- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
peetie1
aktív tag
válasz balintbaba #281694 üzenetére
" Tudom hülyeségnek tűnhet, de szerintem többször széleznek le, ha nagyon az útszélén tekersz. Vannak autósok, akik mindenáron sávon belül próbálnak meg előzni, még akkor is, mikor teljesen üres az út."
Nekem is volt ilyen teóriám, de aztán rájöttem, hogy a gyökér az gyökér, mindegy neki te hol tekersz, vagy jönnek e szembe, az centizni fog. 10ből 8 le bír lassítani / normálisan kikerülni, a maradék 2 meg centiz. De sztem is jó a varia , villogjon csak a szemükbe, ha egy kicsivel is több az esélye, hogy nem bambul el és meglát már megérte.
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #281699 üzenetére
Oszt' ezzel hogy rakod el a piros lámpánál a kocsisor mellett, mert te előre mehetsz, és ott nem zavar, ha 20 centire van a tükör?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
válasz balintbaba #281699 üzenetére
Nagykörúton és kiskörúton biztos sok támogatót szerezne az autósok körében Meg bárhol amúgy, ahol a kerékpárost bevezetik az autósok közé, pl Fehérvári út
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz balintbaba #281699 üzenetére
A legjobb az lehet, mikor egy kocsi, vagy a szél beüti a küllők közé.
6030D: na, az előresorolás nagyobb gond, mert ilyenkor a legtöbb úgy áll meg, mintha parkolni kellene, pedig nemrég ment el mellettem. De nehogymá' elférjen a k*cs*g bringás, és megint meg kelljen előzni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Khelben
nagyúr
válasz Dark Archon #281691 üzenetére
Én tükörrel használom a Varia-t, gyakorlatilag rámszól, hogy mikor kell a tükörbe nézni. Így előre látom, hogy valaki közel jön vagy kikerül rendesen.
-
nagyúr
Sziasztok!
Elektromos váltóval kapcsolatban érdeklődnék: eléggé kiforrott már ez a technológia, szerintetek érdemes beruházni rá? Egy nagyon jó akciót találtam (eMTB), Shimano Deore XT RD-M8150-es váltóval van szerelve a bringa, de kicsit tartok tőle - megbízhatóság, fenntartási költségek, stb. Meg tudnám venni sima XT váltóval is, alacsonyabb felszereltséggel, de ár-érték arányban jobbnak tűnik az elektromos váltóval szerelt modell. Köszi![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz zsocy #281687 üzenetére
Persze. Eleg, ha keresel tolem szarmazo hozzaszolast, mondjuk 2 evre visszamenoleg. Nezd meg, akkor mit gondoltam az outizasrol. Es most tessek, mar van outim. A szukseg nagy ur.
De montin sem izgatott a wattmeres, a pulzust sem figyeltem, max. egy nagyobb maszasnal, hogy van e meg kraft. Ezert nem is hordtam hr ovet. Itt sem valtozik ez a hozzaallasom, mar ami a wattokat meg a pulzust illeti. Csak koskormanynal nem idealis az orarol nezni a sebesseget.Futasnal figyelem egyedul a pulzust.
A variat ismerem, elmeletben. Remelem igy is marad, mert sokba kerul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #281700 üzenetére
A telefon teljesen más, ott vagy van a kezedben, vagy nincs. Olyan, mintha 30 centire tarthatnád a fejedtől, de 25 centire már büntetnék.
Az emberek nagy része azt se érzi, hogy az autó szélétől mi van 50 centire és mi 1,5 méterre. Ahogy a legtöbb bringás is túlgondolja, hogy elmegy mellette egy szekrényajtó 1,5 méterre, de majd fellöki a menetszél. Azt lehetne szabályozni, hogy előzésnél nem lóghat be a sávodba.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Ringman
nagyúr
válasz 6030D #281710 üzenetére
Azt lehetne szabályozni, hogy előzésnél nem lóghat be a sávodba.
igen, ez racionális lehet.Az emberek nagy része azt se érzi, hogy az autó szélétől mi van 50 centire és mi 1,5 méterre.
azt hiszem erre van egy ún. autóvezetés-oktatás meg vizsga a végén, nem? hogy parkol a jóember, ha ezt nem érzi?
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #281683 üzenetére
Kár hogy itt nincs lájk gomb, de én azért adok egyet. Ezt kipróbálom magamnak (és a párom védelme érdekében) amikor a szlovák körön voltunk 4-en veretve mint állat, jól jött a fülemre a mögöttem levő sporttárs radarjának hangjelzése.
Most hozta a futár, egy dohányos 1 hónap alatt elszívja az árát.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #281712 üzenetére
Mondjuk ha nem mindig ugyan azt az autót vezeted, akkor érhet meglepetés. Van szerencsém néha ülni pingpongasztal motorháztetejű autóban, ahol a géptető mell-váll magasságban van vezetés közben. Na ott pl tippeled, mi van a kocsi 2 m-es körzetében.
De ha minden jogsis tudná, akkor nem lennének parkolási nyomok az autókon, meg a parkolóházakban.Jester01: de szép Multipla. Én is tudom, mi megy az utakon, de van aki túloz.
Zoli, ha gondolod, most már leírhatod szerintem a kamionost, végül is te említetted először.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
Felgumiztam a kerekeket az új bringához. Elég szenvedős volt felrakni ezeket a tubeless gumikat, remélem sehol sem sértettem fel a belsőt szereléskor. A 40-es szelephossz azért lehetne hosszabb, de gond nélkül felfújható így is.
Csak érdeklődés szinten, mennyi lehet a súlya az extra felniszalagnak és egy adag lötyinek? Mert ugye 112g ez a belső, a TPU meg jóval könnyebb.
Az egyes komponensek mérlegelt súlya a következő:
- DT Swiss P1850 első kerék RT70 féktárcsával: 1000g (akasztós mérlegen)
- DT Swiss P1850 hátsó kerék RT70 féktárcsával: 1130g (akasztós mérlegen)
- Schwalbe SV18 könnyített (butyl) belső: 111-112g
- Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR 35-622 gumik: 438-440g
- DT Swiss P1850 felgumizott első kerék menetkészen: 1540g
- DT Swiss P1850 felgumizott hátsó kerék menetkészen (kazetta nélkül): 1658g
- Cube RA 1.9 első kerék RT54 féktárcsával, Schwalbe G-One Allround 40-622 gumikkal és SV18 belsővel: 1790g (akasztós mérlegen)Az első keréken így 250g könnyítés lesz, a hátsón szintén kb. ennyi, bár a DT Swiss hátsó agy súlyát nem tudom. Lényeg: minimum fél kiló könnyítés a két keréken.
-
HEAHEA
tag
válasz dom1n0 #281629 üzenetére
Lehet, hogy egykor még én ajánlottam a SportOkay oldalt. Akkor találtam rájuk amikor cipőt kerestem. Így lett meg egy karbontalpas NW montis cipőm (Extreme XCM 3) jó áron. Azóta vettem tőlük még nyomatékkulcsot, fejlámpát, bringás övtáskákat. Eddig minden rendelésem megérkezett, a szállítás sem sok, + valamennyi százalék is lejön a rendelésből.
Van egy másik NW cipőm is gravelhez, fűzős. Méret választáskor azt is figyelembe kell venni szerintem, hogy az adott cipő milyen "fit" kategórába sorolják. Az online cm-es méretkalkulátoruk alapján választottam a gyártóttól, lábhossz és -szélesség alapján látatlanban. Nekem bevált.
A NW minőség,.... hát a karbontalpas montis cipőm eddig okés, a NW Rockster-em fűzőtartó gumis leszorítója a 2. használat után kiszakadt, a NW téli kesztyűm meg varrathibásan érkezett, elengedett a hüvejkujjnál a cérna ...Nekem is tavaly sikerült egy 1030 Plust bezsebelnem, csak nem a bike-discountről, hanem az Alltricks-től. Akkor volt 319 euró. Esetleg MPowerPH -nek érdemes akár valamelyik külföldi oldalon is szétnézni, hátha sikerül valamilyen akciós computert kifogni használt helyett.
-
jjeahh
nagyúr
Már a GCN-t is kínai alis márka szponzorálja:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Jester01 #281714 üzenetére
Vagy a csuklós busz ugye, csak nekem nem volt kamerám. A padka az kb így nézett ki, csak kanyargós volt az út. Szerencsére úgy tűnik, felcsút körül rendesen tömörítik, nem fogott meg, mint a kavicságy.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
IzI
senior tag
Tud vki esetleg külföldi boltot,ahol vannak cube,merida,giant stb kerékpárok?
bike24 és bike disc. ismerem -
FahrradXXL, Zweirad Stadler, esetleg B.O.C.
Inkább az előbbi, jóval nagyobb a kínálat. Ja, meg a Canyon-nak saját online értékesítési rendszee van, azt csak a sajat honlapjukon kapsz elvileg. Orbea szintúgy, de azt meg nem otthonra küldik, ha a honlapon rendeled, hanem a partner kereskedőkhöz, és ott veheted át.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
HEAHEA
tag
válasz dom1n0 #281720 üzenetére
Azt lehet tudni milyen bringával szemezgetsz?
HELP!!! HELP!!! MINDENKI! Kinek, mi vált be abban az esetben, amikor a gumiköpenyt rakjátok fel , viszont a vége felé sehogy sem akar belemenni a felni alá. A gumileszedők inkább elhajolnak, egy lapos fakanál már eltört , csavarhúzó inkább a festéket szedte le nekem a felniről
#281723IzI: SportOkay, biker-boarder, vagy beírod keresőbe: idealo.de, (olyan , mint az Árukereső) és ott meglátod hol olcsóbb a kiszemelt bringa.[ Szerkesztve ]
-
IzI
senior tag
válasz parandroid #281724 üzenetére
Köszi
-
Tin
veterán
válasz zsola32 #281722 üzenetére
Amúgy ez csak a 35-622 miatt kell, 32-622-is elég az SV16 is, bár az sem könnyebb.
#281720 dom1n0: jó, de az 1600-as mennyivel, két kategóriával jobb felni? Viszont nem is 120€ volt a két kereked Ja, meg milyen méretű a GP5000-ed? Csak mert az AS TR amúgy is elég nehéz, a 35-ös meg rohadt nehéz. Szóval egy 28-622-es sima GP5000 majdnem 200g-al könnyebb.
#281725 HEAHEA: bemegy az, csak rendesen meg kell feszíteni. Nekem a Schwalbe kék műanyag leszedői nem törtek el, de ha jól tudom, létezik fém belsejű leszedő is.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Bike Components, bikeINN.
Tin...ja, vegyen feszítővasat ha nem megy. Ha fent van végig a gumi pereme a felni emelt belső peremén nem is csoda, hogy nem nem tudja a magas élén átemelni hisz ahhoz jó nagyot kellene nyúlnia, be kell szépen tuszkolni a gumi széleit a mélyedésbe és akkor felmegy a vége is, ahogy jjeahh mondja.
jjeahh...lassan de biztosan eljön az amit 40 éve nagyanyáink csak sárga veszedelemként aposztrofáltak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #281712 üzenetére
Aki vezetett már autót kishazánkban az tudja, hogy ez a ne lógjon be sávodba dolog teljesen életszerűtlen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #281730 üzenetére
Ja hát van egy csepp árkülönbség, gondolom minőségben is, meg gondolom azon nem az alap racsni van, és így tovább. De mivel az én felnimmel is csak a 2000€-s bringákat szereli a legtöbb gyártó, nekem tökéletes lesz ez.
Na, de pontosan melyik gumid van? Csak a súlykülönbség miatt. Mert ha tényleg a 200g-al könnyebb gumit raktad fel, akkor a felnid egy dekával sem könnyebb.
#281731 Hasaggymeg: nekem már a gumi első peremét sem volt egyszerű ráfeszegetni a felnire, és persze, hogy a gumi széle ezután az árok középvonalába kerül. Én elforgatni sem bírtam az egyik oldalával felrakott gumit a felnin, annyival szorosabb. Szóval nálam nem az volt, hogy ide vagy oda kerüljön a gumi, hanem az, hogy felkerüljön rá. És elég nagyot kellett feszíteni rajta ahhoz, hogy felmenjen, pedig ez ugye hajtogatható külső. A másik perem még nehezebb volt, főleg, hogy a belső is benne volt.
De tudod arra gondoltam, hogy a felni jó, a gumi jó, össze is illenek, úgyhogy ha máshogy nem megy fel, akkor rohadtul meg kell feszíteni, és valóban.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #281732 üzenetére
Üdv!
Elkopott a felnim az outimon és most keresem a költséghatékony (értsd legyen olcsó) megoldást. 24 lyukú felni, Mitche agy, Campa 10 sebességes rendszer.
Szerintetrk Vegyek hozzá új felnit és fűzessem át, vagy tartsam meg a kereket, pl görgőzni és vegyek egy használt hátsó kereket Campa kompatibilis rotorral?
Újonnan a legolcsóbb felnit 18-20000 Ft környékén láttam, ehhez még jön a fűzés ára ami tippre szintén egy tizes.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
IzI
senior tag
válasz Hasaggymeg #281731 üzenetére
Köszi
-
nagyúr
-
aktív tag
Sziasztok! Gondolkozom egy pedálos teljesítménymérő vásárlásán, az érdekelne hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy mennyire érdemes egy oldalas mérős pedált venni. Mindkét oldalon mérősök nekem drágák. Köszönöm
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #281685 üzenetére
Köszönöm ezt a hsz-t Igazából az egész szintesdi csak arra jó, hogy nagyjából viszonyítani tudj magadhoz, vagyis az eszköz(ök)höz, amit használsz. Ha mondjuk az ember outival az országúton (és csak ott) megy, és jó a hozzávaló térkép is, akkor valószínűleg pontos lesz az utólagos eredmény, de ha van benne bringaút, csapás, átvágás meg hasonló, hát akkor kétséges. Meg hát igazából a mi szintünkön a nagyjából pontosság is bőven elég.
A tegnapi út a különböző mérések alapján (hossz és szintemelkedés):
- Samsung Galaxy Watch4 trackelt: 33.31 km / 253m szint ("elevation gain")
- Karoo2 trackelt, eszközön az út végén: 33.2 km / 390m szint ("ascent")
- Karoo2 dashboard, a már feltöltött út: 33.2 km / 382m szint ("ascent")
- az út Komoot-on letervezve: 33.6 km / 280m szint ("ascent")
- a Komoot-es letervezett út Karoo2 dashboardba beimportálva: 33.6 km / 365m szint ("ascent")Az úthossz még rendben is van, de akkor a szint mi is? Pár hónapja egyszer megcsináltam, hogy kiexportáltam a GPX-et a Watch4-ből és a Karoo2-ből is, majd feltöltöttem valami weboldalra, ami letisztítja az adatokat és megadja a "pontos" szintet, és igazából a Karoo2 állt hozzá elég közel, de leginkább az, amit a feltöltött ride után újraszámol belőle.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HEAHEA #281739 üzenetére
Ne a közepén feszítsd (felírat XX-nél) hanem ott a szélénél ahol már majdnem fent van, úgy a végén olyan kicsi marad ami már felmegy...közben meg tartsd a gumit a felnimélyedésben.
Szakbarbár...ha jó az agy, esetleg még a küllők is hasznosíthatóak és még van egy jó kerékfűződ is, akkor megérheti újrafűzni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
Na, ezert vettem az integralt Garmin tartot.
Kupakot nem igen kapok a helyere, ez meg ronda, ha oreg a vas, ha nem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz MPowerPH #281744 üzenetére
Jogos
HEAHEA: fém betétes gumileszedő.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #281743 üzenetére
A bikerollingresistance alapján a sima GP5000 28-asban a specifikált 250g (mért: 235g), a TR változat 280g (266g), az AS TR pedig 335g (345g).
A 35-ös AS TR (az enyém) pedig 425g (438g), ez utóbbi már a saját mérésem. 23/38 heti gyártás, szóval nagyjából friss, meg reflex oldalfalú, lehet a plusz csík festés is dob rajta pár grammot.A kerekeid súlyelőnyének oka tehát: a könnyű gumi
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Dark Archon #281745 üzenetére
HEAHEA: fém betétes gumileszedő.
Mi a jobb ha eltörik a kétfilléres szerszám vagy ha tönkreteszi a felnit/gumit?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
360 eur egy sram axs fvk-páros fékekkel, kb még ugyanennyi hozzá máshonnan rendelve egy hátsó váltó töltővel
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Futás, futópályák
- Drágább lett a Pixel 8a
- iPhone topik
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest