- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az olcsóbb, ún. pálcikarollerek sebessége 25km/h-ra le van korlátozva.
Ha gyorsabb kell, módosított szoftvert kell rátenni, vagy nagyobb rollert kell venni.Amúgy ez a mostani paletta körülbelül:
Xiaomi:
Essential........ 250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45kmSegway: 10"-os kerekekkel
F25..................250W 20km
F30..................300W 30km
F40..................350W 40kmCsak piros és sárga színekben:
D18..................250W 18km
D28..................300W 28km
D38..................350W 38kmAz árakat árukeresön meg tudod nézni.
A hatótáv kb a 2/3-a annak ami fel van tüntetve, ezzel számoljál. Tehát inkább olyat keress, ami 30km-es hatótávú, az el tud menni garantáltan 15km-t.A többi nem noname roller még ezeknél is többe kerül.
250W-ost nem vennék ekkora súlyhoz.Van még a G30-as Segway 65km-es hatotávval, 350W-os motorral, hátsókerék hajtással, ez a legnagyobb a pálcikarollerek között. Külföldről 250ezer körül beszerezhető (hazai ára kb 320ezer).
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
F:
Tárcsafék
Tömlő nélküli kerékD:
Dobfék
Belső gumis kerékMondjuk ez utóbbiból csak piros meg sárga van, szóval lehet, h ilyen "fiatalos"-nak szánták, de ha nem úgy vagyok öltözve, akkor mi van.
Én inkább maradok a feketénél.
Így a D sorozat nekem kilőve alapból.Ha lehet, kerüld a tömlős kereket, egyel kevesebb hibalehetöség.
A dobfék amúgy tökéletes, amiatt nyugodtan lehet választani a tárcsafékes helyett.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
minden árszegmensnek megvan a maga best buy-a. Mennyit szánsz egy-egy rollerra?
olcsók között most Okai Neon 112.000Ft
felette Ninebot D38E, Xiaomi pro 2 (attól függ, hol veszed, kintről 120-tól, itthon 170 től)
ninebot f2 180 tól
Ninebot g2 200.000 felett geekbuying ról
KuKirin g2 pro 250e Geekbuying
felette megint sok minden van ár függvényében[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
A kisebbik lehet a már ajánlott Neon Lite.
Nagyobbik meg ha minél nagyobb hatótáv kell, akkor G30 DHGateről ~210ezer, ráadásul ez global verzió (G30P), 25km/h helyett 30-al megy alapból.
Inmotion S1 hasonló tudású, szintén DHGateről kb ugyanennyiért.
Illetve a G30 utódja, a G2, ezt is irták már feljebb.Itt össze tudod őket hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
dzsidzsas
aktív tag
Nem rossz gép ez, Huawei roller, a Xiaomi konkurenciája, azzal szemben egy negatívumom van vele szemben ismertek, a fékrendszer, bár a D38e-nél ez a fék is sokkal jobb. Viszont korrekt adatokkal árulják, nem beszélnek mellé. Persze a 40km álom, 30 valósabb.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
wonka
csendes tag
elég masszívnak tűnik, a fék jobb, a 9 es kerék meg legalább belső nélküli.
itt egy teszt róla
Az egyetlen, ami talán zavaróbb, de az is inkább csak 80kg felett emelkedőn az alacsonyabb teljesítménye 630W vs 700W. A a d38-on gyorsításkor és emelkedőkön nagyon sokszor látom az appban, a 680-700w os számokat, ebből a gyorsítás kb mindegy, ez sem versenygép.
A szervíz és alkatrész utánpótlásban jobb még a Segway, azzal, hogy van itthon hivatalos szervíz/ alkatrész, ha szükséges, de a legtöbb jó minőségű pálcika 3-4e km-t is elfuthat probléma nélkül, ha normális kezekbe kerül.
gyártói oldalon kb 200e Ft, Geekbuyingon 200+, amazonon 75 értékelés alapján jó cuccnak tűnik
D38e most nincs, lehet, nem is lesz -
dzsidzsas
aktív tag
Én is féltem a 10"-ról áttérni a 9"-ra, de lépnem kellett és nem vettem észre különbséget. A xiaomi 8,5" na az észrevehetőbben labilis. Az öngyógyuló kerék, valahogy jobban sikerültek mint a sima pneumatikusak. Érzetre legalábbis. A D széria fékrendszere kipróbálás után, nem levegőbe beszélek, nekem pont azt hozta le, hogy nem szívesen mennék vele járdán emberek között. Még az N2-re is vettem egy komolyabb féket. Így a biztosabb.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
Peaceliker
őstag
Mit értesz minőség alatt? Sosem lesz defekt? Akkor tömör (nem full töröm, hanem mondjuk. Méhsejtes). Fontos, hogy tapadjon? Akkor tömör felejtős? Mennyire kell tapadni? Legjobban? Akkor pmt? Inkább csak közepes? Akkor bármi ami felfújható. Az kell hogy csillapítson? Akkor 10" tömlő nélküli talán a legjobb. Jó lenne minden egyszerre egy picit? Na olyan nincs de ami talán legracionálisabb az egy tömlő nélküli (ha rollerre az felrakható), zselés, az ha defektet kap (már nem tenyérnyi méretűt), akkor elvileg össze szedi magát.
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
Ezek nem minőségi jellemzők. Alapvetően két nagy család van, a tömör, és a pneumatikus (felfújható). Előbbi előnye, hogy abszolút defektmentes, hátránya, hogy a rugózáshoz vajmi keveset tesz hozzá... És általában kicsit keményebb anyagból is van, mint a felfújhatós társak, kevésbé tapad jól. Utóbbi előnye, hogy (a felfüggesztés részeként) rugózást ad a kereknek, emiatt kényelmesebb, csendesebb vele a roller. Van sajna mikor más rugózás nincs is a rolleren.
A méhsejtes, tömlős, stb. már alfajok, ha úgy tetszik... Előbbi a tömör gumi kényelmesebb verziója: kicsit meg van lyuggatva, ezért jobban deformálódik a teljesen tömörnél, tehát kicsit kényelmesebben gurul. Cserébe nagyobb a gördülési ellenállása, kisebb lesz a végsebességed, és növeli a fogyasztást is...
Utóbbi a felfújható két nagy típusának egyike... 1) tömlős 2) tömlő nélküli Ahogy az ánglius mondja: tube type, vagy tubeless. Előbbit a hagyományos biciklikről mindenki ismeri (gyerek korában valószínűleg szerelt is ilyeneket). Utóbbi viszont modernebb kerékpárokon terjedt, ill. a gépjárműveken szinte egyeduralkodó (bizonyos motorkerékpárokon létezik tömlős megoldás manapság is).
A tömlős megoldás előnye a könnyebb szerelhetőség ill. a házi javíthatóság. A szétszedhető felnit pár alap szerszámmal szét lehet szedni a lyukas tömlő megfoltozható, vagy olcsón kicserélhető egy újra. Összerakod és örülsz is... Hátránya, hogy többféle defektet össze lehet vele szedni, és a guminyomást mindig nagyon kell figyelni (épp ezek miatt): egy kicsit lapos kerékben már a kidörzsölődés is defekthez vezethet, de egy padka is meg tudja úgy csípni a belső gumit, hogy aztán ereszt. Illetve durrdefekt is előfordulhat vele, sajnos!
Tömlő nélkül ezeket el lehet felejteni, cserébe akár egy felni sérülés miatt ún. lassú defektet simán be lehet szívni: olyankor szoktak (ideiglenesen) berakni tömlőt egy alapvetően tömlő nélküli kerékbe, amíg a felni nincs kijavítva. (A házi szerelhetősége is kérdéses, mert légtömör felnire van szükség, tehát szétszedhetős felniverziók nagyjából kiesnek, külön tömítés nélkül felejtősek, ha viszont nem szétszedhető a felni, akkor erőlködni kell a gumival. Ha satud van otthon, akkor meg lehet fogni a kereket, s nem akkora para, de ha nincs, akkor hosszadalmas szopakodás lehet mire felkerül a gumi. És ha kicsit is bénázol, a felni peremét is össze lehet baszni, tehát egy peremtömítő paszta is jó, ha van a polcon. Akkor nagyobb eséllyel nem fog elszökni a levegő...)
A zselés/önjavító az egy és ugyanaz... A tubeless gumiköpenyek egy verziója, ahol a szúrt sérülést a gumi belsejére felhordott zselés réteg befedi. Ezáltal a defekt nem tart semeddig sem, észre sem veszed a tüskét. Tehát önjavító. Nyilván egy nagy marék jancsiszögön ez sem segít, vagy egy nagyobb vágott sérülést sem fog megjavítani, de kisebb problémákat simán el tud fedni.
Minőségi sorrendet bizonyos konkrét szempontok alapján lehetne felállítani. Kényelmi szempontból (csendes futás ill. kevésbé rázós utazás) a tömör gumi akármelyik típusa a sor végén kullog. De sorban: tömör, méhsejtes, légcellás. A legutóbbit még ne említettem, ez olyan tömör gumi, amibe vannak levegős részek, amelyek nem felfújhatók: egyszerűen úgy készült a gumi. Belül van mélyen, a defektmentességet nem befolyásolja, de a kényelemhez sokat ad...
Ugyanezen szempontok a felfújható kerekekre csak úgy alkalmazhatók, hogy tudjuk, hogy a tömlős kereket nem lehet alacsony nyomáson használni, pedig alacsonyabb nyomáson többet segít a rugózásban, így kényelmesebb lehet... Egyesek szerint egy kő keményre fújt tömlős gumi semmivel sem jobb, mint a tömör gumi, ha kényelemről van szó. Tehát tömlős, és tömlő nélküli a sorrend. A zselés önjavító réteg hasznos plusz, mondhatni extra biztonságot jelent. Viszont ha már biztonság, akkor fontos, hogy mennyire tapadnak a gumik jól? Ez leginkább a gumi anyagán múlik, aztán a mintáján... A legjobb a PMT, ami valódi gumi, radiál kialakításban, nagyon jól tapad, tök jól gurul, rohadt drága. Ezeknél van slick, a legjobb tapadásért, ami viszont utcára baromság, mert a legkisebb eső után is úgy csúszik, mint az állat, lévén a vízelvezetése nulla.
Ui: én az olasz vason méhsejtes tömör gumiról váltottam tömlős radiálra. Lehetne tömlő nélkül használni, de szétszedhető a hátsó felni, az elsőnél meg a szelepet nem tudtam behúzni. Valószínűleg kisebb rajta a lyuk, mint kéne... Az eredmény: a gyári 25 km/h helyett ma 64 km/h-ig meghúzattam, stabil lett, és kényelmes. Relatív. Nyilván nem éri meg egy 120K-s rollerre 60K-ért gumit venni, de ha eltekintünk az ártól, akkor természetesen mindenkinek ajánlott.
Szerk: felfújható kerékről tömörre visszalépni ritkán szoktak... Általában elég speciális ok miatt, ha mégis. Nevezetesen a defektmentesség kérdése. Futárnál láttam tömör gumis Xiaomit: neki nem éri meg a kényelem, hiszen a munkaeszközén egy defekt nagyobb problémákat okoz. Általában azért nem teljesen szabad a gumiválasztás, adott felni van a rolleren, ami behatárolja... (Ha nem oldható meg a szelep kivezetés, akkor nem tudod a tömör gumit az adott keréken lecserélni. Tipikusan olcsóbb rollerek motorjai ilyenek, sajnos.)
Szerk2: egy tubeless gumi, ha nincs benne önjavító réteg, szúrt sérülés után csak speciális előkészítéssel javítható... a közismert "kukacolás" nem igazán tartós megoldás, vagyis két keréken nem is ajánlott. (Út mentén elfogadható, de a rendes javításhoz a kereket le kell szerelni, gumit le, utána megkezelni.) Ideiglenes megoldás lehet itt is, hogy akkor kerül bele egy belső, amivel csak egy a baj: ki kell venni a szelepet, ami általában a szelep roncsolásával jár. Szóval mint írtam, nem teljesen szabadon választott, hogy mikor mit raksz fel!
Szerk3: a tubless házi szerelhetőségéhez adalék: kompresszor ajánlott hozzá. Mármint rendes nagy, ami nagy nyomással nagyobb levegő mennyiséget tud mozgatni, kvázi rá tudja "robbantani" a gumit a felnire. Ha ilyen nincs, akkor elég nehéz tud lenni a helyére kényszeríteni a gumit. Amíg nincs a helyén, nem tömít, de csak a légnyomás rakná a helyére, ha tömítene. Tiszta 22-es csapdája. Láttam Xiaomi akkus kompresszorral szerencsétlenkedni YT*on embereket: az erre nem jó. Azzal akkor fújod fel, ha alapvetően a helyén van, és még van benne minimális nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
wonka
csendes tag
Kintről a d38 at is megkapod ennyiért, páran 110 ért vettünk 3 hete. Abban 350w a névleges teljesítmény, de a valós csúcs 700w nem 500. A d18e nek 500w volt a csúcsa, 90kg vagyok, ahol az megállt, a d38 17km/h val visz fel.
10 es belsős gumi van rajta, viszont dobfékes ( ez is lassít, csak nem olyan jól adagolható) szerintem próbálj ki par rollert, ha tudsz vásárlás előtt.[ Szerkesztve ]
-
Thibol
kezdő
Bakker, de sügér vagyok. Köszi.
Akinek Ninebotja van és iPhone-ja, a widget működik? Nem tudom sehogy sem rávenni, hogy a widget működjön. Azt jelzi ki folyamatosan, hogy bindeljek egy ninebotot, rákattintok, bevisz az appba ahol már társítva van a készülék.
-
addikt
Ja, aki nem ért hozzá, meg nincs pénze, és ezt tolják a pofájába a reklámokban.
Kinyitom a Media Markt újságját, rollereknél csak a Mi 3 Lite, Essential, F25, D18, F2 van fél oldalon keresztül reklámozva.Mintha F30, F40, D28, D38, Vagy bármi más nagyobb roller nem is létezne.
Decathlonban, Euronicsban ugyanígy, van kitéve 5-6 roller, abból 4-5 az adott sorozatok legkisebb tagjai.És az emberek nagy részének nem esik le, h legalább egy fél órát nézegessen neten a rollerekről, h mégis mik ezek a számok, jelölések a nevek mellett, hanem bemegy és megveszi az elsőt, ami megtetszik neki, és pláne olcsó, vagy nem olcsó, de mindenesetre elképzelni se tudja, h lehet ugyanannyiért jobb ár/érték arányút is kapna.
Nem csodálom, h D18, F25, meg Essential slágertermék.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
Új akció Ninebot rollerekre
Ninebot D18E elektromos roller 18 km-es hatótávval most 255,63 eurós áron (~100 950 Ft) rendelhető az NNNAff11th199 kuponnal.
A Ninebot D28E elektromos roller 28 km-es hatótávval most 266,28 eurós áron (~105 000 Ft) rendelhető a GKB11ANNI2 kuponnal
A Ninebot D38E elektromos roller 38 km-es hatótávval most 337,27 eurós áron (~132 100 Ft) rendelhető a GKB11ANNI2 kuponnal -
Gardaai
senior tag
Hányszor írja még le szegény, hogy nem tud rendelni, mert nincs számlája?
Gondolom megtudná oldani, de ahogy látható ez valamiért nem opció nála.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
PociAti
senior tag
Jól néz ki, ígéretes egy darab, de nem úgy van ahogy gondolod, nem lehet rárakni bármelyikre. Én is ezeket a dupla csavaros változatokat néztem, és nem csak az a probléma, hogy más a félkör íve (nagyjából ki lehet tömíteni a rést), de ha túl közel vannak a csavarok, akkor rácsesztél.
A legtöbb kerékpáros / motoros tartó maximális átmérője valahol 1 1/4 hüvelyk (kb. 32 mm), de ilyen dupla csavarosak felmennek egészen 35 mm-ig. Igen ám, de a OKAI Neon kormánynál 43 mm az átmérő! (1,7 hüvelyk). Első gondolatra aszt hiheted, elég a csavarokat hosszabbra kicserélni, de az általad linkelt terméknél is 35 mm van megadva maximális méretnek.
Grafikus programban (GIMP-ben) elforgattam a 35 mm-es távolságot jelölő vörös szaggatott vonalat 90 fokkal és átszíneztem kékre. Látod, 35 mm-nél megállt a tudomány! Nem lehet hagyományos csavarokkal a kormányra rögzíteni. Át lehet hegeszteni, mondjuk csőszorító bilincsre, vagy íves elemekkel helyettesíteni a csavarokat. -
PociAti
senior tag
Hidd el, az sem jó megoldás.
Amikor szükséges mértékben ki van nyitva a bilincs, akkor az a legkisebb probléma hogy nem elég hosszú az eredeti csavar, mert az cserélhető hosszabbra, de olyan tág állásnál már nem stimmel a furat szöge, nem merőlegesen megy bele a csavar, ezáltal a menetek nem stimmelnek.
Illetve nem véletlenül öleli körbe a bilincs a kormányt, nem csak fél fordulaton át ér hozzá. Közdarab legyártásával megoldható lenne, de nem az igazi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Milyen széket vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xbox Series X|S
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Dragon Age: Origins
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen