- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
sziasztok.
ninebot f2 plust fel lehet-e tornázni egy f2 pro szintjére?
mondjuk egy monorim mf2 vagy dupla lengéscsillapítót beapplikálni előre, a gyári f2 pro lötyögős helyett?
árban megérné-e a csináld magad produkció?
szoftosan mit lehet kihozni a történetből, illetve mennyiért?
kösziΘ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25217 üzenetére
már csak az a kérdés hogy megéri-e a vesződést egy zsír új f2 pro helyett?
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25295 üzenetére
DHGate-ről most mit érdemes rendelni?
Kupon van?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Dareiosss #25304 üzenetére
1db-ot berendeltem ennyiért.
Mivel még kell vagy 3db, és abból még 1db tutira dhgate lesz, igy megvárom még a húsvéti leárazást(ha lesz), hátha nyomnak még az áron valamit.
605,6 ercsi/db lett volna 2db-tól.
ez igy valahol az itthoni f2 pro árszegmensben mozog.
remélem nem kell majd a gariztatással b*szakodni...[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
Első DHgates rendelésem.
7 nap shippinget írtak, tegnapra vártam.
Így szokott ez menni náluk?
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25422 üzenetére
mennyi idővel számolhatok?
meg kell eresztenem még pár rendelést tudjak kalkulálni...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25426 üzenetére
ez nyugtató.
bár a trackingemnél aggasztó bolt a missing from the depot...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
tegnap kipróbáltam a Ninebot G2 Max-ot egy hosszabb úton.
Nem rossz szerkezet.
Érdemes bizonyos dolgokra odafigyelni?
Gumikat felfújtam a leírásnak megfelelően.
Egyéb ajánlott tartozékok, amiket érdemes beszerezni hozzá?
Gondolok itt táska, hordozó, olajzás, ápolás, stb.
köszi[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25631 üzenetére
nem a rollert raknám táskába, hanem egy kompakt rögzíthető táskáta gondoltam a cuccoknak, a roller kormányán, vagy valahol.
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25634 üzenetére
2L-es wozinsky táskát néztem, de ahogy a képeken mutatja, totál betakarja az első fényszórót, így ugrott a sztori.
szilikon védő van a gázkarhoz, a kijelzőhöz. (g30-hoz, bár szerintem jo a g2 max-hoz is, ránézésre ugyanaz, javíts kérlek ha nem.)
megy majd egy autó visszapillantó illatosítós mini cipő a kitámasztóra vagányba.
csak a töltő kábel, meg pár pipere holmi miatt lett volna jó a táska, de elengedem a témát.
valami pacek szelepsapkát majd még nézek rá, mert ami rajta van az hajlamos begyógyulni.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
észrevétel:
segway max g2.
hátsó lengéscsillapítót felhúztam max erősségre, így is enged eleget.
testsúly valahol 110kg.
kerekek max megengedett psi-n.
35km lazán megvan sport módban 95% töltésről.
elöl van holtjáték, de nem vészes.
hátsó sárvédő zörög.
2500ft számzáras lakat a csájníz-sztórból épp annyit tud, mint a márkás társai.
telefontartó először intersparos volt, de most a full szilikon alzapower-t tesztelem.
szelepsapkát próbáltam cserélni, de csak a gyári fér el a hátsó csillapítóktól, így azzal nem érdemes szórakozni.profilelosztás/teljesítmény.
brutál hogy a global sport módban milyen meredek emelkedőn cipeli fel a seggem.
ezzel ellentétben a többi mod max teljesítmény leadása arányosan kissebb, így 5km/h sétamódban csak egyenes, vagy lejtő játszik.
még az eco is gyengécske egy kissebb emelkedőhöz.max pillanatnyi visszatöltésnél úgy 750W-ot sikerült elérnem.
nem tudom hogy a visszatöltéssel mennyire érdemes szórakozni, ha üres gurulás helyett visszatölt(nem tudom milyen hatásfokkal) a motor, és utána újból fel kell gyorsúlni, de a villany kocsi is autópályán fogyaszt a legtöbbet...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz alphamooncam #25773 üzenetére
ha hasonló lesz, mint a drón szabályozás, akkor beszoltuk.
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25798 üzenetére
akkor ~0.5-2Ft/1Km?
[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz pescara #25857 üzenetére
Kb. 3 hete kérdeztem egy szomszéd megyéből származó kékruhást, trafizás közben.
Azt mondta hogy szürke zóna.
Mondott pár dolgot, hogy 250-300W, bukósisak, stb, de ahogy elmondta, b*szakodni nem nagyon fognak, amíg nem történik baleset.
Csak álláspont foglalás van a sztorival kapcsolatban, illetve olyat is említett, hogy majd Jan. 1-től lesznek módosítások, idehaza...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
Erre én is válaszolok egy lazát.
9bot Max G2.
1/
Negyed mázsás "pálcika roller"?
3.-ra nem a legegyszerűbb felcipelni.
Innen is egy kérdés:
Létezik-e valami jól bevállt cipelési módszer a roller összecsukott állapotához?2/
Van egy xiaomi első gen-es csillapítás nélküli rolli nálunk, hát macskaköves út után, tömörgumis hátsóval, nem lesz gond a vesekővel az tuti.3/
Számzáras kis lakat, a kábelekre csattintva.
Nyitott, összecsukott állapotban ideáli, szerintem.
Nincs vele b*szakodás, vagy a lakatot kell vágni a mestereknek, vagy a 2db vezetéket, de akkor meg tolhatják, meg amúgy is, 25kilóval meg nem hiszem hogy futni fognak...
Rajt van +Lock is, amit gombokkal vagy telefonnal indítok.
Hosszabb lezáráshoz megy a riasztó is.
Kis lakat a kormány alatt feltekerve, patikán elfér.4/
Appal és gomb kombinációval is nyitható, egy idő után autómatikusal lezár.
Bt hatótáv is segít bizonyos mezőn belül, hogy tudd, ott van még a roller.Merülést nem tudom, de ha az energia visszanyerés maxon van, a gyalogátkelőn való áttolást nehezíti a picike.
Mellette a pedálozás sem a legkönnyebb, 3km/h alatt nem működik, szerintem ez is állítható, mint a Park mod, majd megnézem.3-as sedan Bömbivel cipelem.
Csomiba ez már nem fér be, de a Xiaomi koppra.
Hátsó üléses a sztori.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
Seggvéj Max G2 globalMai köröm:
110kg+
Sport modDimbes dombos Zalai dombok és "kiváló" útminőség természetesen, pici szél is volt.
100%-ról 1%-ra kör.
100-80% között a rollerből ki lehet préselni majd' ~1150-1200W-ot.
Sport mod, 35Km/h, gyorsulás módban.
Ez merüléssel csökken.
A max sebesség is szépen csökken, vele együtt.
35->32->30km/h ezt tartja úgy 50%-ig.
Ez alatt is szépen megy szakaszosan lefelé, egészen 25-15-10/9-7, aztán valahol itt volt a vége, 1%-on 50W-al.
30-40% alatt úgy ledurrant a hátralévő teljesítmény, hogy majdnem sírvafakadtam.
15% alatt a kapaszkodókat el lehet felejteni.
10% alatt már csak az egyenes játszik, az is finoman.
Aztán 5%-tól "sétamód", bármin van és bármilyen erősen nyomod a gázkart, de ha mész valahova, ez a tempo kellemetlen.
Pedálozás kényelmetlen és fájdalmas.
Álló módból indulva ellenállás/visszatöltés nélkül lehet tolni a rollert.
Megállás nélkül 20-50w visszatöltés ellenében küszködhetsz, de sokat nem fog érni.
Itt jön a visszatöltés hatásfoka is, valaki írhatna valamit.
35km/h felett a roller elkezdett sípolni.
35km/h tempomattal 40km/h sebesség felé mentem, úgy besatuzott a roller motorfékkel, csak pislogtam.
Elég hirtelen adta rá a teljes motorfék lassítást, 1000w-al, életveszélyes.Még azt is megemlítve, hogy ezt a kört ígyis-úgyis meg kellett tennem, és most az autó helyett rollerrel tettem meg a távot.
Picivel több mint 2* addig tartott, mivel a gyorsabb út autóval egy kissebb kerülő. Az üzemanyag fogyasztási/töltési( ) költségeket alapúl véve, már itt is megmutatkozik, hogy az ember mennyit tud spórolni, ha okosabban közlekedik.Nálatok mi az a maximális táv, amit még rollerrel bevállaltok?
[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25967 üzenetére
Konkrétan a mai tapasztalat alapján:
100%-ról 56%-ra, majd egyből töltő, 95%-ig, majd egyből használat.
55%-on elkezdett sípolni a roller, azt hittem behányt valami, de az alábbiakat produkálta:
50°C felett a roller folyamatosan sípol bekapcsolt állapotban.
(ha megy az irányjelző, akkor nem.)
45°C felett nem veszi a töltést.
Írja is az app, hogy melege van.A jelzett hőmérséklet a motorra értendő, az akksira nem.
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
Ninebot Max G2: ~300km használat után kezdett "kotyogni" az első lengéscsillapító, balra-jobbra 3-5° holtjáték van.
Előre-hátra stabil.
Minden szabadon elérhető csavar meg van húzva.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Feherfy #26016 üzenetére
Mi Electric Scooter Pro-hoz nézegettem alkatrészeket.
Pöpec kis járgányt lehetne összepattintani cirka 160k-bol, monorim alkatrészekkel.
Nem tudom hogy érdemes-e vele foglalkozni, 5 éves a gép, akksi is koros, motor is, mivel mókolt szoftver fut rajta, de teszi a dolgát ahogy kell.
Vélemény?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz bandigyerek #26111 üzenetére
+1 max g2.
~120kg (jól meghiztam én is )
35km, a reál max teherbírással, sport módban.
100% környékén dash szerint 1250w a leadása gyorsításhoz.
a satu motorfékes lassítás 40-42-45km/h felett dombon lefelé, (ami szerintem életveszély, mivel nem egyenletesen rakja rá, hanem beránt[legújabb fw-el] ott is ment az -1200w pillanatnyi visszanyerés)
dimbes-dombos
ez a nagyjából 35km/h és 1 órán keresztül tudod csapatni a rollert mint állat, de amint pirosba átmegy, sírás vele a közlekedés...
amúgy jó lenne egy riasztó widget az apphoz..Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #26226 üzenetére
ha valaki megpróbálna űberelni...
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
senior tag
válasz Thunderzolee #26466 üzenetére
Egy NB max g2-nél ami global, a 35km/h csúcsteljesítmény(W) magasabb lehet sport módban, mint egy E-s eus sportmód 25km/h-val? Van összehasonlítás ezzel kapcsolatban?
Mert profilonként más-más a teljesítmény leadás, indulok ki ebből.És itt a kövi kérdés is.
Mi lehet a legnagyobb difi a "normál" teljesítmény és a maximális teljesítmény között?
Létezik hasonló, mint pl 300W és 1500-2000w max. teljesítmény?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Milyen széket vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xbox Series X|S
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Dragon Age: Origins
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest