- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen egeret válasszak?
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Philips LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3591 üzenetére
Patentszem alapvetően nagyon jó dolog, de ha nem dzsuvázod össze úgy a láncot, hogy be kelljen áztatni, akkor fölösleges leszedni. Én nem szoktam.
Tora-t nyúztam két évet, én teljesen meg voltam vele elégedve, szerintem jó mozgása van. Most tesóm tolja vele. Azt meg neked kell eldönteni, hogy megéri-e lecserélned. (egyébként nálam az utód is rugós lett, nem levegős)
Nyeregcső meg legalább legyen bent 10 de inkább 11cm-t. Ha ennyi nincs meg megfelelő beállítással akkor nem ártana valami hosszabbat szerezned. (vagy nagyobb vázat).24h: Mindenképpen szeretnék menni, viszont már hívtak egy csapatba. Ha esetleg mégsem jönne össze, akkor valószínűleg már késő lesz betársulni hozzátok, szóval akkor meg így jártam
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3669 üzenetére
Nálam az lényegesebb szempont hogy hogy mozog mint a súly. Te sem versenyző vagy tudtommal. A "lomhaság" meg nem a visszaútcsillapítás hiánya miatt van szerintem. Nem kérdés hogy a Tora sokkal jobb teleszkóp, az a suntour a közelében sincs. Az meg más kérdés hogy neked megér-e annyit + szükséged van-e rá hogy "normális" telód legyen
Lehet ki kellene próbálnod egyet (ha tudod) aztán utána eldönteni... bár akkor úgyis megveszed(#3668) anatre1: fogalmam sincs mire gondolsz
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3673 üzenetére
Dart3-nak vékonyabb a becsúszója, súlyban nem hiszem hogy különösebben könnyebb. Alsóbb kategória szóval mért lenne jobb. Eladásnál valóban szimpatikusabbá teszi a Tora, de azt a +pénzt akkor most költöd rá.
Amúgy nem a szimeringtől kell félned, mert az egyébként is kopó alkatrész (meg nem is egy óriási tétel, bár az árát ne kérdezd), hanem az olajpatron csillapítástól. Az egyszer elszáll, azzal nem lehet mit csinálni csak cserélni.(#3675) -=Vacsek=-: 30-35eFt-os alap Tora-ról beszélünk. Annyiért sajnos nem veszel itthon Epicont.
[ Szerkesztve ]
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz Vasinger! #3686 üzenetére
Toranal ott az U-turn-ös változat azt tekerheted 130ig. '07es xcr-t használtan ne vegyél a mozgása valszeg fos lesz, ha csak nem cserélsz benne olajat meg + szerviz inkább azt add hozzá és egy újabb modellt! Érdemes minél újabb telót venni elég gyors ütembe fejlődnek!
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3689 üzenetére
Alacsonynak? Pedig nincs ezzel semmi baj, így kell neki állnia. Nem 120hoz tervezték, túlságosan megváltoztatná a fejcsőszöget. Síkon szarabb is lenne vele menni. Kormánymagasító? Te az ilyeneket komolyan gondolod? nemár
Na én tényleg befejeztem ezt a témát. Majd kiokosít aki ért hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3712 üzenetére
Én inkább megvenném Meme-től a simát. Annyival jobb hogy állítható a rugóút. Mozgásra semmivel. Nagyot lehet szívni használt telóval sajnos... Szóval ha lehet én biztosra mennék.
Mai lightos meló utáni tekerés barátnővel sportypal
Adatok nem stimmelnek mindenhol[ Szerkesztve ]
-
Bikeman
aktív tag
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz Vasinger! #3732 üzenetére
Hát akkor menny fel a http://www.youtube.com/-ra és szépen írogasd be hogy rs tora sr xcr stb stb.. Konkrétan tök általános felhasználásra lenne, nagyon nem foghatsz mellé egyikkel se! Én azért választottam az xcr-t mert könnyű vagyok és a tora inkább nehezebb embereknek való! Vmit nézhetsz még marzo telókat bár azok se épp az olcsó kategória.
-
-
Bikeman
aktív tag
válasz Vasinger! #3728 üzenetére
A Tora dögnehéz, a Recon minvel SoloAir-es, nincs benne az a nehéz rugó, tehát a súlya megáll kb. 1800g körül. (Van SoloAir-es Tora is különben)
Valamint a becsúszója bevonatos és nem acél, mint a Torának, hanem alu és a nyakcsöve is az (az SL-nek).Egy Rock Shox az biztos nem fog kotyogni egy év után sem (a Tora sem), míg egy SR-nél erről nem vagyok meggyőzőzödve. (persze attól is függ, hogy ki mennyit használja, meg hol.)
Volt SR villám is annó, hát tudnék mesélni....
-
Bikeman
aktív tag
válasz Vasinger! #3777 üzenetére
Oké, akkor Tora, de ha nem újat veszel, akkor fontos hogy a teló nyaka hány centi hosszú a beépítés miatt.
Torából van olyan, ami a kormányról zárható, meg olyan is, ami csak a villaszárról amennyiben ez szempont, akkor érdemes erre is odafigyelni a vásárlásnál.
Teasüti: Igen, a tárcsa csavarok miatt szokták a T25-öt rátenni.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3777 üzenetére
Csak hogy egy kicsit szőrszálhasogassak, az én Tora-mat poplock karral, újszerű állapotban olajcsere után megkaphattad volna 25ért
Ha már kerékszettek, akkor nekem a Fucrum-ok nagyon szimpatikusak. Viszont én is inkább összeraknék egyet -> novatec vagy bts agy DT küllők meg valami jó felni.
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #3797 üzenetére
Nem kell lehajolni lockoláshoz. De egyébként nekem több mint 2évig ugye volt... most nincs... mondjam azt hogy nem is hiányzik?
Szerk.: (#3800)
versenykörülmények között azért van értelme... Pl feltekertél egy nagy emelkedőn (terepen) aztán zúzol lefelé de lockolva felejtetted a telót. Na olyankor már nem jó lehajolni oldani. Ilyenkor pl jól jön ha a kormányon van.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
SOAD19
addikt
válasz Vasinger! #3813 üzenetére
Blackburn Mars 4 vs. Flea (a 2. ill. 3. a két Blackburn lámpa a videón)
Elég egyértelmű, hogy a Mars az erősebb. Igaz nekem a Flea van, elvarázsolt az USB-ről való tölthetőség praktikussága és megvettem pakkban az első lámpával együtt. Az első lámpa viszont szerintem teljesen korrekt, bár nincs viszonyítási alapom.
Itt van még egy videó: [link]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Muton
addikt
válasz Vasinger! #3820 üzenetére
Nekem tegnap sikerült a régi Cateyeom (TL-LD200) tartó konzolját letörni (nadrággal akadtam bele), szóval este be is rendeltem egy 4-eset. Remélem, hogy már ma megérkezik.
Amúgy meg minap vettem észre, hogy a kis Cateye nem is látható kellőképpen este, szóval cserélni kellett volna ígyis-úgyis. Pedig milyen kis aranyos volt szegényke... hüpp-hüpp
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Vasinger! #3908 üzenetére
A tartója stabil, csak szerintem lehetne fele akkora is, és nem értem, hogy miért kell a tekerőjére egy nagy piros félgömböt rakni, olyan bazári feelingje van tőle. bowaaa...
A gyenge láncszem szerintem az a pöcök, ami a lámpa csiptetőjét fogja. De lehet, hogy csak paranoia az egész, mert a Cateyeomnak is az törött el.Üzemmódok: OFF>>folyamatos fény>>villogás (reméltem, hogy attól, hogy a piros led villog, még az oldalsó sárgák folyamatosan fognak világítani, de nem, villognak azok is)>>OFF
Nekem ezzel nincs gondom, mert nem karácsonyfaizzót vettem, csak olyan frekvencián villog, hogy a tudata is zavaró, hát még azt egy autósnak nézni milyen lehet?
Szóval az a terv, hogy városban folyamatosan fog világítani, este városon kívül meg villogok, mert azt a Holdról is látják majdMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
fpeter07
veterán
válasz Vasinger! #3913 üzenetére
"Komolyan mondom ez a nap áááá "
Város szélén egy lejtős részen gondoltam legurulok. Az előttem lévő kocsi egyszer csak megáll és volt egy kellemes 30 fölötti tempóm. Gondolom ismerősnek köszönt, 1 méteren múlt, hogy nem csattanok a hátuljába. Mit nem mondjak nem volt szép hangja a csúszó hátsóguminak. Oké, lehet hivatkozni a követési távolságra.
Aztán később zebrán (mellette kerékpárút) szintén alig kaptam elsőbbséget.Ennyi meleg helyzetem régen volt. Most kicsit máshogy fogok az autókra nézni.
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #4195 üzenetére
Egyébként ha meg is venném úgy félteném óvnám, hogy sehol nem merném hagyni, még lezárva sem egy ABUS zárral sem. Iszonyat vigyáznék rá és tényleg egy boltba nem mernék bemenni úgy, hogy nem látom addig... Áhh, nem egyszerű dolog ez
És így lesz az embernek két bringája"Sajnos" eljutottam oda a bringa fejlesztésével, hogy egyre kevésbé vagyok nyugodt, amikor le kell zárni valahol.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Vasinger! #4217 üzenetére
Még mielőtt végső döntést hoznék, feltennék pár kérdést, amire hálás lennék, ha válaszolnátok. Megfontolom a vételt, mert ugye ez nem kis pénz....
Merida AM 800-D
A váz mennyire erős? Csak ennyit tudok, hogy:
AM-TFS-D7 (Merida HFS 66 Hydro Forming aluminum)Ez nem sokat mond. Milyen ötvözet ez? 6061 vagy 7005? Melyik jobb?
A rugós tagot szidták Meméék, hogy nem egy FOX, hát persze, de az nem is ennyibe kerülne...
Rock Shox Ario 2.1 , ha jól látom teljesen levegős. Ezt akkor csak pumpával lehetne állítani? Vélemény róla?A másik kritikus pont a fékek voltak:
Shimano LX Disc 203 / 180
Esetleg jó fékpofával ki lehetne harcolni valami normális fékerőt? Mert mikor én mentem vele, alig akart fékezni az én V-fékes Corratec-es fékemhez képest. Olyat is mondott Meme, hogy még nincs bekopva, gondolom ez számíthat, de menniyt?A gép átlagban LX felszereltségű, ez gondolom nem annyira rossz, de mostani Deore 590-nél jobb, vagy rosszabb? Ha jól tudom az LX széria az súlyban jobb a többinél, ugye?
Végül a teleszkóp:
Rock Shox Tora 302 85-130 lockoutA 302-es Tora mennyire számít jónak? Az a lényeg, hogy tartós legyen, ne kellej szétszedni 100 km-ként. Mozgását jónak találtam. Egyébként szuszogott rendesen mikor erősen benyomtam, Meme azt mondta, hogy ez rendeltetésszerű.
Mire figyeljek, mint használt bicikli? Mi tud ebben elhasználódni ami befolyásolja a vételárat?
És mondtam, hogy sajnos betonon is kellene menni, nem lenne ciki egy ilyen biciklivel kerékpárúton menni? Az a baj, hogy nincs más lehetőségem eljutni terepre.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #4267 üzenetére
Most már nem írom át a mondanivalómat, mert az LX fék alapján a 2007-es felszereltséget ecseteltem.
A váz mennyire erős? Csak ennyit tudok, hogy:
AM-TFS-D7 (Merida HFS 66 Hydro Forming aluminum)
Ez alapján én 2007-es évjáratra tippelnék, a 14,4 kg-os összsúly eléggé jelentős része a vázon csapódhat le.Ez nem sokat mond. Milyen ötvözet ez? 6061 vagy 7005? Melyik jobb?
Vázra a 7005-öt szokták alkalmazni, a kiegészítőkre a 6061-es valamelyik alfaját. Más ötvözet, más fizikai tulajdonságok, más bekerülési költséggel, gondolom okkal van ez a kettősség.A másik kritikus pont a fékek voltak: Shimano LX Disc 203 / 180
Esetleg jó fékpofával ki lehetne harcolni valami normális fékerőt? Mert mikor én mentem vele, alig akart fékezni az én V-fékes Corratec-es fékemhez képest. Olyat is mondott Meme, hogy még nincs bekopva, gondolom ez számíthat, de menniyt?
Nekem egy bringával ezelőtt LX tárcsafékjeim voltak 160 mm-es tárcsákkal és fékváltókarral, és tökéletesen elégedett voltam velük, szóval a fék maga nem kevés, ilyen óriási tárcsákkal főleg nem szabad kevésnek lennie. Valószínűleg a mostani Elixir 5 is hasonlóan fogna, ha nem 185-ös tárcsák lennének fent.A gép átlagban LX felszereltségű, ez gondolom nem annyira rossz, de mostani Deore 590-nél jobb, vagy rosszabb? Ha jól tudom az LX széria az súlyban jobb a többinél, ugye?
Az LX felett csak az XT áll az értelmes kategóriában (XTR-t hagyjuk), én egy SLX szintű felszereltséggel boldogan kiegyezek bármikor.És mondtam, hogy sajnos betonon is kellene menni, nem lenne ciki egy ilyen biciklivel kerékpárúton menni? Az a baj, hogy nincs más lehetőségem eljutni terepre.
Ezt nem értem. Miért lenne ciki[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
DemonDani
addikt
válasz Vasinger! #4343 üzenetére
hát én nem tudom mit nézelődtél annyit... majd legközelebb megtanulod most már... olyan vétel nem most fog szembe jönni
amúgy papíron ez sem rossz, de forgáspontokon felületi rozsda megfolyva már nem a legjobb jel a jó karbantartásra pl
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #4347 üzenetére
Szerencse kérdése. Az ember vagy gyorsan dönt és beleugorhat a szarba, vagy lassan dönt, és úgy szépen lassan mászik bele apró lépésenként. Vagy ugyanez a csudajó vételekkel, nem lehet tudni. De Memétől én pl. elég nyugodt lelkiismerettel vásárolok használt cuccokat is akár.
-
Meme
aktív tag
válasz Vasinger! #4347 üzenetére
nepper cucc, kintről hozott nem karbantartott bicaj.
igy elsőre forgópontokban csapágycsere ~10k, fogsor-lánc csere ~12k, neaddj isten lánckerék csere 5-20k, fékbetétek 4-6k, bowdenezés ~3k
a két telóba meg bele se menjünk...ezekkel a full full xt hirdetésekkel csak ennyi a baj
Szevasztok bogyókák!
-
-
ludsimon
veterán
válasz Vasinger! #4372 üzenetére
"Ennek a nagyon megnézésnek az szokott a vége lenni, hogy vesz az ember egy szart"
[link]Ha mondta Meme, hogy szól akkor miért nem várod meg és ugrasz rá arra azonnal?
Meridával meg jól jártál volna.
Helyedben kérdezés nélkül megvettem volna...
IJ.Meg mellesleg nem azért, de mi haszna lenne Memének átbaszni egy olyan bringával ami hulladék?
Akkor nem mennél vissza vásárolni következő évben másik bringát.
Neki nem az a célja, hogy a halom kacatot eladja felújítottként drágán...Szerinted véletlen vásárolnak pont nála fél milliós gépeket Budapestről?
Budapesten van vagy 50 bringabolt, biztos nem azért mert közel van Vác...[ Szerkesztve ]
undefined
-
belaazallat
addikt
válasz Vasinger! #4374 üzenetére
Nálam ennyi jelent meg.
Felszereltségre nem rossz, de látni kéne legalább fényképen, majd élőben.Egyébként a korábban linkelt bringán hol volt rozsdafolt? Én nem láttam rajta. Vak vagyok, vagy csak nem szakavatott szemmel néztem?
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #4372 üzenetére
Szerintem gondold át újra a dolgot, hogy annyira kell-e neked ez (szerk.: mármint össztelós). Azért most sincs rossz bringád.
Jelen állás szerint nem tudom, hogy nekem mikor lesz fully-m...ha egyáltalán lesz. Na mind1, a Magellannal elégedett vagyok most. Egy darabig biztos nem lesz fejlesztés. (legalábbis bringán )
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4384 üzenetére
A 8-asok a hátsó kerékben is sokkal könnyebben is elkerülhetőek egy fullyval.
Egy normális felniben nem lesz nyolcas túl sűrűn merevvázasban sem, ez alapvetően nem a váztól függ...
Meg egy merevvázassal nem merek olyan gyorsan sem menni a terepen, félek, hogy kárt tennék benne.
Tartósságban még inkább a fullyk a nyűgösebbek, több alkatrész - több dolog, amivel gond lehet (forgáspontokon csapágyak, rugóstag...), és egyik sem filléres alkatrész.
Szerintem nem érdemes olcsóbb fullyval próbálkozni, ha 150k körül szeretnél rászánni, abból egy tartós jó kis merevvázasat tudsz venni, ez a legjobb megoldás. Fullyból az ami jó, arra azért többet kell költeni sajnos, mondjuk a kétszeresét...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Vasinger! #4388 üzenetére
400 alatt kizárt h vennék kompletten fully-t. Normális merevet meg kapni a feléből. Használtan meg eleve nem vennék.
Nem tudom. Én a Mátrában azért durva köves részeken szoktam adni neki a 86kilómmal, de igazából 2év alatt nem sikerült 8-ast beleverni.
Szerintem nem kell ezt a fully dolgot túlmisztifikálni. Egy jó merev géppel is élvezetes a bringázás. Ettől függetlenül valamikor én is szeretnék, de megvannak a hátrányai is, na meg nem létszükséglet. -
Xantomas
őstag
válasz Vasinger! #4384 üzenetére
A saját magam által fűzött kerekekbe jó (van már belőle egy pár) 1x sikerült 8-ast pakolni. Nagyon sok múlik a küllő anyagán, a felni minőségén, és a gumitól is.
Eleve, minél nagyobb nyomáson használod a gumit, annak annál nagyobb stabilizáló hatása van.Pedig nem vagyok pehelysúlyú, és szeretek igen gyorsan lefele menni, a technikás részeken meg mindenen átmenni, de se a treking, se a 29er, se az outim kerekébe még nem került 8-as. Egyedül, a trekking régi, szimpla falú felnijébe, amit anyagi okokból noname küllőkkel fűztem újra, Annak mondjuk a felnije is szétnyilt, és három küllő elszakadt.
Évente ellenőrizgetni kell, hogy kb azonos feszességűek legyenek a küllők, és tárcsás használatnál az első év után egy idő után a tárcsa oldali küllőket egy fél fordulattal meghúzni, mert a nagyobb erők miatt jobban nyúlnak.
"Hát, ha azt veszed, hogy lepatkázol egy kereket egy merev és egy fullyval szerintem nagyon nem mindegy."
Hát, ha valaki azért vesz fully-t, mert technikailag kinőtte a merevfarút, annak legyen már meg az a képessége, hogy meg tudja emelni a gép hátulját, hogy ne padkázzon... Szerintem. (mellesleg múlt héten én is padkáztam egyet figyelmetlenségből, be is kaptam egy felütéses defektet, azt is csak azért, mert a min 2,5bar helyett kb 1,5 baron használtam, hogy a homokos részen lefele jobban terüljön)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KrAt
veterán
válasz Vasinger! #4421 üzenetére
Helyes út, helyes választás nincs.. Szerintem..
Énis nemrégiben raktam össze a bringámat, félig használtam, félig újonnan.. Kb 150-ben van nekem (régi dolgokkal együtt ofkorsz), és ebben semmi de semmi extra nincs.. Ennyiből lehetett volna jobbat is venni, de az én igényeimet, ízlésemet kielégíti..
Nézd meg, mi tetszik neked, dobd be ide véleményezésre, rábólintanak ha jó, megveszed.. Ne rágódj rajta, hogy melyiket vedd, mert nem tesz jót. Mindig jön egy jobb, szebb, okosabb..
Lényeg: ne spilázd túl
-
raczger
őstag
válasz Vasinger! #4419 üzenetére
150-ért én se vennék fully-s montit, annyiért kapsz kb normális vázat. Helyette kell erős kerék és ügyes technika, hogy ne szedj össze pillanatok alatt nyolcast. A régi kerékszettemet 3 évig használtam, kb 12000km-t mentem (több mint a fele biztos terepen volt) és egyszer se kellett centíroznom, a szegecsek hamarabb feladták, így muszáj volt lecserélnem.
Új biciklit a legjobb venni, de 150-ért készre szerelt jó montit (mármént én szemszögemből jó, amit én is használnék terepen) nem biztos hogy lehet kapni, várni kell nagyobb akciókra, akkor lehet igazán jó géphez hozzájutni.
Gyorsan körülnéztem, de csak ebike-on, ezt találtam ami szerintem árához képest elég jó. Egyedül a teleszkóp ami nem biztos jó, de elég rég próbáltam az rst telókat, akkor még nem voltak túl jók.
Bikemag aprón találtam még ezt, ha minden igaz pont Memééknél van ez a bicikli, igaz hogy használtnak írják, de úgy néz ki mintha új lenne, érdemes lenne megérdeklődni az állapotát: [link], ha tényleg alig használt akkor ez igazán jó vétel lenne és még messze se kellene érte menned.
És mégegyszer, véleményem szerint ennyi pénzért felejtsd el a fully-t!www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen