Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
ma Nem a kiegészítők csatlakoztatófelületére gondolunk, hanem a másik rejtélyes elemre a jobb sarokban.
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint heti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz Szteff2 #144819 üzenetére
Nekem Energizer plus tour van (37-622) baromi jó a gördülése, picit nehéz, de jó a defektállósága is,nekem bevállt,de terepen(könnyün se) már ne használd mert úgy jársz mint én( fejjel beleálsz a földbe aztán 1óra eszméletvesztés..)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz Szteff2 #145212 üzenetére
Akkor érdemes, ha a mostanival nem vagy elégedett. Gyakori az elöl 180-hátul 160 felállás montinál. Főleg a trekkingednél érdemes megnézni, engedi-e a gyártó a 180-as tárcsát, mert azért azok csirkébb villákkal szoktak érkezni, nem biztos, hogy szeretné az extra csavargatást.
6 csavaros tárcsából egy tipp: [link] főleg, ha Shimano fékhez lesz.
Meg kell új adapter. Én azt mondanám, hogy akkora fékerőben is a változás, mint átmérőben, viszont ha nem kell kifejezetten ez a plusz, akkor nem éri meg a macerát.. könnyebben is görbül, cincog, mint a kisebb tárcsa.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szteff2 #145212 üzenetére
Én xc-nél cseréltem hátul 160-ról 180-ra.Amit különbségként érzek az a hamarabb blokkolás,vagyis kevésbé kell húzzam/finomabban adagolnom ahhoz,hogy a hátsó kereket ne kezdje vonszolni maga után a lejtőn.Elől nagyobbat tenni csakis a villagyártó ajánlása szerint,ott a csavarodás miatt nem babra megy a játék!
TayRol...itt felsorolja,ugyanakkor a versenyzőket talán leszámítva a színen kívűl erősen kereskedelmi szagot érzek az egész mögött.Ha utána nézel a számottevő csontváz méretkülönbségek 0,2% alatt vannak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz Szteff2 #145268 üzenetére
Villa,váz anyaga,kidolgozásától is függ hogy milyen tárcsát tudsz feltenni,na meg az adaptertöl.Villánál irják is általába mekkora a max. tárcsaátmérö amit lehet használni hozzá.Na meg a fék is sokat számit.Ha erösebb a fék,elcsavarja a villát,vázat.Átlag montiba a 2 dugattyús böven elég.
-
-
szimpláncsak
tag
válasz Szteff2 #175961 üzenetére
Itthon: [ebike.hu ]
Külföld: [rosebikes ]
[bike-discount ]
[bike-components ]
[chainreaction]
Angliában elő haverom innen szokott rendelni :
[evancycles] -
xy.zsolt
őstag
válasz Szteff2 #176117 üzenetére
Pár éve nekem lejtőzésnél 70 nél volt hasonló élményem ami ahhoz vezetett hogy ma már nem jövök le annál gyorsabban.....valahogy 65-70 között stop-ot jelez az agyam Aki tapasztalt már ilyet az megérti, aki nem annak beszari vagyok Érdekes, hogy síkon is volt pl szélirányváltás miatti első kerék berázkódás, de ott valamiért nem zavar akár a 60kmh-sem.
Amúgy ha nincsenek a kerekek totál vonalban és/vagy a kormány nem totál merőleges arra akkor is adódhat ilyen szitu....tapasztaltam. Ellenőrizd le![ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szteff2 #177354 üzenetére
A defektjavító spray jó lehet,telefújod a pofáját vele,majd ha esetleg fingania kell felrobban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Szteff2 #177354 üzenetére
1-2 kutya ellen még hatékonyan lehet védekezni, ha van tapasztalat és megfelelő eszköz, egy nagyobb falka ellen viszont csak akkor lehet, ha egy "vezér" van, amit lefújsz és a többi is lenyugszik. Az én tippem megszámlálhatatlanul sok kutyatámadás után az, hogy ha nem tudsz 50km/h-val menekülni, szal nem lejtőn támadnak meg, akkor meg kell állni, leszállni, mert a kutyákat valamiért nagyon zavarja a guruló bicikli. A bringát ráadásul magad elé tudod tartani, kvázi így védekezel, ha neked ugrana. Közben nem árt beszélni hozzá, mert néha az lenyugtatja őket, sőt, lehet vinni mezzsebben egy marék kutyakaját és ilyenkor odadobni nekük. Ha semmi nem használ, akkor jöhet a spray és lefújod, de nem árt ha van rajtad szemüveg és az orrodat takard el a karoddal, különben te is kaphatsz a permetből . Sprayből a KO FOG a legjobb, 1-2 kutya ellen a pici 40-50ml verzió elég, ha van nálad táska és egy egész falka ellen is védekeznél, akkor a nagy 100ml verzió tuti. Olcsó és hatékony eszköz, ajánlom minden futónak és bringásnak, ráadásul a kicsik kevés helyet foglalnak. Lehet nézegetni yt videókat, vannak hülye oroszok, akik magukon is letesztelték, elvileg 45 percig kiüt bármit, aminek szeme-orra-szája van és sajnálni sem kell az illetőt, mert nem okoz kárt az egészségben . Ha nem kaptok KO FOG-ot, akkor arra kell figyelni, hogy ne CS, hanem OC hatóanyagú legyen és szórt permetet fújjon, szal ne sugarat, mert azzal nehéz célozni. Ami haveroknál még hatékonynak bizonyult, az az elektromos sokkoló, fura, de csupán a hangjától becsinálnak a kutyák és menekülnek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
MC Pite
veterán
válasz Szteff2 #188294 üzenetére
Olvastam már róla, nem semmi csávó. -45⁰ban nekem nem nagyon volt kedvem tekerni, még gyalog is lefagy az ember arca, meg a foga a csukott szájában, és a pára belefagy az orrlukakba... Brr.
Csokicsibesz: Ahogy érzed, de bikemagen és élőben jó néhány helyről ugyanazt hallottam, amit tapasztaltam én is.
Ellenben a 120as 96-ra +1.1eske: Amivel magasabb a súlypont és lomhábban irányítható, megpróbálják kompenzálni droppost nyeregcsővel, sok pénzért.
Ez olyan jó, mint amikor Kugából ST Line csomagot választanak, egy sima Focus helyett (ami alapból sokkal ügyesebben kanyarodik, mert nem fent a súly nagy rugózatlan tömeg mellett).
Bringánál az irányíthatóság jellegéhez a villaszög, támvilla hossz, középcsapágymagasságokat érdemes figyelni. Nekem a Spark/NinetySix (27,5-el) ami kiadja a 175 centimmel, és nem utas vagyok a magasban, lassú irányítással. Főleg hogy a Scottnál szokás szerint állítható a geó, és ott az alacsonyabb állást szeretem, a magasabb kcs magasság mellett olyan mintha 29esen ülnék.
A 100-120-as utas villák sokszor progresszívebbek/arra állíthatod, így kb ugyanakkor koppan fel. De addig is magasabban ül valamivel az ember a hosszabb utason.
De úgy tűnik úgyis a marketing/tömegpszihózis lesz az erősebb .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bittorrent topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Politika
- OTP Bank topic
- PlayStation 5
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen