- Apple asztali gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi haladó szinten
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
Nekem az előző generációs crdinél a blokk mögött volt a tűzfal előtt kicsivel mivel nem vagyok szaki ennél jobban nem tudom körülírni.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Arra figyelj még -többekkel megesett köztük velem is- , hogy sajnos "belerohadt" egy vagy több akár az összes izzitógyertya...ez elég nagy szívás mert lekell szedni mindent is (pl. hengerfejek) nekem ez tavaly 220+k-ban állt meg
Többire sajnos lövésem sincs.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Akula
őstag
A TSI az más tészta. Az alapból nem kell nekem sem, mert 2 év után magától hullik szét.
De te is csak a saját tapasztalataidból indultál ki. Igen, van olyan Toyota amivel egy rémálom minden nap, mert valamit elrontottak. De nem a konstrukciót, úgy általában. Ugyanez igaz a merevlemezre a számítógépemben. Attól, hogy én kifogtam egy nem jó példányt, nem jelenti azt, hogy az összes WD rossz. De ha arról beszélünk, hogy a franciáknál a generátor tervezés alapján alulméretezett egy japánban meg direkt túlméretezik, akkor ez már megállja a helyét és nem kell csodálkozni, hogy az előbbinél a gyári akksi 3 év után csere, a japó meg 10 évig ketyeg vele. És ez nem egy-két autó, hanem általános. Az általad leírt Versonál pl. pont, hogy nem kell bütykölgetni, ha benzines. Ott ha valami bekrepál, az egyből cserés. De megnyugtató, hogy ha felnyitom egy olyan motorterét, sehol egy olajpára, vagy elcseppenés, csak a por és csend. Az ízzítógyertyás sztorihoz meg annyit, hogy ha jól használja valaki a kocsit és figyel az üzemanyagra is, akkor azt pont, hogy soha nem kell cserélni, még ha a nyomásszenzort is abba építették, mint a VW-nál, mert nem jellemző a meghibásodása. Ezért nem is kell olyan helyre tenni, hogy könnyen elérhető legyen. Hamarabb adja meg magát az izzítórelé a kátyús utak miatt.
Egyébként egy-két motortérben tényleg fakírnak kell lenni a szerelgetéshez, pl. egy izzócsere is lehet 2 óra. Én elvből nem veszek autót az elérhető legnagyobb motorral, mert ha ugyanabba a kaszniba bepakolják az 1.4, 1.6 és 2.0-s motort is, akkor a legkisebb nem fogja vinni az autót, a legnagyobb javításához meg ki kell daruzni a motort és kétszer drágább lesz.
Szerintem az alap az legyen, hogy megnézzük, hogy milyen az autó megítélése a népítélet szerint, mert az mégiscsak statisztikai alapon nyugszik. A vállalt gyári garancia sem elhanyagolható. Ha pedig a user's manualban valaki azt olvassa, hogy az autó olajfogyasztása max. 1liter/1000km (Opel), akkor ott gyanakodhat, hogy valami baj lehet konstrukciósan."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs