- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226900 üzenetére
Szelepet minek? Nekem amióta tubeless van, azóta a Stans szelepet használom, csak nemrég cseréltem le, hogy legyen színes, amúgy tökéletesen működött. Néha kitakarítom és ritkán cserélem a szelepmagot, abból van itthon egy zacsival . De a szelepet csak akkor cserélném le, ha nagyon elöregedett rajta a gumi. Tudom, sokan tanácsolják a rendszeres cserét, de én nem látom értelmét, főleg úgy nem, hogy a következő szelepem valszeg új fajta drágább cucc lesz, olyan, amin több levegőt lehet egyszerre átnyomni. Egy drága szelepet tuti nem fogok minden gumicserénél kidobni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
csurgoi
aktív tag
Egy hatelemis kérdés.
Két éve van tárcsafékes bicajom és eddig nem kaptam út közben defektet.
Felvetődött bennem hogy kell(lehet) ezen a bicajon egyáltalán defektet javítani út közben?
Mennyire macerás és lehetséges egyáltalán?[ Szerkesztve ]
https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
6030D
Ármester
válasz csurgoi #226902 üzenetére
Csak akkor kell defektet javítani, ha lapos a kerék.
Gyorszárat kinyitod, kereket kiveszed, belső csere, majd vissza. Annyi meglepetés érhet, hogy hozzáér a féktárcsa a betéthez, ezért vagy picit igazítasz ott a tengely állásán rászorítás előtt, vagy majd otthon hozzáigazítod a féket.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #226901 üzenetére
Mondjuk igaz, elég ha a magot cserélem...pláne, hogy ez a Mavic kerékkel jött szelep, a felni profiljára igazított gumival.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #226900 üzenetére
Newmen Tubeless Strips 29" Rim Tape Set
Tape doesn't need to be sticked onto the rim, can simply be strapped over the rim.
- Ezt nézted a múltkor?A téli szerelgetésekhez rendeltem. Kíváncsi vagyok milyen lesz, h nem kell ragacsolni. A videó szerint egyszerűen felrakható.
Vittoria Universal Tubeless Tire Sealant
Seals punctures up to 7mm instantly
- Elfogyott a Joe, nálam hibátlanul teljesített.
Azért mégis kipróbálom ezt az újat.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #226905 üzenetére
A haverom gumijába legutóbb ilyent tettünk, ugyanolyan híg volt, mint a Stan's, remélem hamarosan defektet kap vele, mert kíváncsi vagyok hogy teljesít
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #226906 üzenetére
Ez a hígság jó hír.
Nem vagyok/nem hiszek a grammozásban, de ha már belehajszolódtam a könnyű karbonálisba; azóta (szinte) mindenből a könnyebbet veszem.Joe-ból csak a minimumot, 80 ml-t használtam. Az elég sűrű a gumidarálék miatt. Kicsit aggódtam, de nem volt, vagy nem vettem észre defektet. Rekon 2.4"
Ezzel, h hígabb, lehet nyugodtabb leszek a minimum adaggal.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #226905 üzenetére
Szerintem rendben lesz. Nálam se ragasztó van hanem Bontrager TLR Strip, annyi, hogy ez műanyag cucc és feszes mint az állat (gumileszedővel kell a helyére feszegetni) de az elv ugyanez. Felni belét áttöröltem kicsit IPA-val de pont annyira, hogy ne legyen por meg retek rajta és mehetett is fel. Olyan szépen tömített rögtön (tej nélkül), hogy a frissen felrakott gumit még a hordozható minipumpával is fel lehetett volna pumpálni. Egy estét állt a kerék 2,2-re fújva tej nélkül (egyik oldal nem akart a helyére ugrani aztán már nem akartam este szórakozni vele) de még úgy se engedett el egy minimális levegőt sem. Szóval szerintem jó lesz az a Newmen strip.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #226905 üzenetére
Igen láttam a videót is és vonzó, hogy nem kell ragasztani...ugyanakkor van még talán egy tyúkbelesítésre elég Schwalbe szalagom amit el fogok használni és elég drága ez a Newmen, a 2 szalag szállítással 19e forint.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #226908 üzenetére
Miközben ti pumpával is lazán felrakjátok a gumit, én aggódok, hogy boosterrel sem fog menni és végül csak kelleni fog a kompresszor
#226907 andrisbandi: igen, a híg állag szerintem is nagy előny.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #226910 üzenetére
17+10 EUR~ 11e Ft / pár
Ha nem kell sokáig ragacsosat venni, akkor lehet mégis jó lesz árban.
Ezzel nyugtattam magam【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
XenHai
senior tag
Sziasztok
Érdekelne a véleményetek.
Mavic Aksium disc kerékszett Giant roam -ra mennyire lenne jó választás. 1x11 sebességes rendszer kerülne rá vagy 1x10 advent x(mi elérhető) .120kg írnak terhelhetőségre ha 130kg lenne az probléma? Vagy inkább valami mtb kerékszett kéne rá?
Mi lenne az az ár szint ami már jobb mint a gyári kerékszett?Munkába járós gép lenne és túrázgatással. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #226912 üzenetére
Nem darabja 17?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Zoliwrc #226915 üzenetére
Voltak nálam is új DT kerekek, a gyári szalagozás tényleg kifogástalan volt. Több külsővel is próbálgattam.
A mostani kerekekben is DT a tubeless szalag. Szervízben fűzték kompletten, én csak a gumit tettem rá.
Az első kerék tökéletes.
A hátsó addig volt, amíg egyszer nem cseréltem külsőt. Azóta nagyon kicsit kell rá pumpálni néha. Szereléskor látszott a szalagon, h megviselt, pár helyen nem ragadt tökéletesen, kicsit följött.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsola32
őstag
válasz Hasaggymeg #226916 üzenetére
Van, Dt swiss (130 kg)
-
m72
tag
Köszi! Kb. így gondoltam én is, de soha nem próbáltam még karbon nyeregcsöves bringát.
-
coccolino
aktív tag
külsőre és nyomatékkulcsra szeretném kérni a véleményetek:
küslő trekkingre menne, aszfalt-terep 70/30, most Schwalbe Smart Sam performance 42c van, ezt cserélném jobb tubelessre, amiket néztem:
- Schwalbe G-One Allround superground 35c
- Tufo Thundero 36c
- Panaracer Gravelking SK 35c
- Pirelli Cinturato Gravel M 35c
legszimpatikusabb a Gravel M és a G-One lenne, de ahogy olvastam a G-One sáros talajon kifejezetten nem felhasználóbarátnyomatékkulcsból 2-25, vagy ehhez a tartományhoz közeli lenne jó otthoni szerelésre, amiket eddig néztem a Rosebike vagy Mighty (a kettő ugyan az), vagy Pro (alacsonyabb tartomány)
nem akarom túltolni, egy jobb ár-érték arányú már teljesen megfelelne[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Pet84
tag
válasz zsola32 #226918 üzenetére
Hello!
Láncitsztításban tudnátok segíteni?
Adott egy lánctisztító kütyü amihez nem kell leszedni a láncot, egy lánctisztító folyadék, és egy lánckenő olaj. A leírás szerint a lánctisztító kütyüt fel kell tölteni a folyadékkal és úgy átmosni vele a láncot, majd érdemes utána újrakenni. Azt viszont nem írja hogy tisztítás után le kell törölni teljesen a láncról a tisztítófolyadékot, és csak azután megolajozni. Ez nekem nem egyértelmű, kell ilyekor szárazra törlés vagy sem?Nasenscheidewandverkrümmung
-
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz coccolino #226920 üzenetére
Nekem ilyen van, ajánlom...bár most látom valami piszok drága lett.
#226921 Pet84...hát persze, hogy le kell törölni, hisz ami lemossa a zsírsárt, ergo oldja a kenőanyagot az az újat sem fogja engedni amíg rajta van, azt is oldani fogja. Fémtiszta és száraz legyen mielőtt rámegy a friss kenőanyag. Ha pedig megkented és jól megforgattad a láncot, hogy befollyon rendesen mindenhova ahova kell, akkor minden fölösleget le kell törölni, hisz az csak szedi magába az olajjal dörzsanyagként összeálló port, homokot, földet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Pet84
tag
válasz Hasaggymeg #226925 üzenetére
Igen a józan ész is ezt diktálná, csak elbizonytalanított hogy ezt nem tüntették fel.
Köszönöm!Még valami.. száraz időben használhatok nedves körülményekre kialakított olajat? Anno mikor vettem nem figyeltem erre csak megvettem..
[ Szerkesztve ]
Nasenscheidewandverkrümmung
-
Ringman
nagyúr
válasz coccolino #226920 üzenetére
tufo thundero, de nyugodtan vedd meg a 40-est.
g-one allround sárban korcsolya, de a mintázat alapján a thundero is az lesz, mondjuk felénk a sár ez: [link]
ebből a leggyorsabban a thundero fog gurulni.
(nekem tufo speedero és télinek swampero van, de tesztek alapján a speedero helyett lehet picit jobb lett volna a thundero)
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz andrisbandi #226917 üzenetére
Én 2018 óta kb.6x cseréltem rajta külsőt, leszedéskor óvatosan, figyelve hogy ne sértsem meg a szalagot.
-
coccolino
aktív tag
válasz Ringman #226928 üzenetére
ha a kép közepén futó úton, a pocsolyák mellett elmegy a Thundero korcsolya nélkül, akkor én már maximálisan elégedett leszek és meggyőztetek róla
a szántás melletti feltúrt részen szerintem csak kevés gumi van, amivel át lehet vergődni, de így ránézésre talán a Niva vagy az UAZ bírja leginkább, én nem terveztem túrázgatni ilyen terepen
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Kiskopika
senior tag
Nah Elite Suito görgő berendelve a télre, kíváncsi leszek
-
bardi
aktív tag
válasz FeRRaR1 #226893 üzenetére
Jól hangzik, a gumi leírva a használatot elég jól bírja. Nordschleife nagy álom nekem, szimulátorokban már pár ezer km-t mehettem rajta.
Én ezt hajtom, nekem első dolog ha mindent rendberaktam rajta a gumi lesz, mostani szárazon is nagyon orrtolós, esőben, vízen meg katasztrófa, jövőre kap új nyárit majd. A kormányműve konstrukció szinten szar, azt kéne még megcsinálni és teljesen jó lenne minden mást gyárinak meghagyva. Másikat(ez a 160 lovas verzió) még nem vette meg senki, de a gumi miatt ég és föld, ez párszor megijesztett kanyarban, gyönyörűen fordul a segge terhelve.'92 Honda VFR 750
-
krono.
tag
válasz bardi #226933 üzenetére
Ha 17es a Civic a Goodyear Asymetric 6-ot tudom ajánlani. Bár a PS5-höz képest nem tudom milyen lehet. Én Megane RS-re vettem, a tapadása nagyon tetszik, meg jól kommunikálja szerintem a határait. Érdekes módon a Conti kategóriatársához képest nem olyan kemény, és kicsit nyugodtabban is mozog vele az autó. Az meg főleg jó volt, hogy 1 év korlátlan garit adtak hozzá, meg visszakaptam 15ezret, így szettben asszem 30-35ezerrel olcsóbban jöttem ki mint a PS4 (PS4s sajnos nincs 17ben).
A vti-re reagálva, nagyon vártam hogy üljek egy ilyesfajta Hondában, nekem a kicsi egy Clio RS, volt lehetőségem egy CRX-be beülni, ledöbbentett a független hátsó futómű. Annyira máshogy mozog a kanyarban, rendesen meglepett, nem számítottam ekkora különbségre. Nagyon kulturáltan viselkedik, tényleg iszonyatos tapadás érződik. Ellenben a Clio meg szépen rakja a seggét gázelvételre, ami megdobja az adrenalinszintet (bár most eléggé track setupra van lőve a futómű, szóval utcai gumin az extrán rátesz)
-
-=RelakS=-
veterán
Van valakinek ötlete, hogy amikor egy programból Stravába exportálom az utamat, akkor ne 3D térképet akarjon folyton megjeleníteni?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz coccolino #226920 üzenetére
Ezt én is végignyögtem, aztán rájöttem, hogy ott ba**ák meg, ha nincs értelmes cross / trekking tubeless külső. Smart Sam / Land Cruiser mintázatút nem találni, ahhoz meg rohadt drágák, hogy kísérletezzek. Meg aztán ahhoz, hogy jól használható legyen, 47-50 mm szélesnek kell lennie, szerintem. S ez a gravel hülyeség... a tököm akar folyton zúzott kövön menni... 32-40 mm széles gumival biztos nagy élmény lehet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Friczy
senior tag
válasz csurgoi #226902 üzenetére
Könnyebb, mint V-fék esetén, mert nem kell kiakasztani a féket, amit utána elfelejtesz visszaakasztani A kerék visszatételénél kell figyelni, hogy pontosan menjen vissza, ezen kívül arra kell figyelni (de arra nagyon), hogy kivett kerék esetén ne húzd be a hozzá tartozó fék karját.
-
PELLE
tag
válasz douggutaby #226882 üzenetére
SÁRVÉDŐ TÍPUSOK: MELYIK BICAJRA MILYET VEGYÉL, ÉS MIÉRT?
[link] -
coccolino
aktív tag
válasz Dark Archon #226936 üzenetére
valahol ez is igaz, 40e alatt most nem állna meg a gumicsere (2Thundero+tej+szelep+szalag), nem nevezhető olcsónak
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
krono.
tag
válasz Dark Archon #226936 üzenetére
Azért a gravelt szerintem nem szó szerint kell érteni, még a kinti (usa) versenyeken is a keményre taposott "földút" állag jellemzőbb szerintem. Én mezőgazdasági utakon, erdei singletracken, aszfalton vegyesben tekerek, nagyon jó, szeretem. Nem érzem kényelmetlennek a dolgot, sőt. Egy régi nehéz montiról cseréltem, felhasználás ugyan az, cserébe száguldok ahhoz képest mindenhol, mert az a terep nem indokolta a montit. Én most 40essel megyek, de igazából teljesen jónak érzem. Mielőtt megvettem mindenki próbált lebeszélni, hogy ez hülyeség, merev az egész, meg fogok halni, de jobban nem is dönthettem volna.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #226936 üzenetére
Ez olyan dolog, mint amikor sokan azt hiszik, hogy városba a keskenyebb gumi jobb, meg könnyebb tekerni. Ezért van sok 1,5"-1,75"-os külső ezeken. Nekem is volt az utóbbi és sokkal kényelmesebb a ballonosabb 2,1"-os gumi. Ha súlyban nincs különbség, akkor egyáltalán nem nehezebb tekerni. Másrészt a keskeny gumiba általában nagyobb nyomás is kell, emiatt pattogósabb. Sokkal kényelmesebb a szélesebb. Terepre meg evidens, hogy egy határig a minél szélesebb a jobb. Rossz terepre meg utakra meg szintén jobb ha széles a gumi. Gravelnek is az ad igazi értelmet, hogy jóval szélesebb külső elfér bennük, mint az átlag outi virslik.
krono: Hidd el, hogy egy könnyű MTB-vel is gyorsan lehet haladni. Nyilván a 9-10 kg körülire gondolok, bár a 12 kg sem vészes szerintem (főleg telóval). Versenyzők is könnyű cangákkal mennek, csak az áruk is sajnos átlag feletti, ahogy a könnyűségük.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Sorozatok
- MIUI / HyperOS topik
- Alkoholista nevelde
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen