- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Kasya #168416 üzenetére
Váltó:
Bevallom nekem megkönnyíti a dolgomat, hogy nincs első váltó, mert nem kell figyelni a keresztbe váltásra. Nekem csak bonyolította a dolgokat az első váltó, mert szinte mindig csak egy első lánctányért használtam.
Shimano-nak van 1x12-es rendszere XTR, XT, SLX és Deore felszereltségben. Ami az általad linkelt bringán van az is egy XT szett, csak a 2x változata. Egy 32-50 szerintem majdnem mindenhova elég.
Szerintem ha egy szériából veszel 1x vagy 2x rendszert, akkor ott nem lesz minőségbeli különbség a kettő között. Szerintem ugyan abból az anyagokból lesz a hátsó sor meg a lánc is. Max az elosztása más a két sornak.
Mondjuk ha nagyon sokáig mész és nagyon nagy távot, akkor ott lehet kijön a 2x12 előnye. Mondjuk egy Salzkammergut Trophyn lehet már kiadja a matek.
Kerekek:
Ezek a gyártó saját márkás kerekei, talán ha jól néztem akkor 32 küllős, Shimano Deore kónuszos agyakkal.
Nem tudom megmondani, hogy milyen minőségi a gyári felni. De az esetek nagy százalékában ugyan azok a kerekek vannak a pár százezres és a közel egymilliós bringában is. Nyilván minél többet kap a kerék annál jobban kijön, a minősége.
Én kb. 3 év alatt nyírtam ki a gyári felnijeimet. Igaz, hogy kaptak is rendesen.
Egy ipari csapágyas (az angol elnevezése sealed bearings, talán kicsit beszédesebb) agy egyrészt könnyebb is, mint a kónuszos és karbantartási oldalról is egyszerűbb kezelni (csak cserélni kell a csapágykat).
Egy jobb felniben már csak 28 küllő van, vagy még kevesebb, a küllők egyenes fejűek (straight pull) stb. Szerintem egy jobb kerékkel, ami már tubelessre van alakítva és egy normális súlyban lévő külső gumival még 500g-ot, vagy talán még többet le lehetne faragni a bringa súlyából.
Ha a kereken változtatsz, akkor az jobban érződik, mint egy kormány vagy nyeregvázcső csere.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Autós topik
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tudományos Pandémia Klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen