- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #47079 üzenetére
Nézzük akkor pontos infókkal, linkekkel miről is beszéltem.
Schwalbe Silento Kevlar Guard Itt pedig mi is az a Kevlar Guard.
CST Corporal Kevlar Inside Itt pedig mi is az a Kevlar Inside.Mindkét gumi 4-5k között van. Szóval most hol az igazság?
Illetve hol is írtam, hogy a kevlár egyenlő az 5mm gumival? A lényeg, amire frekventálni szerettem volna, az volt, amikor azt mondtátok a CST gumik nehezek. Nem a defektvédelem miatt, hanem mert a CST gumik ilyenek és kész. Erre nem volt jó összehasonlítási alap a Schwalbe Silento valamint a CST C1316 Salvo összehasonlítása, mivel teljesen eltér a két gumiban használt defektvédelem (Kevlar guard vs High Protection). Gondolatmenetem igazolása képe kerestem mindkét kategóriából két-két gumit mindkét gyártótól, hogy azoknak mennyi a tömegük. Nézzük:
5mm vastag gumis defektvédelem:
Schwalbe Maraton Plus 26x1,75 995 gr Védelem: Smartguard
CST C1316 Salvo 26x1,75 950 gr Védelem: High ProtectionKevlár védelem:
Schwalbe Silento 26x1.75 625 gr. Védelem: Kevlar Guard
CST Corporal 26x1,75 550gr Védelem: Kevlar IndiseVagyis hasonló mintával, hasonló védelemmel egyáltalán nem nehezebb a CST külső. Tehát az az állításod, hogy a CST gumik nehezek nem feltétlenül igaz, csak azonos kategóriával kell összemérni őket, már ami a defektvédelmet illeti.
Persze ha hihetünk a gyártói adatoknak ugye, de jobbat nem tudok.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a Berguson bringaüzletbe lehet-e bankkártyával fizetni? A weboldalukon nem találom az infót.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz D.Orion #47813 üzenetére
Én meg most gondolkodok, hogy megszabadulok tőle. Nekem nem sok pluszt ad, de túrákon nagyon korlátoz. Ha nem adtam volna ki érte két éve egy kisebb vagyont már lecseréltem volna, de így nagyon vérzik a szívem miatta...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ---Lasali--- #47865 üzenetére
Egyedinek egyedi...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Nem tudtok boltot, ahol VALÓBAN rozsdamentes csavarokat lehet venni? A bringán pár csavart fejét megkapta a rozsda, és elég rondán néz ki, pedig elvileg rozsdamentesek... Ezeket szeretném cserélni.
Vagy gondolkoztam ALU illetve Titán csavarokon, de eBay-en kívül nem találtam más beszerzési forrást. Más nem szembesült még ezzel a problémával?"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
-
sanzi89
addikt
Már megint szopok ezzel a retkes Sports Tracker-rel. A saját gépemen nem nyílik meg az oldal, csak tölt a piros csík. Minden egyéb gépen a családban jó. Eddig megoldotta a dolgot, ha böngészési előzményeket töröltem, de most az se segít. Se IE, se Firefox, se Chrome. Flash reinstall megvolt. Két-három havonta előjön a probléma, nem tudom miért és csak az én gépemen, holott ugyanazok a szoftverek vannak rajta... Természetesen minden más weboldal tökéletes. Kezdem mocskosul unni, hogy bír ennyire szar lenni valami.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Szerintetek megéri az árát ez a váz? Városi bringát szeretnék kihozni belőle, és már nagyon régen keresek olcsó alu vázat, ami 1 1/8-as alu váltópapuccsal. 18-as méret, én 190cm vagyok. A montim 21-es méret, ami állítható stucnival és előrehúzott nyereggel megfelel a sportos tekerésre, de városba ennél egyenesebben szeretnék tekerni, nyugodtabb tempóban, szóval szerintem jó lenne a kisebb váz. Szerintetek ügyesen vásárolva - aprókból, keveset használt cuccokból, nem szorít az idő - 30-40k környékén ki lehetne hozni egy használható bringát alap (Acera max) cuccokkal?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ---Lasali--- #49596 üzenetére
Kerékben legolcsóbb dupla alu felni, golyós alu agyak, menetes fogaskoszorú, 7 seb, marokváltó a cél. Munkába járásra kellene egy olcsó, nem hivalkodó, de megbízható bringa, ami adott szituációban ad lehetőséget drágább alkatrészek vásárlására is. A mostani bringám az 1 colos nyakkal, 27-es kerékmérettel, országúti fékkel illetve füles váltóval nem igazán használható...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Ha veszek egy bringát, vagy csak egy vázat, aminek nincsen semmilyen papírja, akkor milyen papírt érdemes íratni az előző tulajjal, hogyha bármi gond van, esetleg elkapnak, hogy lopott bringán utazok ne engem csukjanak le?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #49595 üzenetére
Úgy néz ki, hogy ennél a Genesis váznál jobb ajánlatot nem találok, ha olcsó, de normális városi bringát akarok összerakni magamnak. Egy értelmes használt darab 50-60k, annyiból pedig tuti kihozok magamnak is egy épített darabot, főleg, hogy pár alkatrész van itthon elfekvőben. Egyedül az nyamvadt vázméret gond, hogy 18-as. Valaki segítsen már ki, aki ért a vázméret témakörhöz.
A vázméretet a nyeregvázcső hossz alapján adják meg. Ha jól gondolom, akkor a 18-as és a 21-es vázméret között 3 col, tehát bő 7,5 cm-rel nagyobb egy 21-es. Ezt szerintem egy nyeregcsővel korrigálni lehet, főleg, hogy a mostani 21-es bringán szinte alig van kihúzva a nyeregcső, plusz a városi bringán egyébként is alacsonyabbra szeretném a nyerget, hogy kényelmesebben leérjen a földre a lábam.
Ami inkább aggaszt az a felsőcső hossz, mivel arra nem találok cm-ben mért értéket, hogy általában egy 18-as bringán és egy 21-es bringán ez hány centiméter. De összesen 7cm-t itt is lehet játszani stucnival meg a nyereggel. Szóval nem tudom...Lassan egy éve keresek max 15k-ig megfelelő 28-as kerékméretű alu vázat 1 1/8-os nyakkal, de semmi. Az új bringák, amik megfelelnének alulról 100k, a használtak se olcsóbbak 50-60k-nál, és általában mindegyikre kellene költeni egy kicsit. Városi bringát pedig - elvi alapon - nem veszek 50k felett.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen