Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz Toobee #175986 üzenetére

    Ha a részletekre is emlékeznél, látnád, hogy igazam volt a tubelessel kapcsolatban. Pl. akkor még nem támogatta a kerékszettem, sem a gumim, + szalag, szelep, tej... szal új kerékszettel és mindennel együtt kb 250 euróba jött volna ki a tubelessre váltás. Persze, hülyének is megéri, főleg úgy, hogy akkor még kevesebbet is tekertem és ritkán volt defektem :U . Hogy miért váltottam mégis? Mert tönkrement a régi kerékszettem és az új, amit vettem már tubeless kompatibilis, + mivel többet kezdtem tekerni több defektem is lett, szal így már adta magát. A tubeless meg egyáltalán nem egyenlő az elektromos váltással, sőt, a szöges ellentéte ilyen szempontból, a tubeless pont az egyszerűbb, defektmentesebb terepezés miatt jó és defekt esetén kevesebbet vagy egyáltalán nem kell szerelni, nem úgy, mint belsővel. Elektromos váltáson ha valami elcsesződik terepen, mit csinálsz vele? Mert javítani helyben jó eséllyel nem tudod. Szal nem értem ezt a támadást, főleg mert nem a régi dolgokhoz ragaszkodok, hanem az egyszerűséghez és egyszerű javíthatósághoz, mégis valamiért úgy állítod be a dolgot, mintha allergiás lennék mindenféle fejlesztésre.

    (#175988) Hasaggymeg: ja, egyetértek azzal, hogy a wireless váltás valszeg terjedni fog, bár kíváncsi lennék idővel az lesz-e az általános és alap. Pl. egyelőre én egy hardcore bikepackingos arc bringáján sem tudom elképzelni. És itt most nem csak a váltásról van szó, hanem a különféle okos felfüggesztésekről, elektromos rásegítésről is. Gondolom van olyan réteg, akik ezeket sokáig kerülni fogják és nem azért, mert öregesen ragaszkodnak az elavult dolgokhoz.

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák