Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IreN!CuS

    őstag

    válasz mettyuz #87 üzenetére

    1.4-es CVVT szenritem elég lomha lesz és lehet sokat fog kérni érdemes lenne megnézni az 1.6ost. Csak egy példa nyár meleg klíma csomag és próbálsz pályázni nehéz lesz :)

    Igen a 7 év gari akkor érvényes ha márkaszervizbe viszed az autót, és igen ők adják hozzá az alkatrészeket ( szűrők olaj stb stb ). Cserébe elég rugalmasak nekem pl 149e km-nél cserélték a teljes műszerfalat.

    -Mennyi szokott lenni az átlagos szervízköltségetek, úgy mint olajcsere stb?

    Régebbi Ceed 1.6 crdi 45-55k / szerviz attól függ mi lett "pluszban" cserélve. Illetve sokat nyom a latba mennyi olajat kell beletölteni nálam 5.2 Liter, benzinnél biztos kevesebb.

    A kopó alkatrészeket - féktárcsa, fékbetét, kuplungtárcsa (?) - milyen gyakran kell / érdemes cserélni, és milyen árban mozog?

    Használatfüggő ha nagy gáz nagy fék nonstop akkor hamar. Nekem sokat bírtak konkrét árat már nem tudok fejből hülyeséget nem akarok írni szóval fenntartással kezeld, de talán ~20/darab körül volt a fékbetét.

    Mik az általános (2 év+ / 20.000 km+) tapasztalataitok?

    Én 15 ezrenként vittem a gyári 20 helyet,de ez dízel. Adott esetben szerintem nem gond -sőt!- ha 1-2 ezret lecsippentesz belőle.

    [ Szerkesztve ]

    Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

Új hozzászólás Aktív témák