- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hővezető paszták
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #238949 üzenetére
Alap dolog, hogy tubelesst általában nem lehet pumpával összerakni, tartályos kompresszor kell, vagy booster. Én sokáig kompresszorral csináltam, tavaly váltottam DIY boosterre (tűzoltó palackból csináltam magamnak fillérekért). Igen, van, akinek működik műhelypumpával is, ha jól gondolom szélesebb felnire könnyebb felrakni, de nem lehet arra alapozni, hogy majd biztosan neked is működni fog. A presta szeleppel semmi gond nincs szerintem azon kívül, hogy ha gyenge minőségű, vacak pumpával könnyű letörni a hegyét.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238949 üzenetére
Ha nem ragaszkodsz mindenképpen a tubelesshez, fúrd fel a szeleplyukat a felnin. Anno, mikor a DT kerékszettet vettem, első dolgom volt. Asszem, 8-as vagy 8.5-ös fúrószár kell hozzá.
Később, ha mégis kell a TL, vehetsz bele autószelepet [link] . -
addikt
válasz Ringman #238950 üzenetére
Kitekertem a szelepmagot, de úgy meg nem megy rá a pumpa feje. Nem is értem, van még egy harmadik fajta szelep, amihez EZ a sz@r pumpa való?
Thunderót vettem. Ok, nem nehéz kitalálni a forgásirányt, de kerestem egy darabig a megszokott nyilat.
Nem is tudtam, hogy van átalakító, köszi, azt veszek!
chubby2o6: épp arra gondoltam, ja, hogy a vadiúj garanciális kerekeimet kifúrom... bár egyelőre nem fogok ragaszkodni a tubelesshez, mert két belső olcsóbb, mint egy kompresszor.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
bardi
aktív tag
válasz Dark Archon #238953 üzenetére
Sok reményt ne fűzz az átalakítóhoz, legalábbis nekem nem sikerült vele felfújni a kereket.
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #238953 üzenetére
hogyhogy?
rányomod a csonka szelepmagra a nemautoszelepes fejet, aztán ráhajtod a fület.
itt csak a jobb oldali része kell most neked, a bal oldalit kell kitekerni:[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Ringman #238955 üzenetére
Há' mondom... vagyis írom. Egyszerűen nem megy rá. Baromi nehéz is volt úgy rákapatni szelepmaggal, hogy ne az autós részen fújjon ki. De akkor itt lehet a hiba, valami nem kerek ezzel a pumpával. Vagy úgy van kitalálva, hogy csak a szelepmagot fogja.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gaben92
őstag
válasz Ringman #238955 üzenetére
Nem mond hülyeséget. Némelyik pumpa a szelepmagba kapaszkodik vagy nem tudom, mert ha nincs benne akkor konkrétan nem marad rajta a szelepen. Nekem Pro Touring van itthon, az SKS-en szerintem konkrétan ugyanez a fej van és ezt sem lehet használni kitekert szelepmaggal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #238949 üzenetére
A külső peremei nem a helyük felé mennek, hanem vissza esnek középre a vályúba.
- Nekem egy ellesett fogás segített; első körben belsővel pattintom fel a külsőt, kis szappanos vízzel a peremeknél.
Másodjára már nem kéreti magát a külső, amikor belső nélkül, rendesen, tl szeleppel, mag nélkül fújom, műhelypumpával. Pik pakk a helyére robban kis szappanos vízzel.----
Ha nincs belsőd, akkor is fel lehet rakni, van hosszadalmas, nehéz, nálam bevált módszer.
A kerék elötted a földön állítva, mögötte fal, vagy szekrény pl,
a tl szelep mag nélkül,
peremeknél szapanosvizes,
rátenyerelni a külsőre,
látszik hol kell igazítani a külső peremét a felni peremébe - ott szökik a levegő.Pumpáláskor nem hirtelenkedni kell, hanem folyamatos nyomást adni, amennyire lehet megállás nélkül.
Apránként mindenhol a külső közeledni fog a felnibe. Kézzel segítve nekem kb 10 perc volt monti guminál. Jól kidöglöttem a sok pumpálásba, forgatva igazgatásba.Másodjára már nem szokott ilyen lenni, akkor könnyen a helyére megy.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Gaben92 #238957 üzenetére
+ #238956 Dark Archon
hmm, lehetséges.
a lidl-pumpa, amit használtam nem "kétfejű", hanem a végét kell letekerni és fordítva betekerni, úgy tudok váltani a presta/av között, azzal ment a szelepmag nélküli pumpálás. most nem ez van itthon, hanem dual heades, lehet megpróbálom holnap hogy azzal működik-e ez a pumpálási mód. (ha nem megy, akkor majd megcserélem a kettőt)szerk:
ezzel is lehet, de ennek "kapcsolós" a feje[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #238954 üzenetére
SZELEPÁTALAKÍTÓ ADAPTER DUNLOP VAGY PRESTA SZELEPRŐL AUTÓSRA
Aszongyák ez a jófajta!
Azonos külméretű, nem tartja el a pumpa fejét, mélyen rá lehet dugni.A fejes kinézetű NEM ajánlott, nem tudja befogadni minden pumpafej.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz andrisbandi #238958 üzenetére
Nem fog menni a nehéz módszer sem, mert - mint kiderült - sikerült olyan pumpát vennem, ami kitekert szelepmagnál nem működik. Az autóhoz mondjuk van ilyen "gyári" vészhelyzeti kompresszor, de szerintem annál kézzel is gyorsabban pumpálok, még, ha veszek is szelepátalakítót.
Holnap veszek belsőket, meg átalakítót. Aztán újra próbálkozom, ez van Még egy kézi pumpám van, ami tud Prestát, de azzal gondolom kár is próbálkozni...
szerk.: köszi az átalakítós tippet is.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #238944 üzenetére
Nekem volt 1-1 hónap ingyenes Zwift kupon, meg egy hónapra előfizettem, de le is mondtam most azzal a lendülettel. Maga a program már nem köt le, másokkal menni nem köt le, talán a verseny egy jó fícsör de azt meg nem igazán használom. Szóval szerintem a havi 15 euró sok, az Elite ami a megtervezett edzést ugyanúgy vagy kezelhetőségben, pontosságban inkább jobban levezeti, 21 euró egy évre (egy év ingyenes kupont kaptam a görgőhöz). És úgyis inkább YouTube/podcast pörög közben, szóval nekem már felesleges volt a Zwift.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #238964 üzenetére
az igen, felszedted az aszfaltot mire megyek nem lesz semmi belőle .. mi lesz így az új külsővel Ma adták fel nemsoká idér (uuu de fogok vele *ni már látom, annyi defektem lesz... )
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #238963 üzenetére
Mindenkinek más való, szerencsére van elég szoftver a piacon lehet válogatni.
Én csináltam úgy edzéseket, hogy edző írta nekem az edzéseket, de valahogy az nekem annyira nem működött. Volt fejlődés, de nem mindig láttam át, hogy mit szeretne, az edzések kiértékelése kb 0-volt. A visszacsatolás hiánya nálam nagyon lehúzta a dolgot, meg sokszor volt holtpontom és motíváció hányom, azt hittem, hogy ezeken segít átlendülni egy edző, de nem azt kaptam amire számítottam.Nekem személy szerint tetszik a Zwift edzés vezetése, egyből látom, hogy teljesítettem a résztávot. Folyamatosan mondja mi lesz a feladat, amikor szenvedsz mondja neked, hogy nyomd tovább stb. Nekem ezek kellenek. Nyilván tudom, hogy ez csak be van programozva, de akkor jól esik .
Az edzéstervet előre át tudom nézni, tudom magamnak variálni a napokat. Van rajtam kívül rengeteg ember a mapon, van egy olyan érzetem, hogy nem egyedül vagyok ennyire hülye és izzadok otthon a 4 fal között.De ez megint teljesen személy függő. Volt amikor én is podcastokat hallgattam edzés közben, ami alapozásnál még okés, mert csak mész egy tempót, de később már vagy a podcastra nem figyelsz az edzésre.
Majd meglátjuk, hogy lesz-e eredménye a Zwiftelésnek és ha igen, akkor mi. Mondjuk túl nagy elvárásaim nincsenek. Edzőhöz képest havonta még mindig nem nagy pénz.
De ezek csak az én szempontjaim, elfogadom, hogy másnak eltérő dolgok jönnek be, vagy kellenek
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #238957 üzenetére
Nekem is ugyanolyan SKS van mint neki és már többször felpattintottam szárazon, szelepmag nélkül Race King és Speci Fast Trak gumikat.
MPowerPH...az Orbeának régebb van már elég szép. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #238905 üzenetére
Nem a frászt. Én már városi bringára sem tennék/teszek mást. Szar, esős, nyálkás időben igen is van értelme. Az adagolhatóság plusz előny ha hidraulikus. Súlyban persze több, de megér minden grammot. Másrészt drágább kategóriában, ki akarja koptatni már a felnijét fékezéssel?
Hasaggymeg: Nem elég a kulacs neki, ezért az volt a kérdés, hogy ki szabad-e fúrni a a vázat.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #238968 üzenetére
Turbo Levo is van ilyen.
Úgy szokták szakérteni; ezek nem power ebike-ok. Fele akkusak, kisebb motor teljesítményre butítva. Mármint ezért savazzák őket
Pedig ha van is benne igazság, most akkor melyik a jobb választás, ha mennydörgőset akar a k. vásárló?
- Könnyebb, szebb - de kisebb teljesítményű
- vagy a romboló, dupla teljesítménnyel - amit a többség "csak" cipel. Nem tudja kihasználni, fele akkuval megy haza... mert kidöglik ám az ember ezeken is.Én ha most vennék, és az ár nem számítana, a legkönnyebbet választanám (17 kg?).
A kulacs helyére lehet akkubővítést tenni szinte mindegyik márkánál...
Ahol nincsenek óriási emelkedők, simán elég lenne gyengébb/idős pilótának.
Fiatal/erős meg tudna virgonckodni, esetleg motor nélkül izmozni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz Hasaggymeg #238970 üzenetére
Egy rugós nyeregcsövet még elbírna. Meg kitámasztó sincs rajta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238970 üzenetére
Nem értitek ti ezt! Ez a dropper stucni. Csak itt meredek emelkedőn így áll, de ha jön a lejtő, 180fokkal lefelé tudod fordítani
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238968 üzenetére
Annak latszik a motor, szimplan csak oda van teve. Itt meg szepen el van rejtve. Laikus meg sem mondja, hogy ebike. Az a bumszli ott alul mindegyik eddigi ebike vedjegye, mert igy raktak be a motort.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En most eletemben eloszor megszivtam a tubelessel. Nem tudom hatulra felpattintani a gumit. Mar lassan kiprobaltam mindent. A kozepen belecsuszik a felni kozepebe, ott van egy melyedes.
A szelepet kipucoltam, mert felig el volt tomodve. Probaltam szarazon, aztan beleraktam a folyadekot, atporgettem, hogy jusson mindenhova, tomitsen, de ugy sem sikerult. Most beszappanoztam, de nem csuszik ra a szele egyik oldalt sem. Probaltam rahuzni, de ahogy elkezd feszulni a gumi, a masik oldalan mar szepen lecsuszik.
Es a gumi hibaja, mert a Dissectort probabol rahuztam, es az szepen rapattan.De tegnap elore is csont nelkul felugrott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jofi81
őstag
válasz lsebestyen #238934 üzenetére
Na várjunk, nem a "Prohardver! Bringás Csoport" a strava klub? Ezek szerint kettő van?
-
lsebestyen
addikt
válasz Jofi81 #238977 üzenetére
Passz, amit én linkeltem az tuti előbb volt.
szerk.: egyébként a csoport profilképén található matricából múltkor a kezembe került pár darab, régi bicómon fent volt. Szerintem annak is már vagy 10 éve.
szerk2: meg is találtam a hsz-t, és valóban volt belőle kék is.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz MPowerPH #238976 üzenetére
Ha nem bírod idegekkel nézz a környéken egy gumist. Szerintem 2 sörért öröm és boldogság lesz.
De láttam valaki ilyennel teszi helyre a bringa gumit. Csak kissebbel
[légágyú][ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Jofi81
őstag
válasz lsebestyen #238978 üzenetére
Jó, elhiszem neked. Akkor jelentkezem ide is.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #238967 üzenetére
Ja egyértelmű, meg erről beszélgettünk is már korábban (mármint az edzővel való együttműködésről). Mindenesetre az jó, hogy leköt és élvezed, én amikor 2-3 éve végig gorgőztem a telet heti 5-6 órában, tehát nem sokat, de rendszeresen, akkor tavasszal azt éreztem, hogy baromi jó alapot adott a folytatáshoz. Remélem, idén is így lesz, a mennyiség minimálisan kevesebb, de meg van támogatva min. heti 2 futással és 2 erősítő edzéssel, szóval meglátjuk mire lesz elég majd.
A podcast, értelmes videós content nálam is csak akkor megy, amíg nincs feladat, amikor jön a résztáv akkor általában átváltok pörgős zenére, mert nem tudnék figyelni én sem.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Sleek
senior tag
válasz MPowerPH #238982 üzenetére
Amúgy az a vicc ,hogy mi a fene kerül egy db tubeless szelep 3-4 ezer ft be. Mi a traktorokhoz 100-150ft ért vesszük a tubeless szelepeket azt kb tízszer annyi anyag kell hozzá.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #238974 üzenetére
Végülis. Mondjuk el nem tudom képzelni milyen embernek vagy zsiráfnak kényelmes ez. De legalább ződ a bowdenház!
-
addikt
válasz andrisbandi #238961 üzenetére
Rájöttem, hogy anno vettem ILYEN adaptert. Legalább már nem mellé megy a levegő, tudom használni az autós pumpavéggel, de ez is a szelepmagra csatlakozik a Prestán. Nem tudok olyan gyorsan pumpálni, középen marad a külső... de majd holnap így meg tudom próbálni az autós kompresszorral.
jjeahh: s tűzoltó palackot honnan lehet leakasztani?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238982 üzenetére
Mennyire fújtad? Nálam az XR4 meg az XR3 is szépen helyére ugrott 2,5 baron pedig 23mm-es felnire ment a 2,4"-es gumi szóval elég határeset volt a dolog. Az igazat megvallva szoptam vele mert 2,5-nél nem mertem tovább fújni, de aztán meguntam és felpumpáltam 3-ra és ott rögtön pattant is. Aztán nem sokkal később megjött az Airchecker és kiderült, hogy a pumpa barométere fos és amikor azt hittem 2,5 van benne, még csak 2 volt, és 3 bar értéknél volt benne 2,5.
2,5 bar alatt viszont ha nekifutásból tarkónrúgod magad akkor se fog pattanni. Legalábbis 23-as felnin ez volt a helyzet de neked a 30(?)-asra lehet könnyebben felmegy.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #238986 üzenetére
Gyorsan "csak" annyira kell pumpálni, h több menjen befelé, mint kifelé
Nekem legalábbis nem volt egyértelmű, először nagy lökésekkel próbálkoztam, de a folyamatos pumpálás lett a megoldás, amit percekig lehet tartani.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Sleek
senior tag
válasz Dark Archon #238986 üzenetére
Szinte minden cégnél vannak olyan palackok amiknek lejárt a kihordási idejük. Kérdezz meg egy két havert tutti fognak találni
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238982 üzenetére
Na megtaláltam, és bár nem ezt kerestem, de ugyanúgy jár el mint egy korábban látott videóban, próbáld meg. [link]
...ha a csajnak ment neked is fog. , a lényeg, hogy mikor pumpálsz akkor tényleg mint aki megbolondult, meg ne állj amíg nem kezd lőni.
(ez Dark Archonnak is szólt. )
Szerk. itt a keresett videó is, ugyanazzal a módszerrel...közben meg látom ugyanaz a pár, csak itt a fickó dolgozik és a nő filmezi.😆[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238992 üzenetére
Azt nem ertem, hogy tegnap hogyan ment fel az elso joforman azonnal, 6 -ot loktem rajta. Dissectornak ugyan itt eleg szinten par lokes, az a WT miatt meg jobban terpeszkedik.
Ugyan ezt csinalom egyebkent, de ahogy haladok korbe, mikor mar tul feszesse valik, akkor amit eddig megcsinaltam, szepen visszacsuszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #238993 üzenetére
még pár tipp ha megengedded
1, ha nem megy sokadjára sem, hagyd ott pár órára vagy aludj rá egyet, holnap lehet elsőre felmegy (más esetekben is érdemes alkalmazni...)
2, én úgy pumpálom, hogy a szelep legfelül van és a gumit fentről rányomom a felnire, ne tudjon kiszökni a levegő.
3, ha így sem megy (valamelyik maxxis engem is megszivatott), akkor az segített, hogy mégegyszer körbetekertem szalaggal (én Gorilla tape-et használok). Ezzel ugye megnő a belső kerület, igaz így már nehezebb volt magát a gumit is feltenni, de elkezdtem fújni elsőre felpattant, mert semmi hézag nem volt a gumi és a felni közt. Simán lehet hogy egy/másik gumi kicsit más méret, pár mm-rel nagyobb emiatt szökni tud a levegő. -
szimpláncsak
tag
Jövő héten én is meg akarom csinálni a tubeless-itèst. Megnéztem a bikefun műhelypumpàm és ha kicsavarom a szelemagot akkor is bele lehet erőltetni a szelepet, viszont ha megcserèlem autósra és ràzàrom akkor sem fúj mellé . Viszont lehet ez a dt kerékhez adott szelep mégiscsak valami speciális, mert nem kerek a vége,mint a legtöbbnek.K2 oldalán mondjuk azt írják, hogy alkalmas a legtöbb TR felnihez, remélem fel fog feküdni a sun ringle helix tr 25 felnire
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #238995 üzenetére
Alkalmazkodik a felni profiljához.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238996 üzenetére
Köszi De ha mégsem remélem a Bükk közepén fogja elengedni magát
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #238972 üzenetére
Én próbáltam a Levo SL-t. Nekem nem jött be. A Mahle motor 35Nm ereje nagyon kevés és az akku is pici. Most persze lehet azt mondani, hogy aki jó erőben van, elég lehet a kis segítség, de a bringa meg ahhoz azért nehéz, mármint ebike mércével könnyű, de ha analóg hajtású társát nézed, akkor már lesz különbség. Az újabb fazua és tq viszont egész jó kompromisszumok. Kellően erősek, de még kicsik és könnyűek. Ettől függetlenül aki megízleli a full power ebike élményt, annak néha hiányozhat az a brutalitás amit tud egy ilyen gép fölfelé. És egy 700-750Wh akkuval rengeteget lehet menni ha okosan haszálod. A kiegészítő akkuval meg nem szívesen csúfítanék el egy ebike-ot, ha már elértünk a szépen integrált szintre. Ha nem számítana a pénz, én most ezt venném: Orbea Wild M-LTD
20,9kg, modern Enduro geo, Bosch CX Race Smart System, 750Wh akku.
Itt megvan minden ami csak kellhet egy E-Enduro bringába. Sokféle rendszer van, szerintem a legjobb ma a Bosch. Mindent lehet hozzá venni, a motort teljesen fel lehet újítani ha kell. A garanciális ügyintézésük is kb a legjobb. Hiba nyilván mindenhol előfordulhat, de figyelembe véve, hogy messze a Bosch-ból fogy a legtöbb, a meghibásodásuk viszonylag alacsony. A többi gyártóról ez kevésbé mondható el.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Sleek #238984 üzenetére
Semmi, nekem olcsó kínai van, miután a Stan's elöregedett, a WTB szelep meg egyszerűen eltörött
#238986 Dark Archon: ha autós kompresszor alatt a kis szivargyújtósra gondolsz, azzal nem fog menni, tartályos kell.
Tűzoltó palackot ha újan veszed meg is olcsóbb, mint a booster, én facebook chaten írtam pár haveromnak, hogy nézzenek szét, van-e lejárt régi palackjuk és egyik rögtön jelentkezett is, hogy van neki kettő . Kiengedtem belőle a port, kicsavartam belőle azt a kis csavart, amit ki kell cserélni tömlő adapterre, vittem magammal a barkácsboltokba és összemértem mindennel amit találtam. Végül két adapterrel sikerült megoldani. De sajnos csak 750ml a palack, így gyakran 3-4-ik próbálkozásra sikerül rárobbantani a gumit a felnire, majd kicserélem nagyobbra, gondolom olyan 1.5L jó lenne.#238992 Hasaggymeg: ez nekem sem működött, csúszik vissza
#238995 szimpláncsak: működni fog, az én szelepemen is ilyen a gumi. Csak arra kell figyelni, hogy a felni közepén a mélyedéssel párhuzamosan legyen a gumi, ne forogjon el.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony PSP
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest