. (tudom... 'lottó ötös nem kéne?' :D) tudtok ajánlani egyet?

    #7484

    Szintén sűrűn kell erősen kalóriadús táplálékot magadhoz venni (szénhidrát energiabombákat). Az ásványi anyag veszteséget izotóniás itallal kell pótolni.

    részben emiatt jöttem ide. melyikből mit ajánlasz? sportkrémet/izomlazítót vigyek vagy annyira azért nem vészes? ha igen, melyik a jó? futáshoz ezt vettem, de... hogy is mondjam? szóval nem túl meggyőző. : )

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

Aktív témák