Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #226936 üzenetére
Ez olyan dolog, mint amikor sokan azt hiszik, hogy városba a keskenyebb gumi jobb, meg könnyebb tekerni. Ezért van sok 1,5"-1,75"-os külső ezeken. Nekem is volt az utóbbi és sokkal kényelmesebb a ballonosabb 2,1"-os gumi. Ha súlyban nincs különbség, akkor egyáltalán nem nehezebb tekerni. Másrészt a keskeny gumiba általában nagyobb nyomás is kell, emiatt pattogósabb. Sokkal kényelmesebb a szélesebb. Terepre meg evidens, hogy egy határig a minél szélesebb a jobb. Rossz terepre meg utakra meg szintén jobb ha széles a gumi. Gravelnek is az ad igazi értelmet, hogy jóval szélesebb külső elfér bennük, mint az átlag outi virslik.
krono: Hidd el, hogy egy könnyű MTB-vel is gyorsan lehet haladni. Nyilván a 9-10 kg körülire gondolok, bár a 12 kg sem vészes szerintem (főleg telóval). Versenyzők is könnyű cangákkal mennek, csak az áruk is sajnos átlag feletti, ahogy a könnyűségük.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...