- HDD probléma (nem adatmentés)
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hobby elektronika
- SONY LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hachiko95 #192750 üzenetére
Sokszor írtam én már, hogy szerintem a Smart Sam mintázata zseniálisan jó, kár, hogy nem gyártanak belőle könnyebb tubeless ready EVO-t. Magas nyomáson aszfalton is rendben van, alacsony nyomáson terepen is nagyon jó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szkuvi
tag
Conti Ultra Sport 2-ről olvastam jó és rossz véleményeket is, sokan a gyér defektvédelmet hozzák fel ellene.
Tudnátok pár ajánlott külsőt mondani országúti kerékpárra? Kb 8-12e forint körül?
[ Szerkesztve ]
-
XZoli
aktív tag
válasz zsamiatt #192745 üzenetére
Jelen Stamp 2 large végre nem csúszik le a lábam a pedálról , viszont vigyázni kell a szegecsekkel találkozni nagyon fájdalmas
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
andrisbandi
őstag
válasz szkuvi #192753 üzenetére
"Defektgátlót belsőbe" megoldást is érdemes lehet számításba venni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MODERÁTOR
Keserítsetek el.
100 körül keresnék (használtan) trekking kerékpárt. Munkába járni, gyerekkel tekerni, középtávra maximum. Nincs márkafétisem. El vagyok veszve árak és márkák között, jól jönne egy kis útbaigazítás.
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
Nutra
tag
Nem akarom felszítani az e-bike vajonmi vitát, csak megosztom a saját tapasztalatokat. Párom szeret bringázni, főleg laza, nézelődős, kirándulós, társaságos módon. Évente párszáz km, COVIDmentes években párnapos csomagos túra barátokkal, meg főleg egynapos joyride-ok. Én sokkal többet megyek, Strava, célok, olykor PR hajszolás, legyek mindig kicsit jobb hozzáállás. Nyilván ennek megfelelően erősebb, gyorsabb, motiváltabb is vagyok. Egyszer csináltunk egy kétnapos bérelt ebike-os Fertő tó túrát. Pont a neki motiváció romboló körülményeket simította ki (szembeszél, durva mászás, eső, felmászok-elhúzok-fotó-megvárom stb). Maradt a közös tekerés jó élménye és persze jóleső fáradtságon belül megtehető nagyobb táv, kb ugyanannyi idő.
Most a több helyen előrendelt-úgysemlesz-hanemkellmegveszimásazonnal foglalásból meglepetésemre kipottyant egy Cube Touring Hybrid One. Tegnap megnéztük, jó lett, ma kihozták. A guruljunk egy picit tervből egy laza 36km-es kör lett, mosolygás és kellemes közös mozgás, miközben nekem egy megfelelő HR-es, nem túltolt, pont jó edzés jött ki. Ha nincs az ebike, párom valami mással tölti el az időt, én meg kb hasonló mentem volna egyedül. Folyt. köv. Nekem, neki megérte erre az ebike és pont csak ez számít.
Bocs, ha hosszú lett. -
-
válasz Nutra #192767 üzenetére
Na, addig szerkesztgettem, nem engedte már posztolni, úgyhogy külön hozzászólás lesz…
Én is nővel tekertem ma (hideg van még mindig, a rossebb esne ebbe a “tavaszba”), mi is trekkingeltünk, bár ő a roadlite-tal, én meg az aszfaltosított cube cross-szal, ennek megfelelően szinte végig aszfalton.
Megvannak az új gumik, 35 mm-es Conti Contact Speed lett, 22 eur volt darabja reflektív csíkkal az oldalán. Teljesen elégedett vagyok vele, pont annyit tompít, amit kell, és aszfalton nagyon szépen fut.
Megjött a lezyne strip drive pro alert hátsó lámpám is, eco módban is elég erős, szóval valszeg elég lett volna a 150 lumenes is, de ha lúd, legyen kövér, a 300-ast vettem. Ebben nagyobb az akku, szóval üzemidőnek ugyanazt adja meg a gyártó. 4+ órát voltunk kint vele, végig égett, fékezéseknél villog, mint az őrült, lassításra, meg sima haladásnál nem, szóval elégedett vagyok vele. Nyilván az akku nem merült le, most számolom majd az üzemóráit, 28 (?) van megadva eco módhoz, majd meglátjuk. Nyilván nem a crosserhez lesz érdekes, hanem majd az országútin, a forgalomban, de ezen is hadd villogjon.
Előre is megjött a villogóm, egy knog blinder grid lett, ma csak alapon használtam, ezzel is majd inkább a forgalom lesz az érdekes, meg hogy az autók mennyire realizálják, hogy jövök (tegnap - még villogó nélkül - megint ketten jöttek ki elém, hogy vészfékeznem kellett jóval 30 fölötti tempóról).p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsamiatt #192745 üzenetére
Van, Stamp3 large, három éve, már cseréltem egyikben csapágyat is.Jónak mondható, tapad rendesen, strapabíró, minőségi kivitelű.
MADcat... összefoglalóban van néhány ajánlott apróhirdető, keress ott valamit és mutasd meg mire is gondolsz pontosan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192715 üzenetére
Ez tök jó, és mennyibe van a kocsi neked havi szinten (üzemanyagot nem számolva) ha nem túl indiszkrét?
Az autó az egy nagyon olcsó dolog nálunk a szigetországban és aki 15 éves használt autót vesz rohangálósnak ilyen 1000-1500 font környékén, az nem fogja szervizbe hordani alkalmanként a kocsi értékének harmadáért. Megy vele egy-két évet ha szerencséje van és előbb fog megszabadulni tőle, majd vesz egy másikat (okkal van itt évente műszaki). Viszont ha értesz hozzá, akkor egy populárisabb típust - amiből tengernyi bontott alkatrész van, pl. 206-os - szinte a végtelenségig üzemben lehet tartani alkatrész árban.
Nekem jelenleg egy 3000 fontos kocsim van, ez is most 15 éves de vmi 30k mérfölddel vettem, előttem 4 tulajjal. Lekopogom ezzel eddig semmi baj, de ha szakszervizbe járkálnék mindennel is, akkor azért hamar behozná az árát még ez is, és úgy fél évente lenne kötelező szerviz alattam. Eddig csak kopó-fogyóra egy ezres belement volna az árajánlatok alapján, ha nem magam csinálom kb feléből (az elmúlt egy évben mióta hozzám került).
Egy szó mint száz a te érvelésed - bár nagyon szépen hangzik a lízing és feltételei - csak akkor állja meg a helyét, ha kevesebbet költesz kocsira, mint én. De szerintem ez valószínűtlen. Az ugye eddig se volt meglepő, hogy pénzért az ember fenekét is kinyalják. Én nem hiszem, hogy valaha új autót vennék, akkor se ha egyben ki tudnám fizetni, mert anyagilag jobban megéri egy kopott rohangálós, amit ráadásul nem is kell félteni és sajnálni: új autónál idegbajt kapnék, ha rákerülne egy karc, lepattogna a fényezés, vagy odaverném a felnit. Öreg használtnál ez annyira nem szívügyem. Ráadásul engem kiráz a hideg a hitelektől és havidíjaktól. Így kp-ra veszek mindent és nem fáj a fejem a hónap végén. Amit meg nem eszek meg, az tisztán megmarad. Cserébe néha beáldozom a szabadidőmet ha vmi egy kis törődést igényel, de amíg a saját időm nem ér annyit, hogy egy munkaórámból megtérülne egy szerviz óradíj (és feltéve ha én is meg tudom csinálni), addig ez így is marad.
#1927176030D
Jó hát nekem van némi rálátásom a területre, aztán van autószerelő is a családban szóval távsegítségem is akad ha kell. Elektronika meg az egyik hobbim is ráadásul, szóval jah... A pék egyedül tényleg ne álljon neki otthon bütykölgetni, mert abból sok jó nem sül ki a legtöbb esetben! Nekem azért megvannak az alap eszközeim, amivel mondjuk egy Haynes szerelési útmutató legtöbb lépését meg lehet oldani szakszerűen. Általában hajlandóságból szokott inkább hiány lenni, ezért is csak azt csinálom itthon, amivel nem kell túl nagyot copni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ivana #192720 üzenetére
Ezzel vitatkoznék. A fizikai része az tényleg nagyon meredek tanulmány. De a logikai részéhez nem kell diploma. Én hobbiból kezdtem foglalkozni vele, az elektromosságtant meg kifejezetten utáltam fizikából és mérnökin is csak érintőlegesen volt téma. Viszont ez nem akadályozott meg, hogy mikrokontrollerekkel foglalkozzak és működő áramköröket tervezzek, amit aztán meg is építettem. Lehet nem értem az elektromos terek működését, de makró szinten erre szvsz nincs is szükség. Baromira nem érdekelt milyen törvények és milyen erők, meg metszéspontok és mágneses terek és egyébként is. Meg lehet nem saját képletekkel számoltam, hanem kalkulátort használtam... De amit építettem az működik b.ssza meg!
És ennél többre nincs szükség egy autó villamossághoz sem. Egy CAN buszra rácsatlakozok és elhitetem vele, hogy én vagyok a légzsák ha arról van szó (jó, a valóságban le van kódolva persze, de elvben nem lenne akadálya), pedig nincs elektronikai végzettségem...
A 12V-os analóg rendszer meg gyerekjáték, a forrasztást és kötözgetést meg egy betanított majom is el tudja végezni.
Ezzel azt akarom mondani, hogy nem kell annyira lesajnálni azért egy autószerelőt se, biztos vannak köztük ügyesebbek is. Amúgy is szoftverből megy már manapság sok minden, annak kezelése meg tényleg betanított dolog.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Nutra #192767 üzenetére
Persze jó dolog ha az asszonypajtás tud veled jönni, mert kap egy kis segítséget, de nálunk ez sajnos ott dőlt meg, hogy félt azokon a terepeken ahol én montizni szoktam.
Még az alap technikai tudást igénylő terepen is voltak gondok.
Hiába vettem neki pedelec montit, végül eladtuk. Próbáltattam vele egész komoly Trail/Enduro ebike-ot is, azon is félt ha meredekebb lett a terep. Maradtak a könnyedebb útvonalak, tó kerülések stb. Viszont ehhez meg nem igényli a rásegítést, pedig nem sokat bringázik, de 50-100km távokat a maga kis tempójában simán leteker egy analóg cross trekkinggel. Kérdeztem is tőle, hogy ne cseréljük le a cross-t egy pedelec-re? Azt mondta eszembe ne jusson eladni, mert imádja. Viszont anno amikor eljött velem montizni, az első 10km után már minden baja volt szegénynek. Más sport az biztos.Én is mentem ma egy kört a "lusta biciklivel", lehet velem van a baj, de rendesen kipurcantam a végére, 60 kajlaméter, 1200 szint, tökön, paszulyon.
Igaz bőven hagytam még az akkuban, tekertem rendesen, de azért volt segítségem itt ott, combom égett rendesen, pulzusom sokszor volt elég magas, végén egy pár sör, egy jó nagy pizza, aztán örültem, hogy lyuk van a seggemen.
Amikor azt hallom, hogy ez csalás, meg nem sport, komolyan mondom értelmezni sem tudom a hallottakat. Vagy én vagyok ennyire lepkefing vagy mások tévednek, de valami nem kerek. -
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #192773 üzenetére
köszönöm a méret érdekelt. XZoli volt olyan kedves segített tisztázni a gyártó méreteit. Vacilálok rajta.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #192773 üzenetére
Ott kezdtem a keresgélést. De írtam, hogy nem vagyok otthon a tipusokban, árakban.
Hasonló felszereltség, kialakítás érdekel. Kollégámnak van ilyen. [link][ Szerkesztve ]
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
válasz Runner_fxr #192777 üzenetére
Nők, meg a bicikli, az különös történet.
Mi úgy kezdtük, hogy alap országúti mindkettőnknek - próbálkozott, de totális pánikban volt a koskormány miatt. Egy év után eladtam, mert nem volt hajlandó ráülni (lejtőn fékezett végig, autóktól rettegett, kanyarokat gyakorlatilag állva vette be). Kapott egy trekkinget, aztán végre eljárt velem túrázni, annyira rákapott, hogy tavaly szeptemberig azzal járt dolgozni (napi 2x 12-13 km). Mondom jó-jó a trekking, de igazából aszfaltra sem ideális, meg terepre sem, kapott egy fitness bike-ot. Kipróbálta, meg minden, de láttam rajta, hogy valamiért nem tetszik neki, tegnap végre kiszedtem belőle, hogy az spd-s kombi pedállal van baja (kapott egy olcsóbb shimano cipőt sh56 cleattel gyakorolni, hozzászokni). Mondom, ez ne legyen gond, vegyél nyugodtan futócipőt, pedált meg visszacserélem taposóra. Tegnap mentünk is 60k-t kerékpárutakon, és tetszett neki. Ja, ha ennyi a baj, miért nem szólt eddig? Már azt hittem, ezt is adhatom el. Közben ugye vettem egy MTB-t is, alapból a lányomnak, mert neki valami suliba járós, üthető-verhető, agyváltós (!), 26-os bulls-a van, erre az történik, hogy a gyerek rá sem hajlandó ülni, nejem meg rárabolt, és bejelentette, hogy imádja, és ez a kedvenc biciklije, menjünk gyakrabban erdei ösvényeken csapatni. Ki érti ezt?
A második felére: Azért fáradsz el, mert rosszul csinálod. Tekered, mint egy hülye, ahelyett, hogy sportolónak öltözött országútisokat ijesztgetnél a hekkelt szoftverrel betonon. Ez olyan, mint amikor egy bmw-s indexel, meg nem 30 centire jön a seggedben. Pfuj.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
polonic
félisten
válasz parandroid #192737 üzenetére
Az akkreditált, továbbkepzett szakszervíz kiszámlázta a fékfolyadék cserét, aztán jól nem volt kicserélve és 6 éves volt a gyári folyadék...
Aztán másik szerviz kicserélte a generátor és segédberendezések hosszbordás szíját. Ehhez ennél az autónál le kell szedni az első kereket, féltengelyt kíszerelni a kerékből, odébb tenni és úgy férnek hozzá. Na ezt a kerék középen egy nagy csavar tartja. A csavar feje szétcseszve...
----> gányolásEzek után vigye a fene szakszervízbe az autót. Egy akkreditációval nem rendelkező egyedüli autoszerelő, akinek van hozzáférése gyári alkatrészekhez és szerelési útmutatóhoz, becsületesen és lelkiismeretesen megszerwli a járgányt. Úgy, hogy a kiszerelt régi, rossz alkatrészeket mindig ideadja. Csak ő nyúl az autóhoz azóta...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #192777 üzenetére
Sok volt a pizza és a sör, azabaj.
MADcat... ezen már el lehet indulni... ugyanakkor nem lesz könnyű annyiból, drága kinccsé tette a vírus a kerékpárt. Ez itt továbbá úgy működik, hogy te keresel olyant ami megfelel árban, kinézetben majd itt segítünk véleményezni.pl. [link]
MÁS... TRP hybrid fék utolsó apdéjt... egyre jobb, már-már lassan tiszta hiraulikusra hajaz. Kezdeti gyengeségét nem tudom másnak tulajdonítani mint fél fémes betéteknek melyekkel szállítják és melyek lehet hónapokig álltak valahol... vagy csak ilyen a fél fémes, éz nejem túl kőnnyű és óvatos a gyors bekoptatáshoz. Szívesen ajánlom [link],bár ez is drágult karácsony óta 20%-ot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
Okes!
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
arcitec
addikt
Pedelec témában, lenne pár felvetésem,kérdésem.
1.) A rásegítés az nem tud folyamatos lenni, ügye?
2.) Súlyra úgy min. 25-26kg, legalább +10-12kg, egy normál jó trekking-hez képest.
Amit mozgatni is kell, lépcsőn fel/le nem is beszélve.
3.) Ha rásegítés nélkül van használva, többé-kevésbé az akár még energiából többe is kerülhet, jól látom? Én speciel a dombon látom(látnám) a hasznát, no meg erősebb ellenszélben, de ott meg megint jöhet a kérdés, azt vajon meddig bírja(bírná)?[ Szerkesztve ]
-
válasz polonic #192782 üzenetére
25 éve van saját autóm, ebből 15+ éve márkaszervizbe járok, soha nem volt velük problémám (sem Mo-n, sem a németeknél). Rémtörténetek minden szakmában vannak, a kőművestől a vadakat terelő juhászon át az orvosig. Sőt, a bicikliszerelőknél is, biztosan.
Egy-egy kókler mindenhol lehet, de ki veszíthet többet? Az a sarki autószerelő, akit ha kóklerkedésen kapsz, akkor max nem viszed oda többet az autót, vagy az a márkaszerviz, ahol vettem egy tizenmilliós autót, és a perköltség, valamint a büntetés mellett a hivatalos viszonteladói licencszét kockáztatja, csak mert meg akar spórolni 40 eur értékű fékfolyadékot? Nyilván, ebből az apróból élnek…p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
Ti milyen szervizintervallumokat ajánlanátok túra-"fitnessz"(országút) felhasználásnál?(csak száraz "jó"időben tekerek
láncnál-hátsó sornál egyértelmű, de hidró tárcsafékrendszer,kerékagyak,csapágyak újrazsírozása,esetleg kerékcsere,mechanikus teló szervizelése,kerékagyak és egyéb nagyobb javítások -szervizek kb milyen időközönként kellenek?
11e km és 5év van a bringában(tudom valakinek ez kevés nekem egyéb edzés, munka,stb. mellett ennyi fért bele eddig az életembe), még csak sor-lánc-fék csere volt(fékrendszer csere 2 éve),agyak,csapágyak,hajtásnál még semmi,van amit már ilyen távnál kellene?
igazából minden jó rajta de van esetleg valami ami ennyi távnál már cserés?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #192786 üzenetére
Hi-hi eből a hsz-ból látszik, hogy fingod sincs az iparághoz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
CragON
aktív tag
válasz arcitec #192785 üzenetére
Rásegítés tud folyamatos lenni, ha tekered segít 25km/h-ig. Az enyém 23,9 kg. [link]
A pedelec elég sok szabadságot ad, ha akarod használhatod sportosan kifulladásig, de használhatod kényelmesen vigyorogva.
Eco módban olyan mintha egy nem elektromos kerékpár lenne, csak kevés a rásegítés és sok km meglehet tenni, két akksival meg pláne.
Legmagasabb rásegítésben jobban merül de brutál erős.
Kb mindenhol van értelme, te döntöd el hogy mikor hogy használod. Családdal túrázni is jó, ha kifáradnak elhúzom őket[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192786 üzenetére
Vagy csak nem tudsz róla, h problémád van, mert sose láttad elsőkézből.
Nálam is öreg autónál a műanyagok szeretnek törni; pollenszűrőnél vettem észre, h az egyik fül már nincs meg és így nem marad a helyén a szűrő és nem tömít. Szerinted szólt róla a márkaspecialista független szerviz, ahova vásárlás után vittem full szervizre? Szólt a fenét! Rányomta a pecsétet, oszt el van intézve. Ilyen szirszarokkal szerinted foglalkoznak a márkaszervizben? Dehogyis. De az ablaktörlőt és fékbetét cserélik neked minden kötelezőnél, mint a kisangyalok. Nem hülyék ők se.A hivatalos része meg vonatkozik a független szervizekre is, rájuk is rá lehet húzni a vizes lepedőt, de szerinted ki akarja pereskedéssel tölteni a szabadidejét? Ez nem annyira életszerű. A mai világban a közösségi média már nagyobb visszatartó erő, mint egy bíróság, ha vkinek vmilyen üzleti tevékenysége van.
Viszont mondvacsinált dolgokkal senki nem dobálózik csak úgy, mert azt be is kell bizonyítani. Azt meg senki nem tudja, h ki keze alatt lett elnyalva a csavar feje, stb.
Te ebből meg max annyit fogsz észrevenni, h kiszámlázzák a túlórát, amit saját maguk sz.patásával töltenek, ha ilyen mégiscsak előfordulna. Esetleg közlik veled utólag, h kicseréltek vmit, ennyi lesz összesen. Elméletben igazad van - ha félretesszük az anyagi vonzatát -, de a valóságban meg nem számolsz az emberi tényezővel. Szerinted autószerelők között nincsenek kettes tanulók? Meg szerinted mindenki Monk nyomozó alapossággal nyúl hozzá? Bilibe lóg a kezed, ha tényleg így gondolod.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #192787 üzenetére
Milyen bringa, milyen agyak, milyen teló? A hajtás, lánc csekkolás nem árt, a lánc szinte biztosan el van nyúlva ennyi idő után és valszeg megette már a fogaskoszorút is. Egy láncnyúlásmérés nem árt és ha levegős a teleszkóp, már annak is kell egy fullos nagygenerál, a hidraulikus fékben is olajat cserélnék. Ez a minimum.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Mezga Aladár #192788 üzenetére
Abból, hogy fogalmam sincs, mire gondolsz, az az érzésem, hogy mi tényleg egy másik világban élünk, amit nem csak az a kb 1000 km választ el.
Teasüti: Számlázni márkaszerviz hivatalos óradíjat számláz az adott munkafolyamathoz, aminek az elvégzési idejét a gyártó határozza meg. Ha valamit javítani, cserélni kell, már az árajánlatot így kapom. Ha valamit tudom, hogy eltört, szólok nekik, cserélik, de az előző autómon a törött ködlámpa körüli műanyagborításról pl ők szóltak (kérdezték, hogy maradjon, vagy csere?). Lehet, hogy átvernek, de ugyanígy átverhet a hentes, vagy a taxisofőr is. Nem akarok ezzel foglalkozni, én olyan szervizbe járok, akikben ránézésre megbízok, és a neten is jók az értékeléseik, valamint ott lógnak a falon a tüv, iso, és gyártói minősítések mellett a szerelők diplomái is.
De most már tényleg nagyon mellékvágányon vagyunk. Be is fejeztem. A lényeg az, hogy senki ne szereljen fel magának otthon vonóhorgot, akinek nincs ehhez (jogszabályilag) megfelelő képesítése.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz arcitec #192790 üzenetére
Az attól függ, hogy hogyan állítod be. Az enyémen három fokozat van. Okostelóval, PC -vel lehet csatlakozni a buksijához és finomhangolni az egyes fokozatok rásegítéseinek % -os értékeit. Az ECO -t visszavettem spórolósra, így cirka 70Km -re jó. Ezt még a régebbi, 504Wh -s akkuval. Runnerében már a 620 -as van. Sík úton, kirándulós tempóban símán tekertem 30Km -t rásegítés nélkül, pedig az enyém nem trekking, egyáltalán nem ideális ehhez. Szóval, ha csak ott kapcsolsz spórolós ECO -t, ahol a plusz sújt kell kompenzálni, akkor sokat el tudsz tekerni egy töltéssel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Friczy
senior tag
válasz szkuvi #192654 üzenetére
Kicsit szőrszálhasogatás, de az országútin nem V-fék van. Inkább patkóféknek lehetne mondani, esetleg caliper féknek.
A válasz egyébként igen, minden további nélkül. Olcsóbb, könnyebb, és azzal is meg lehet állni. Nem egyértelmű a tárcsa előnye országútin, főleg, ha nem valami nagyon kényes, drága felnid van. -
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #192772 üzenetére
ha amúgy is villog a hátsó akkor mitől más ha fékezel Az autósok nem hiszem, hogy képben vannak amúgy sem e-téren, hogy mikor fékezel....max a mögötted haladó bringást nem éri meglepetés. Bár én ezt az egész féklámpásdit nem tartom hasznosnak Aki figyelmesen teker mögötted az úgyis érzékeli ha fékezel előtte, aki meg nem annak legalább sziréna kéne ....bár, sötétben tekerésnél mégis hasznos.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #192795 üzenetére
Nem akartam ragozni, de mivel utaltál rám egy gondolat. Műanyag ablak csere. Legdrágább ajánlat! Szarúl sikerült ! Írok a cégnek másnap kiküldik ismét az embert 3 oldalt a PUR-habot cserélik! Oda teszem a kezem jön a huzat! Ismét reklámok, erre azt mondja hogy nincs pénzem fizetni és azért verem a balhét, majd kijön megnézni és közli hogy 3-4 centit kifelé kell az ablakot beépíteni. Másik gárda, kiszedik, berakjak ismét szar. Van egy legdrágább ajánlat, egy bontott és visszaepitett ablak amit ismét ki kell bontani, és van a Békéltető Testület egy hét múlva tart meghallgatást. Főnök kérlek ne tedd off- ba
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Microsoft Excel topic
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen