- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- Apple notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiMedia lejátszók
- Samsung LCD és LED TV-k
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
synar
őstag
válasz Grafiqs #10426 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta, de ami visszatartott, hogy baromi kicsinek tartom a fellépőt, nem tudom, hogy egyik lábbal a hátsó ferde lapon mennyire lenne kényelmes hosszútávon állni. Végül nem mellette döntöttem. Tény, hogy az N2-nek most a Tomtop-nál elég jó az ára, írtam is róla korábban talán láttad.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Grafiqs #10430 üzenetére
43-as lábam van. Ez N1, az N2-ben nagyobb a motor.
A fellépő elég széles ahhoz, hogy a két lábat egymás mellé rakjuk ha éppen így szeretnénk állni, de egymás mögött – a hátsó természetesen keresztben – is elférnek.
Ez pedig egy Kugoo S1 Pro szemben.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #10556 üzenetére
Nem járdáról volt szó, hanem bicikliútról... Igen, valahol meg kellett húzni:
aláment. 12 éves Vér Pistike meg ne rollerezzen 500-600W géppel sehol.Jogsihoz köthetnék felőlem (mint SMKP-t), sőt járdáról is letilthatják, ha úgy
tetszik*, de akkor a faxnak építünk bicikliutakat? Rollerutakat is építsünk?
Mert az autók közé kevés az 500W, elhiheted, tehát ott nem fog vele menni,
bicikliúton meg éppen kriminalizálni akarják... és nem a gyorshajtás alapján!
Hanem egyszerűen az arra való képesség (!) alapon. Ez az ami rossz vicc...megfelelő, mind tempó mind teljesítmény szinten.
Tegyük fel, hogy a 25 km/h megfelelő (többen javasoltak 30-at, de mindegy),
tegyük fel: 350W viszont egy komolyabb emelkedőn feljutásra alkalmatlan...
Könnyű a fotelból kizárólag az Alföld tengersík vidékét gondosan számításba
véve rámondani, hogy elég. De elő kellene venni a fizika könyvet. Vagy ha ez
túl nagy falat, akkor kigurulni dombos vidékre és kipróbálni: lesz meglepetés.*: a magyar bicikliutak sajátossága, hogy sok helyen egy "nagyvonalú" tábla
kihelyezéssel megoldották. Bringagyalog. Másfél méteres járdán. Oldd meg.
De tökmindegy, mert ahol meg szépen fel van festve, és teljesen szeparált a
járda, a retardált gyalogos, akkor is a bicikliúton sétál, mert nem érti. -
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #10559 üzenetére
Úgy őszintén engem sem érint a szabályozás, mivel amivel járok, az már bőven az a kategória, hogy én kérek elnézést... Viszont nem hajtom őrült módjára, és csak akkor előzök a bicikliúton, ha erre abszolút van lehetőség. DE akkor izibe, mert nincs annál veszélyesebb, mintha hosszú másodpercekig egymás mellett halad két egy nyomon haladó jármű. Ehhez viszont teljesítmény kell, meg ugye az abból nyerhető sebességkülönbség... Ha 25 a limit, és 350W, azzal aláírom, hogy kényelmesen el lehet kóricálni, síkon, de ha utolérsz egy 20-22-vel haladót véletlenül, vagy egy emelkedőn Te lassulsz le 10-15-ig, akkor csak veszélyesen lehet majd előzni. Szerintem. (Oké, az átlag bringás sem fog 25-tel feltekerni az emelkedőn, mert az bizony teljesítményt igényel, és abból a lábában sincs sok.)
Egyszerűen ismerve a rollerezés fizikáját, túlszabályozásnak tartom, hogy egy nagyobb teljesítményű roller egyáltalán ne használhassa a bicikliutakat, azért, mert egyébként képes 25 km/h-nál gyorsabban haladni. De fordítsuk meg picit: oké, nem képes. 25 a vége, mint a botnak. Bird, Tier, mind ilyenek... (Elvileg a Lime is, bár abból futottam bele 27-28-cal száguldóba, mégis az a gyengébb vas...)
Tudod mije nincs egyik (új) bérroller szolgáltatónak? 350W teljesítménykorlátja... Szó se róla, ha kitiltással fenyegetik meg őket a hatóságok, majd lesz, de ma, ha kipróbálsz egy Bird, vagy Tier rollert, azok mennek, mint a meszes. Csak 25-ig... De a Bird különösen erőset gyorsul. 1000W biztosan megvan... Ja és amúgy a KRESZ-ben számtalan kitétel van a kerékpáros végsebességére, de ugyanitt a gyorsulására semmi... És ha már harmonizáció: a pedelecen 300W (névleges) motor segít. Emellé, ha emberi erővel hozzámegy 200W, az már 500W. Mégis full szabályos a bicikliúton, akkor is ha végül emberi erővel 30 km/h-val teker... Logika?
Egy gyenge rollerrel indulásnál feltartod a kerékpárosokat. Nem mindegyiket, de azokat, akik egyébként sokat mennek, jól gyorsulnak, biztosan = konfliktusforrás.
Ui: amúgy tökmindegy, milyen szabályozás lesz, amíg én állok a pirosnál, az azelőtt megelőzött kerékpáros meg áthajt rajta, és nincs semmi következménye. Kíváncsi vagyok, mikor lesz az első rendőrségi razzia a bicikliúton... És ha meglesz, mi lesz a következménye. Majd előveszem a motort, és 6L/100 km fogyasztást produkálva pöfögök, nesze neked mikromobilitás címszóval. (SMKP-t se veszek: próbáltam 12 éve, eléggé életveszélyes kategória. Fel kell venni a forgalom ritmusát, és kész. Ha szerinted is 25-30 km/h egy bicikliút forgalma, akkor ezzel azt is mondod, hogy 30-nál kellett volna meghúzni a felső határt. Voilá.)
[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
válasz Grafiqs #10556 üzenetére
Mit művelne az 500w-al amit a 350w-al nem tud? A féktáv/reflex függ a gyorsítástól??
Úgy beszéltek itt a 350 500 w-ról mint ha valami orbitáis teljesítmény lenne közben 0.5-0.6 le-ről beszélünk. Én szívesen ráállok egy 500w-os rollerre egy 12 éves vér pistike meg 350w-os rollerre, te meg végignézed a gyorsításunkat, meg az emelkedőn haladásunkat. Hátha akkor megérted a problémát a tervezettel.....[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Grafiqs #10590 üzenetére
Az tény, hogy kell egy szabályozás, már nagyon régen kellett volna. De azt ne felejtsd el, hogy ezek a rollerek nem nagyon rendelkeznek semmilyen azonosítóval, nincs rájuk szegecselve teljesítménytábla, nem lehet megállapítani róluk (messziről egészen biztosan nem), hogy mekkora a névleges teljesítményük. Ezt a részét nem tudom elképzelni sem, hogy hogyan fog működni a gyakorlatban, hiszen ha valamilyen teljesítménymérő eszközzel kivonul a közlekedésfelügyelet, akkor a pillanatnyi csúcsteljesítmény lehet akár 1,5-2x több, mint a névleges, de gyanítom nem ez lesz az általános gyakorlat.
Nekem az a problémám, hogy nem látom, hogy majd mi alapján állítanak meg, mi alapján büntetnek, mert azért most is lehet hallani érdekes dolgokat...https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #10593 üzenetére
A robogók azonosítását idehaza évtizedek alatt se sikerült megoldani, rollernél nem sok reményt látok rá. Az autók műszakiztatására sincs elég szakember, újabb kategóriában hatóságot és bürokráciát kinevelni elég reménytelen, és most még nem is indokolt.
Jelenleg még elég átlátható a helyzet, mivel az e-rollerek kb. 95%-át legfeljebb 10 populáris gyártó termékei teszik ki (ebből a Xiaomi a saját tulajdonban lévő rollerek közül elég komoly darabot hasítanak ki).
Vizsgálati módszerekről meg az amerikai rendőrség jutott eszembe, hogy az ittasságot milyen primitív módszerekkel vizsgálják.
A mérőpad jó dolog, de magyarok találékonyságból kiindulva ennél sokkal olcsóbb mobil vizsgálati módszerrel* is kellő biztonsággal ki lehet szűrni a kiugróan erős rollereket . És ha felmerül a gyanú, akkor kell elkobozni a járművet további vizsgálódásra.* Primitív vizsgálat: kell pár hitelesített roller, aminél tudják, hogy adott akkukapacitásig (pl. 70%-ig) fixen tudja sík terepen a 25km/h-t. Aztán ha a forgalomból kiszedett roller hasonló tömegű rendőr alatt jelentősebben gyorsabban halad, akkor kell csak a drágább mérőpaddal foglalkozni. (Könnyű 2 hasonló tömegű személyt találni, csak hátizsák és megfelelő számú vizespalack kérdése.)
-
wanted5
őstag
válasz Grafiqs #10590 üzenetére
Kövezzetek meg, de én inkább valami olyasmiben látnám az igazságot, hogy egységesen minden olyan úton, ahol a kerékpár- és gyalogút össze van vonva lenne pl 15-20 km/h korlátozás mindenre!, akár kerékpár, akár roller. Az olyan kerékpárutakon, amik le vannak választva a gyalogútról meg mondjuk 30 km/h.
Ezek mellé valamilyen ésszerű kategorizálás az elektromos meghajtású járművekre.
(Na, de hogy ezt hogyan tudnák ellenőrizni és betartatni, az más kérdés.)Szerencsére itt Debrecenben csak néhány futárra jellemző, de a fsz kivan az olyan kerékpárosokkal is, akik úgy húznak el melletted kb 5-10 cm oldaltávot hagyva, hogy szinte fel se fogod mi történt.
Én közlekedek mindennel, ezért úgy gondolom, hogy át tudom érezni mindegyik szereplő helyzetét, és szerintem elsősorban az emberek gondolkodását, mentalitását kéne megváltoztatni, mégpedig, hogy "Nem csak TE vagy a világon és az úton". -
mézespálinka
senior tag
válasz Grafiqs #10590 üzenetére
Persze, hogy sikerült: halvány lila fingod nincs mit jelent 0.6 LE egy 15kgos roller, pl. 110kg utas, 3kg ruha, 4kg laptoptaska es 0.5kg sisak esetében(ha azt írnád hogy dagadtak és gyúrósok ne rollerezhessenek "kerékpárosként", elfogadnám az egy tiszta hozzáállás). De te hallomás alapján bemagyarázod magadnak és hangoztatod, hogy 350w elég kell legyen. többet erre nem reagálnék, mert
-ad1 kiraknak a phról
-ad2 annyira idegesít a hsz-od, hogy személyeskedés lenne belőle.Mondom: hozol egy 12 éves vérpistikét egy 300!!!!!w-os rolleren, én megyek és viszem az 500w-ost. Egymás mellett indulunk te meg egy asztal felett végignézed miről szól a valóság. Az asztal azért kell, hogy ne koppanjon nagyot az állad.
U.i.: természetesen nem lejtőnek lefele fogunk menni, mert az életszerűtlen, ott a max km/h a korlát. Egyenesen és emelkedőn. Vpben várlak titeket.....
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #10925 üzenetére
"Mondom ezt bő 20 év (több tízezer km) budapesti kerékpáros/robogós tapasztalattal."
Úgy tűnik komoly problémák vannak!
A budapesti kerékpáros/robogós világon kívül állítólag létezik élet.
Állítólag élnek emberek Budapesten kívül is.
És állítólag nincsenek belekényszerítve szűk közlekedési folyosókba.
Valamint ebből kifolyólag állítólag egész figyelmesek a közúti forgalomban résztvevők.
Ráadásként a közlekedési lámpákat, kresztáblákat is figyelembe veszik. Állítólag.
Talán a kisebb leterheltség miatt, de állítólag az utak állapota is egész elfogadható.
És talán a dugók és egyéb idegeskedni való streszfaktorok hiánya miatt egész kellemes tud lenni a közlekedés.
De lehet én tévedek, és csak Pest léteik, minden szabályt annak legrosszabb eseteire kell meghozni, és aki nem így gondolkodik, azzal problémák vannak és felelőtlen!Állítólag vidéki megyeszékhelyen lakom, és a munkahelyem kb. 2 km távolságban van. Az út 80%-ban nagyon jó állapotú, viszonylag kis terhelésű kerékpárút található. A maradék szakasz családi házas övezetben jó minőségű mellékutca, közel zéró forgalommal (az utolsó saroktól pár 10 métert járdán kellene megtennem, de ha egyetlen jármű sincs, akkor kimegyek az útra).
-
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #11628 üzenetére
Mégis miféle érdekem fűződne bármely márkához? Milyen módon tudna érdekem fűződni hozzá? Esetleg értékesítem őket és itt hirdetem a topicban? Milyen elképzeléseid vannak?
Nem teszi jól az, aki nem von le következtetést a látottakból. 600 km hatására kormánytörés az rendkívül sovány érték. Egyetlen egyedi eset alapján is azt mondom, hogy komoly technológiai hibának kell lenni a gyártásfolyamatban és a minőségellenőrzésben, ha ilyen rövid távon ennyire kritikus meghibásodás történik.
Minek a klónja? A Ninebot által gyártott rollereknek, stucni alapján elsősorban a Xiaomi vonalnak. Eltéréseket elsősorban a problémás részek elnagyolt megvalósításában látom.
Igen, én voltam az aki egy korábbi felhasználói vélemény alapján megdicsérte ezt a konkrkét típust:
(#11389) PociAti válasza dzsidzsas (#11386) üzenetére
"Nem gondoltam volna, hogy pont a Niubility N2-vel lesz a legkevesebb probléma, mert én is elég szkeptikus vagyok a feltörekvő, be nem járatott kínai márkákkal.
Viszont jó volt olvasni a saját tapasztalataidat, ebből lehet sokat tanulni." -
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #11631 üzenetére
Pont a mekkmester stílusban megvalósított részleteket kéred számon, hogy a profik miért nem így oldják meg? Nekik ezeket a részeket így sikerült megoldaniuk, valószínűleg így jött ki olcsóbbra. Ez számomra önmagában kellő figyelmeztető jel.
Az egy darabot pedig igen is tessék megfordítani. Évek során különböző platformokon (videókban, fórumokon, telegram csatornákon) lehet találni törött rollereket, de azok jellemzően jócskán túl vannak pár ezer km-en. Az ott látható képek és hozzászólások alapján a tízezer szám eladott törésmentes roller a bizonyítékok arra, hogy itt kirívó esetről van szó.
-
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #12510 üzenetére
Srácok ez már nagyon OFF, de amúgy van arra valami kötelezvény, hogy
az egy éves gyereket magaddal kell cipelni bevásárlás közben? Véletlen
nem két szülője van neki, ahol az egyik otthon marad vele, a másik meg
elintézi a bevásárlást? Ugyanúgy a kutyasétáltatás feltétlenül egybe kell
essen a bevásárlással? Költői kérdések ezek, de látom a jogát mindenki
nagyon szeretné érvényesíteni. Cserébe mások menjenek a fenébe, LOL.
Társadalmi normákra hivatkozni egy kialakuló félben lévő területen: necc!Ui: a bolt eldönti, kit/mit enged be a magánterületére. Ha kutyát/rollert,
horribile dictu babakocsit épp NEM, akkor oda nem mehetsz be kutyával,
rollerrel, ill. babakocsival. S nem vered előtte az asztalt, hogy neked JÁR!
Nem jár. Elég csak a TESCO-t megnézni: bazinagy bevásárlókocsikat tol
mindenki, mert úgy van kialakítva az egész, hogy elfér, és legtöbben nem
2 db zsemle miatt ugranak be (arra is van megoldás: kézi kosár). Viszont
ha kijöttél a TESCO-ból a cuccal, a legtöbb üzletsori boltba NEM mehetsz
be ugyanazzal a kocsival, mert azokba meg nem fér be: ez van, fogadd el.
Ha viszont beengedtek, akkor meg befoghatja az, akit ez csak úgy zavar...
Engem is zavar a MOM-ban SPAR elé sz*ró kutya... De sajnos ez a MOM
üzleti döntése, hogy odáig oké.* De pl. a SPAR-ba már nem viheted be, így
vagy kikötöd a bolt elé, vagy nem pont akkor mész kaját venni. Nehéz ez?*: Allee ételudvarból is ki vannak tiltva a kutyák, szerintem tök jogosan, de
egyes kutyások ezt biztos sérelmezik, hiszen nekik is joguk van enni. Sőt
konkrétan odáig mennek, hogy leszarják a szabályt: ők akkor is odaviszik!
Szerinted ezek után elfogadja az ilyen, ha a biztonsági őr kizavarja onnan?
Emlékeim szerint amíg egyáltalán NEM lehetett kutyát bevinni a bevásárló
központokba, nem volt tele előttük a placc kikötött kutyával. Megoldották...Ha nem vihetem be a rollert, nem viszem be. Vagy lezárom kint, vagy nem
ott vásárolok, vagy horribile dictu nem rollerel megyek, ha ott van dolgom...
Ha viszont beengedtek nem a fórumos trollok mondják meg, hogy oké-e.[ Szerkesztve ]
-
Horn Ákos
kezdő
válasz Grafiqs #12516 üzenetére
Mindenben egyet értek veled.
Kutyákkal kapcsolatosan amilyen magyarázatok vannak, az közel annyira kiakasztó, mint maga a tény.Babakocsi vs roller, miért vitte be felvetésre: mindegyiket kint lehet hagyni a bolt előtt, de amíg az egyik ellopását vállrándítással el lehet intézni, mert kb. 1 havi keresetbe került, a másik lényegesen nagyobb a veszteség. Nem gyakori eset, de talán azért nem, mert nem hagynak rá lehetőséget.
-
Joshi
titán
válasz Grafiqs #13409 üzenetére
Én innen rendeltem a munkahengeres verziót, de még a dobozában van nem szereltem fel.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Grafiqs #13413 üzenetére
Ez a sima villa iszonyat gagyi, van a monorim, ami még mindig nem egy nagy valami, tele hibákkal amit folyamatosan javítanak már a V4 nél tartanak de szerintem még mindig szar... esetleg levegővel, és van egy fullos Sharkset
Ami... csak az alap 210Euro, és ez csak az alap.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #13794 üzenetére
dzsidzsas-nak kb. 600 km megtételét követően tört el a kormánya.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_11614-11614.html
A tiéd mennyit bírt? Hány kilométert és hónapot?Neked jobbulást! Egy ilyen roller nem csak fizikai sérülést tud okozni, hanem lelkit is. Mint amikor ledobja a ló a lovast.
Én próbálnám a lehetőségből a legtöbbet kisajtolni.
- Nekik az új kormány küldése lenne a legolcsóbb megoldás.
- Te meg mondhatod azt, akkorát csalódtál a rollerben, hogy ezek után nem mered használni mert egy kész életveszély, és inkább visszatérítést kérsz. (Ha agresszívre veszed, akkor még perrel való fenyegetést is bevethetsz, hogy sok hasonló eset révén tudniuk kellett erről a hibáról, és törés előtt küldeniük kellett volna egy jó kormányt.)Vagy köztes álláspontként még "bekamuzhatsz" pár sérülést: a kormányon kívül sérült a kesztyűd, a térdvédőd, a nadrágod, a kabátod, a sisakod. Saccold meg ezek kárértékét, írd meg azt is, készíts róluk fotót (vagy keress ilyen sérülés fotókat a netről) hátha küldenek még valami mást is.
És ezt csak azért, mert megérdemlik! (Tudtak a hibáról.)
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Grafiqs #13799 üzenetére
Reméljük igazad lesz, szorítok, de szerintem azért törik el, azért mert egy szar vékony valahonnan megmaradt selejtcsövek. 2mm falvastagság, 700mm magaságban rángatva, még ha oda is figyelsz, hogy ne terheld a kormányt, kör alakú, nem ellipszis, ezért törik. Abban igazad van, igásló, és tényleg jó vele menni. De azért olcsó, mert mindenből a maradék vagy selejt alapanyagot használják. Szerintem a motor Xiaomi első generációs motor, azért bírja jól. Mert üzemi viselkedése is ugyan az mint a mókolt Xiaomimnak volt (azóta, másik tulajnál elérte a 6000 km-t). De drukkolok hogy az új kormánycsővel jó legyen.
Más: minap megállított egy hölgy, hogy rollerről érdeklődjön és a szokásokról, mire és hogy használom. Mint kiderült, benne van abban a testületben mely előkészíti a rolleres kresz törvényt, és a német szabályozást akarják átvenni. Kértem, hogy ha lehet azért ne mindent. Mondtam, hogy legyen ugyan az a szabály mint a bringásokra, de ne tiltsuk le a járdáról, mert sok kisgyerek is használja, kaszálni fognak az autósok. Járdán 10 km/h egyetértet, 350w-ig kerékpárként lehessen használni, ne 300w-zunk, mert életszerűtlen. Sisak viszont kötelező lesz. Persze, hogy ebből mi lesz, nem tudom, de tetszet, hogy végre megkérdezik a javaslatról az embereket nem csak kihoznak valamit.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
Reggie0
félisten
válasz Grafiqs #13877 üzenetére
Koszi!
Amugy nekem majdnem ilyen kene, csak annyi kulonbseggel, hogy a ket sor cella egymas felett el kene csusztatva legyen, hogy vekonyabb legyen a komplett akkucsomag. De ha 46mm alatt van a kulso vastagsag akkor talan jo az en gepembe is.#13878 DigitXT: Lejton lefele is lehet gyorsabban menni nem modositott firmware-rel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #14480 üzenetére
Annyit írjatok ezeket a kormány töréseket, hogy szabályosan féltem ma
a nagy vason, hogy nekem mikor törik ketté? Kéne rá vmi olyan, mint pl.
a Wolfnak van. Dupla teleszkópos, marha masszív. Kipróbáltam ma ezt
a rettenetet. De azon kívül, hogy a gumi nagyon tapad, s tök csendes,
nagy tűzijátékról nem tudok beszámolni... 1-2 km/h végsebesség ment
a levesbe a kisebb kerék átmérő miatt. Miközben a gyorsulás nem nőtt,
amit egyáltalán nem értek. Hiszen sokkal nagyobb az összteljesítmény.Mondjuk ha emelkedőn is simán megy a 40, arra azt mondom jól húz...
Az akkuk meg ugye akkorák, hogy bőven kiszolgálják a vezérlőket.
Hatótávolságot passzolom. Órát még nem csináltam meg viszont ugye
az ismert útvonalon attól még lehet tudni, hogy mennyit mentem eddig:
20-21% merülést mondanak a BMS-ek, 13.5 km-en, a végén a 1.5 km-es
emelkedővel, ami anno rendesen terhelte az akkut. Hát még 3000W-nál.Szóval, ha és amennyiben 5x ennyit tud, akkor az 67.5 km. (Síkon több.)
Persze, ezeknek a százalékoknak sose hittem. Majd ha Ah-t ír ki a BMS:
már csak azért is, mert amíg picit pihent, visszament 88%-ra a nagyobb. -
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #14496 üzenetére
Nem a vezérlőktől féltem, hanem a gyökerektől. Mármint a bicikliúton a rossz
minőségű szakaszon* azért rugózás ide, vagy oda, pneumatikus gumi ide, vagy
oda, van egy mozgása a szerkezetnek, és az ember óhatatlanul is kapaszkodik
a kormányba, akkor is, ha nem kéne. (Próbálom hagyni kimozogni, de érted.)Amúgy természetesen igen, kicsit lehet finomítani a hátsó motor hajtásán, mert
most direkt a legdurvább gyorsulásra van rakva, amivel ha nem figyelsz, és pont
úgy jön ki, meg tudja emelni az elejét. Emiatt is tud elforogni az első kerék picit.Bár messze nem olyan kezelhetetlen formában, mint a Wolf King GT tette anno,
szóval ha úgy tetszik, ez az előnye is... Persze többet vártam, dehát ennyit tud!
Azért sikerült jó 1 másodperccel jobb 0-40-et mérni jobban feltöltött akkukkal.
Sajnos kitalálta, hogy volt 1% lejtő, ezért invalid. Szerintem meg mérési hiba.
Lényeg, hogy nem megy szarul, viszont nehéz, de menet közben ebből semmit
nem érezni. Csak emelgetni ne kelljen, meg feltolni vhova rásegítés nélkül.
A másik lényeg, hogy viszonylag nehéz úgy "látványosan gyors" 0-40-et menni,
ha a végsebessége 44-45, mert előtte már rendesen lecsökken a tolóerő.
Cserébe gondoltam, hogy legalább a 0-32-n villant, de igazából az sem: 3.25.
(A miheztartás végett a Wolfnak ez megvan 2.4 alatt: na AZ látványosan gyors!)
Szerk: azért nem nagy durranás, mert gyengébb vezérlővel is ment 3.70 alatt.*: meglepő módon nem az egész szar. De ahol a gyökerek feltúrják, ott nagyon!
Ellenberger: nap közben mentem egyet a Tierrel, hát az mennyire durván ütött...
Tömör gumi és zéró felfüggesztés: kezed szétveri, vesekő sem marad, semmi...
Az enyém legalább hátul jól rugózik. De az eleje csúnyát be tud koppanni sajna.[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Grafiqs #15713 üzenetére
Teljesen vállalható
Nálam most a KugooKirin G3 a favorit, alattam elmegy 30 km-t harmadik fokozatban (50 km/h max), egyesben (25 km/h) 55-öt. Talán szerencsém volt, mert az előző modellekkel volt gond, de ez egyelőre jó.
A másik nagy kedvenc a Navee N65, ami egy tank - nem is értem, hogy miért nem terjedt még el -, azzal meg olyan 30 km-t tudok utazni - én is 83 kg körül vagyok. Volt aki kipróbálta, másnap megrendelte a Pro 2 helyett és azóta is isteníti.
Az N1-től meg most válok meg, alig használtam, olyan 60-80 km lehet benne. Nekem is nagyon bejött, a kisfiam egyenesen imádja, de mennie kell.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
PociAti
senior tag
válasz Grafiqs #16584 üzenetére
Ha relatív kis futás mellett 100-ból 1 rollernak eltörik a kormánya, az nagyon komoly probléma.
(Sokkal reálisabb lenne, ha 1.000-ből 10-et említhetnék, de remélem nem adtak el belőle olyan sokat!)Viszont itt a fórumon több Nubility tulaj is bejelentkezett a vásárlást követően, és nem csak azért születtek a hozzászólások, mert a kormánytörésről beszámoltak. Legfeljebb ha 10 tulajdonos szólt hozzá, és abból 3-an számoltatok be kormánytörésről, illetve egy személynél 2 roller előbb döglött meg, minthogy ideje lett volna a kormányrúdnak eltörni. Eszméletlen csúnya ez az arány!
Lehet sokunkat "nem elég bevállalósnak", vagy "félénknek" nevezni amiatt, mert nem vagyunk hajlandók olyan rollerrel közlekedni ami még nem bizonyított, de ne essünk már át a ló túloldalára! Számokkal bizonyíthatóan ennyire kritikus konstrukció mellett kardoskodni számomra elég visszatetsző.
Korámánytörés nagyon csúnya balesetet tud okozni, és webshop segítőkészsége vagy sajnálkozása nem sokat ér olyan esetben, ha mondjuk kitörik az ember fogsora. A 200 és 83 ezer Ft közötti különbség érdekelne a legkevésbé.A Nubility teljesen jó példa arra, hogy kevés pénzből nem lehet megbízható és biztonságos rollert előállítani.
Ha valaki nem tud bizonyos összeghatár fölé menni, de mégis szükségét érzi roller vásárlásának, akkor inkább vegyen hasonló áron olyan használt rollert, ahol 1.000-ből 1 kormánytörés is aggasztóan magas érték lenne. -
DigitXT
félisten
válasz Grafiqs #16632 üzenetére
A 21700 fajlagos kapacitása nagyobb, és általában cellánként sokkal
nagyobb áramot tud leadni, túlmelegedés nélkül. Magyarán elegendő
kevesebb párhuzamos cella, erősebb, tartósabb akku építhető belőle.
A hátránya, hogy drágább, és ugyanolyan konfiguráció esetén kicsivel
több helyet igényel. Viszont a konfigurációval rugalmasabb* "variálni".
Szerk: természetesen ha nem fér be adott helyre, akkor ez nem opció:
bizonyos pálcika rollerekbe max. 65 mm magas cellák férnek és kész.
Más kérdés, ha meg tudod vhogy növelni a helyet: belepasszírozod.*: pl. 50A cél terhelés, oda kellhet 5p konfig 18650-ből. Viszont a 40T
elbírná akár 2p-ben is. De nem kell kimaxolni, a kapacitás is számít...
Hiszen 8 Ah elég necces lenne, egy közel 2000W-ot tudó roller alá.
(Másrészt, ha nagyon nagy árammal terheled, nagyon melegedni fog:
papíron 35A-t tud, de teszten 30A-nál a hőmérséklet miatt kell leállni,
és ez egy cella magában, pakkban sokkal rosszabb lenne a helyzet...)gergo5991: biztos nincs ilyen általános szabály. Az, hogy hány töltést
bír komolyabb kapacitás vesztés nélkül erősen függ a használattól.Ui: létezik kevésbé terhelhető, cserébe nagyobb kapacitású 21700 is...
(A Tesla akkuk pl. 5000 mAh-sak, de nem szeretik a túl sok ampert.)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Grafiqs #16919 üzenetére
Hát két féle van.
Sharkset, de ha olcsóbb kell, akkor a Monorim, Esparts hátra.
De ha ezeknél is olcsóbbat keresel, akkor ott van a többi kínai noname.De kérdés, Niubility N2-re fel lehet-e ezeket szerelni.
Ezért jó pl. Xiaomi, Segway rollert venni, mert azokhoz kompatibilisek, de a többi rollerhez nem mindig találni utólag felszerelhető lengéscsillapítót.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Grafiqs #16921 üzenetére
Hát én nem bántam meg.
Használtam egy hónapot, másfelet 8.5"-os Xiaomit, utána kb megváltás volt a 10"-os kerekű Segway.
Aztán mikor rákerült a Sharkset már nem zavartak az úthibák se, majd mikor a hátsó kerékre is felkerült, már mégúgyse zavartak a másfél-két centis járdaszegélyek, kisebb padkák.Féltem is a kerekeket, mert egyszer majd átmegyek valamin, amit a lengéscsillapítónak hála észre sem fogok venni, de a kerekek attól még belepusztulhatnak.
Legalább előre érdemes, azokon az utakon a legnagyobb a haszna számomra, ahol egybefüggő, jónak mondható aszfalt van, nincsenek kátyúk, de nagyon rossz minőségű, durva, "olcsó" aszfalt, vagy nem tudom minek hívják, rücskös az egész,; de mivel nincs széttöredezve, nem kátyús, autóval pl teljesen használható.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Grafiqs #16911 üzenetére
[link] én ezt vettem előre hátra. Mivel szinte semmit nem mentem gyári állapotban (3 nap alatt hozta ezt mosta), nehéz megítélni, hogy mennyit segít.
Ami biztos, hogy hosszabb mélyebb gödörben biztos érezni, hogy hátul csillapít. Előre azt írták, hogy túl puha el teljesen beül, de én 87 kilóval nem tudtam még lekoppantani.Ilyen marha gagyi mart aszfalton ráz azért. De nekem 8,5 ös tömör gumi van fent
"Oh my Goa'uld!"
-
ρσгτσ
őstag
válasz Grafiqs #17162 üzenetére
Aki a fenti keresőt nem tudja használni, annak az is mindegy van -e összefoglaló.
Ezt tapasztalatból írom, mert az előző accountommal legalább egy tucat összefoglalót írtam...és legalább még ennyihez volt közöm. Igaz, hogy jellemzően okostelefon topikokban.
Elég szerintem olyanról írni, amiről nagy mennyiségű tapasztalat és visszajelzés van. Mert ezekre hiába keres rá az ember, hamar el fog veszni a sok infó között.
Thunderzolee is azért szokta ezeket ajánlani, mert nagyobb az eladási darabszám és sok a visszajelzés.
Azzal tesztek igazán jót, ha leírjátok a tapasztalatokat olyan modellekről, amiről nagyon kevés az infó. Függetlenül attól hogy jó vagy rossz. Kiemelve azt, hogy mennyi kilométert mentetek vele és általában milyen körülmények között használjátok.
Plusz több olyan téma van, amit fontos lenne kiemelni, és nem arról szól, hogy melyiket vegyed. Ilyen például az is, amit PociAti említett feljebb. Én például korábban egyből a "bar" szóra kerestem, amire lényegesen kevesebb normális találat van. Nem itt, hanem úgy általában értve.
Aztán a PSI -re keresve pont az ő egyik korábbi hozzászólása adta meg a jó irányt.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- Apple notebookok
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen