- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Gardaai #101651 üzenetére
Mi a gond? Pl. ha sztrájkolnak valahol a szállítási útvonalon vagy nem fogadja a logisztikai központ, a vámosok mert torlódás van vagy más céges működési probléma jön szóba akkor ez igaz szokott lenni: Due to operating conditions, your package may be delayed.
Mindig előfordulhatnak problémák és azok miatt késedelmes kézbesítés.[ Szerkesztve ]
-
Gardaai
senior tag
Végül is ez lett volna a kérdés, csak reggel valamiért nem jött több karakter ki belőlem.
Hallottam már, hogy gondolt egyet az eladó és megállította a csomagot. Az eladó még mindig furcsa figura, egy pillanatig megfordult a fejembe, hogy hátha..
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Gardaai
senior tag
válasz Degeczi #101653 üzenetére
Én nem erre gondoltam. Ez miért Évás kérés? Ez egy sima dispute amit a rendeléseknél tudsz indítani. Ha törölt szállítás, akkor ott kéne lennie a gombnak. Ami rizikósabb, hogy elfogadod, hogy megjött, majd indítasz egy vitát ahol ugyan ezt amit te is (nem érkezett meg) opciót választod.
De ha valóban nincs törölt rendelésnél ott a Dispute gomb, akkor ezt jó tudni, hogy lehet így is indítani a gomb hiányában.Persze ha már feladta.. de ha nem.. akkor kezdődik a never ending story:
Én erre gondoltam:
Amikor még fel sem adta a csomagot, akkor jelezheted, hogy már nem kell és 3 opció történhet:
- automatán 48 óra után törlődik a rendelés és elindul a refund
- az eladó elfogadja a kérést 48 órán belül
- az eladó elutasítja a kérést 48 órán belülMár 3. termék amit rendelek (30+ on stock) hogy nincs készleten, de a jobbágy árulja ettől függetlenül, ha beérkezik a rendelés, akkor kitolja a shipping időt 30 nappal, majd megpróbálja beszerezni vagy csak szórakozik velem, hogy 30 napig ne kapjam vissza a pénzem. Írok neki, hogy EU shipping 4-5 munkanap van megadva, nem fogok 1 hónapot várni, akkor így tárgytalan.
Ilyenkor vagy nem is válaszol, vagy elkezdi rám sózni a túlárazott/eladhatatlan termékeit ami milyen meglepő pont van készleten azonnali szállításra.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Degeczi
nagyúr
válasz Gardaai #101655 üzenetére
Igen, ezt mondom, h nem volt dispute mert azt írja még nem jött el az ideje: nem veszik figyelembe, h maga az eladó törölte a szállítást tehát nem fog megjönni. De Évával indítható így is, és ugyanaz a vége.
Hja, ugyanaz az eladó közben ismét 99+ darabot ír készleten lévőnek a hiányzó mintából, miközben üzenetben azt írta, a raktár azt ígéri, egy hét múlva lesz...
-
Gardaai
senior tag
válasz Degeczi #101656 üzenetére
Sokszor nagy dumások.
Írta nekem, hogy azért nincs készleten, mert előttem rendelt valaki (küldött egy kamu, de még azon is későbbi dátum rendeléssel screenshotot), miközben napok óta 3 darab volt, amikor rendeltem a 3 darabból azonnal 2 lett és nem változott se fel, se le. De valaki elvitte előlem az utolsó darabot. Ez elmondása szerint az ő hibája volt, mert nem frissítette a készletet. De 3-ból nem 1, hanem 2 lett. Senki más nem rendelt.
Egyébként azóta is árulja, ugyan annyi készlettel.
Óvatosan.. csekkoljátok a véleményeket. Képek megfelelnek a valóságnak amit árul, nem csak random fotók valamiről, dátumok ne legyenek túl sablonszerűek (minden nap, 18:03-kor ír valaki egy reviewt 5 csillaggal, hogy milyen szuper), értékeléseknél érdemes mindig az 1-2-3 csillagosat olvasni (többször megmentett a vásárlástól, ugyan ezt írta, hogy nincs neki és utána mást akar eladni neki).↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
ropi02
csendes tag
válasz Degeczi #101656 üzenetére
Mindenkinek köszi a segítő szándékú tanácsot.
Az alábbi diskurzusba keveredtem az eladóval:Én:
Dear Seller, Tracking update: Order canceled, Shipment cancelled. What is happened? I ask my money back, now. Thx. ZsoltŐ:
'''''''Dear friend, please follow the steps below to open the dispute, we will refund you immediately\nPlease open a personal dispute as follow steps:\nStep 1. Please choose ''''Received Goods''''\nStep 2. Please choose ''''Return Goods & Refund''''\nand then there will be the ''''Personal Reasons'''' under it.\nStep 3. Please choose ''''I no longer need the item''''\nStep 4. Send a message to us (Please don't forget !!!) Note: No need to return anything. We will abandon product return and refund you after that. Thanks for your help!'''''''\n10:25Message recalled10:31Én:
Sorry, I am confused. You do not send the item but I say received. There is no way. You have to cancel the order and refund by Ali.Ő:
Dear, this will make it more convenient for us to process a refund for you. Once you follow our steps for packaging. We will process your refund service for you immediately.Láthatóan ez így nem pálya...
@Degeczi: Én írtam az EVA chat felületre is, de onnan nem jött semmi reakció. Nem azt várom, hogy azonnal megoldják, de látszik az valahol hogy indítottam egy refund igényt?
[ Szerkesztve ]
-
ropi02
csendes tag
De. nem voltam elég álhatatos, vagy most nagyobb szerncsém volt Évával . A lényeg, hogy újra nekifutottan az EVA-s nem jött meg/kérem vissza/stb. reklamációnak és most automatikusan 15mp alatt ellenőrizték/lezárták/visszatérítés folyamatban státuszba tolták a megrendelést. Nem nyílvánvaló a folyamat, de működik. (Tanulság: az eladók továbbra sem hajlandóak/érdekeltek a korrekt ügykezelésben .)
[ Szerkesztve ]
-
Gardaai
senior tag
válasz ropi02 #101658 üzenetére
Amit ő ír, én is írtam már fentebb mint:
"Ami rizikósabb, hogy elfogadod, hogy megjött, majd indítasz egy vitát ahol ugyan ezt amit te is (nem érkezett meg) opciót választod."Nem gondolnám, hogy átverés szándékkal írta. Ez legyen az utolsó opció, de annyira nem rizikós mint elsőre tűnik. Ha nem juttok dűlőre, akkor simán közbelép az Aliexpress és nyilván lesz elég bizonyíték, hogy feléd dőljön a mérleg.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
bluuzia
aktív tag
Sziasztok!
Ali-n van ez a 1.99 $ / árucikk / minimum 3 tárgy rendelés.
A múltkor hiányzott a csomagból 1 termék, a ma érkezettnél már 3db a 10-ből!
Pár ilyen tízes pakkot már rendeltem mostanában, de eddig nem volt velük gond, minden benne volt.
Valaki esetleg belefutott hasonlóba?
Az eladónak írtam, de nem jött érdemleges válasz. Ali chatbot meg hát ...
Hol tudok érdemben reklamálni?[ Szerkesztve ]
Segítség a GTA V. napi feladataihoz: https://logout.hu/bejegyzes/bluuzia/gta_v_daily_objectives_tippek.html
-
jojoando
senior tag
Yanwennel küldött csomagomat az ExpressOne hozta ki, király, pedig filléres dolog volt!
-
"_Maverick_"
kezdő
Az Egyesült Államok-ból rendelt csomagom jelenleg Párizsban van. DHL fogja kézbesíteni. Szerintetek még hány napon át fognak vele szenvedni?
-
Jahno
őstag
válasz "_Maverick_" #101664 üzenetére
17 nap, +/-2.
-
kokokka
őstag
válasz bluuzia #101662 üzenetére
Nekem benne volt minden (7 különböző dolog). Az egyik viszont nagyon nem jól működik, így reklamáció helyett megírtam, hogy az kimaradt a csomagból. Abban a pillanatban elfogadták, és már írták is a következő oldalon, hogy visszaadják a teljes összegét ennek az árucikknek.
-
bluuzia
aktív tag
válasz kokokka #101671 üzenetére
Szia!
Köszi a választ.Próbáltam írni az "eladónak", erre ezt válaszolta:
Mondjuk ezekből a kérdésekből nem nagyon tudom, melyik az amelyik nekem kell:
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy te kinek írtál? és megvártad azt az emailt, amiben lehet indítani a vitát (how did it go?) vagy rögtön indítottad?
Előre is köszönöm a választ.
[ Szerkesztve ]
Segítség a GTA V. napi feladataihoz: https://logout.hu/bejegyzes/bluuzia/gta_v_daily_objectives_tippek.html
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Adott egy lengyel weboldal ahol találtam az autómra szükséges féktárcsát (elég spéci ügy, mert usa autó, azon belül is egy brambo fékes változat amit nagyobb tárcsával szereltek, elhihetitek mindenhol kerestem már európában, EBC-nél konkrétan fél éve aktív a rendelésem, már felajánlották hogy törölhetjük ha szeretném).
Szóval a legyel azt írta van nekik raktáron, de nem hajlandók külföldre postázni (így Mo-ra sem), kérdésem mi volna a legegyszerűbb hogy eljusson hozzám?
Csomagtovábbító létezik? Nem nagyon találok olyat amilyen németeknél pl. a mailboxde, így nekem az az egy ötletem erre, hogy lerendelem az utamhoz legközelebb eső lengyel csomagautomatába ami a szlovák határtól 1 km-re van, beülök az autóba rászánok egy napot és elhozom.
de azért is döntöttem hogy beírok ide, mert hátha van valami jobb alternatíva ennél amit nem látok
-
Dinter
addikt
DHGate-tel járt már valaki úgy, hogy többet vontak le, mint amennyire kérte a megerősítést?
400 USD volt a termék ára. Mivel múltkor is megszívtam (csak az eladó canellelte), így direkt figyeltem most. Az oldalon is 400 USD volt kiírva. Amikor megerősítettem, a levonás 427 USD volt, tehát 143k 134k helyett. Hogy történhet ilyen? -
Gardaai
senior tag
Nálatok sem akar betölteni az Aliexpress, csak nagyon nehezen? Telekom hibára gondolok, mert elég sok minden nehézkesen tölt be.. Aki UPC vagy más szolgáltatónál van az internet előfizetési is tapasztalja?
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Gardaai
senior tag
Irodában a PC-n, itthoni PC-n, telefonon Wi-Fi / mobilnet, iPad, iPhone, S23U mindenhol jelen van.. Lehet itt Sopronban hálózati túlterheltség van. Nem tudok mire gondolni. Munkatársam aki a város másik felén van, ő is tapasztalja. Üzenetek be sem töltenek, pedig most kéne, mert garanciális ügyintézésem van S.O.S.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
"_Maverick_"
kezdő
Sziasztok!
Rendeltem az USA-ból, az Ebay-en keresztül egy karórát. Áfát, sarcot, postaköltséget, mindent kifizettem a rendelés leadása során. A rendelést június 9-én adtam le. A csomagot UPS futárral június 12-én indították útnak New Yorkból. (Amikor leadtam a rendelést még USPS volt feltüntetve, mint futárszolgálat.) A csomag június 14-én megérkezett az eBay szállítási központjába, Addisonba, Illinois államba. Vacakoltak vele egy picit, majd 16-án útnak indították Európa felé, DHL-el! (Tehát nem UPS-el vagy USPS-el, hanem DHL-el.) 19-én délután megérkezett a DHL párizsi központjába. Azóta nem mozog a tracking, 4 napja semmi új hír nincs ezzel kapcsolatban. Mire számíthatok? Hány napot kell még várnom? Szerintetek nagyjából mikor kapom meg a csomagom? Már 11 napja úton van.
-
jojoando
senior tag
A kínai Sárkányhajó Fesztivál hány napos Kínai ünnep? Az eladó állítja hogy 3 napos, és már 4 napja nem küldi a megvásárolt terméket az Aliexpressen. Se 20-n se 21-n nem küldte, pedig 15 napos szállítási garancia van rajta.
Akkor most mit tegyek? Az eladó hozzáállása negatív teljesen.[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
Na, ez most nekem erre a hétre rendesen összejött. Gondoltam megvárom, míg valami postai szoftveres vagy X akta hibába futok.
" de ilyen témában az nem hiba ha azt az információt nem veszik figyelembe amit nem kapnak meg."Tudjuk, hogy nem kapjuk meg?
ExpressOnenál lehet szinkronizációs hiba, Postának nem is lehetnek egyéb szoftveres gikszerei és furcsa húzásai, ha minden más cégnek hasonló modulja hibázik, akkor csak a posta miért nem? Gondollom ki van zárva, mert azért ennyire végletekig nem kellene védeni.
Babrálok én is hasonlókat, nézzünk meg egy szinte mindenki által ismert streaming szolgáltatót ami főleg sorozatokban utazik, szerintem elsőre mindenkinek ez jutna eszébe. Az is hibázik. Van egy régi hazai sörgyár, amibe beszálltak a japánok. Annál is hibázik. Cipőmárkát is mondjatok, szerintem kettő jutna eszünkbe és nem pipás. Aztán sorolhatnám reggelig. Lehet közben rájövök, hogy milyen kevés pénzt keresek :-D
Pénteken jött egy SMS, hogy átvehetem a csomagom. Éppen posta előtt mentem el, nem vehettem át, hanem majd. Ma megpróbáltam, de nem lehet kártyával fizetni és 50 forint híján nem tudtam kifizetni és nem tudtak 10esből visszaadni :-D Ok, ez nem szoftveres hiba, csak a sötét középkor, de akkor a másikat mutatom, itt egy követési szám, nézzük meg, hogy hol van a csomag, kinek nem a hibája, vajon mikor ér a címzetthez: PN00069682070
-
titán
válasz Jahno #101686 üzenetére
Nem egészen értem hogy miről van szó, de erre PN00069682070 én azt látom hogy a feladó nem adta át szállításra, ha ez van beírva: A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást.
Talán ha a feladó leadja a felvevőhelyen akkor elindul. Eltelt 10 nap, ha átadta 13-án és ott a kezében az igazolás akkor 16-án miért nem reklamált hogy ha átvették tőle akkor az miért nincs bejegyezve?Ezt kifogásoltad: az nem hiba ha azt az információt nem veszik figyelembe amit nem kapnak meg
Amihez nincs közöd mert nem neked kell az adott adatot megadni és hiányzik azt honna tudnád hogy van vagy nincs?
Ha harmadik országból érkező küldemény vámolásáról van szó, akkor a 2012 július 1-től az az egyik változás történt hogy ha ezek a küldemények értéke 150 € alatti akkor egyszerűsített vám adattartalommal és automatizált, elektronikus módon történik a vámoltatásuk, ennek előfeltétele ahogy a a küldemény adatai és a vám-árúnyilatkozat elektronikus adatformában rendelkezésre álljon amikor beérkezik az országba és tartalmazza mindazon információkat amelyet az automatizált feldolgozáshoz szükségesek, pl. azt hogy IOSS rendszerben megtörtént az áfa beszedése a megfelelő azonosítóval és jogosultsággal rendelkező cég, vámjogiszemély által, ha ez így van akkor működni fog a feldolgozás.
Ha nincs IOSS azonosítós információ, de a többi meg van akkor működik a feldolgozás, de nem veszi figyelembe semmi azt a tényt hogy esetleg az áfa beszedésre került, hiszen nincs róla információ, ha lenne akkor nem kérnék az itteniek az áfát.Az is meg lett határozva hogy kinek és miként kell az információkat megadni, ha az adatszolgáltatást nem az teljesíti akinek elő van írva, akkor azt a jogszabály nem teszi lehetővé hogy figyelembe vegyék.
Egyeztettem a mind a Posta, mind a vám megfelelő embereivel és az alapján írtam a fenti dolgot. Az mese hogy annak ellenére hogy az információ elektronikus módon megvan nekik azt nem vennék figyelembe. Az induláskor voltak problémák, de 2021 szeptember közepére beállt a Posta feldolgozó rendszere, a futár cégeknél egy kicsit hamarabb és elég "jó hatásfokkal dolgozik".[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Valakivel már történt ilyen,hogy rendeltem családtagoknak 2 tabletet?Napokig ültek rajta Pesten,majd megérkezett a mai nap,és a postás vette észre,hogy van rajta 1 papír amin leírják,hogy meg volt bontva doboz.És tök üres is volt valószínűleg.
De se 1 email,se 1 papír nekem.Még nyomkövetésen se látszik!
Ilyenkor mi a teendő,ha szó szerint nincs a kezemben semmi?Avatar
-
Jahno
őstag
"Talán ha a feladó leadja a felvevőhelyen akkor elindul. Eltelt 10 nap, ha átadta 13-án és ott a kezében az igazolás akkor 16-án miért nem reklamált hogy ha átvették tőle akkor az miért nincs bejegyezve?"
Benne van egy postaautomatában, elvileg feladva. Éppen jól működött a szoftver, vagy valami ugye ahogy a postánál mindig :-D És reméljük nem tekintette üres rekesznek és nyitotta ki valakinek, aki meg pislogott, hogy jajj mit nyert a bingón.
Reklamálni próbálunk, majd egyszer talán fel is veszik a telefont. Akkor kiderül és jó lesz.
A többi meg kampó duma, hogy törvény, meg IOSS meg izé. Szoftver van benne, félre mehet. Félre is fog és az lenne a gyanús, ha csak pont nem a postánál nem hibázna. Nyilván. Főleg ha olyan baromságokat csinálnak, hogy a másodlagos címhez az utca helyett írjunk mailt és akkor megtalálja. Olyat kötött keretek közt a világon nem szabadna csinálni.
-
titán
válasz Jahno #101689 üzenetére
Valami nem stimmel mert ennyi ideig nincsenek a rekeszekben és látják azt is ha nem üres, de 3 nap után biztos hogy kellett volna érdeklődni, nekem mindig felvették a telefont, néha 5-6 perc után
a másodlagos címhez az utca helyett írjunk mailt és akkor megtalálja. Ezt a baromságot én javasoltam, miután az eBay-ről jövő csomagoknál ahol az eladó nem kapja meg az e-mail címűnket és még a telefonszámot sem adott esetben mert az eladó nem kéri le, igencsak hasznos volt. És bevált az AliExpressnél is, annak ellenére hogy te úgy gondolod hogy baromságot javasoltam. De írtam, hogy nem kötelező használni annak ellenére hogy nálam működött, működik és így nem baromság.
Azt is írtam az eredeti hozzászólásban hogy előfordulhatnak hibák, de ha a kereskedő -vonatkoztassunk el a postától- a futáros cég szállítólevelén nem adja meg a megfelelő Incoterms paritást pl ezt a hátrom betűt: DDP akkor vámolást és áfa fizetést von maga után akkor is ha a vásárló kifizette azokat.
Az hogy amit írtam az kampó duma amikor van rá egyértelmű jogszabály, annak megfelelően van kidolgozva az automatizált feldolgozás szóval nem mellébeszélek, meg annyit jelent hogy nem látom értelmét hogy bármit is írjak ezek után. Te úgy gondolod, akkor neked van igazad, engem meg minek zavarjon az ha rosszul gondolod.
Tipliztem innen. -
Jahno
őstag
3 nap után nem érdeklődtem, mert általában X napig tart a folyamat, néha hívnak, hogy jajj nem fér be a dobozba vigye-e máshova vagy legyen postai átvétel és kész. 1-2 nap késés miatt nem aggódik az ember, hogy nem vették át.
Következő szoftverhiba. SMS jött, hogy XY csomagom még 2 napig átvehető. Lesápadtam, mert vidéken voltam erősen, telefon nyilván nem ért semmit, berongyoltam és közölték, hogy biztos valami hiba lehetett mert ezt 3 hete átvettem. Jórendben.
Azt értem, hogy ha a kereskedő nem adja meg, akkor az nincs. Jogszabályt is értem, nem a szögletes dolgokról beszélek, hanem arról, mikor valami félremegy.
És ez nem gondolás kérdése, hanem mondtam még 8 másik példát, ami nem a magyar póóósta, aminek azért bőven van idehaza előélete és ha a világ nagy cégeinél hasonló dolog félremegy, akkor miért pont mindig a póóóósta lenne kivétel, ahol soha, sehol semmilyen szoftver nem hibázik? Biztos nem érzed neccesnek?
-
"_Maverick_"
kezdő
válasz "_Maverick_" #101683 üzenetére
??
-
Szállító76
tag
Sziasztok.
Aliről rendeltem és egy ilyen követési számot kaptam.
PNLUC104749.... Ezt is az Expressz One hozza vajon?
Eddig mindig 158....kezdődött.. Remélem nem a magyar posta..[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Szállító76 #101693 üzenetére
Vagy EO vagy MPL postacsomag lesz az eddigi tapasztalatok alapján. Aliexpress topikban mostanában ez a téma, mert még nagyon új ez fajta szám.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Szállító76
tag
Köszönöm. Remélem nem a magyar posta hozza...
Mert akkor plusz egy hét lenne a szállítási idő..[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Sziasztok.
Ma kaptam e-mailt DHL -től, hogy csomagom várakozik, ÁFA fizetése szükséges.
Fizessek 3,99€ , online fizetéssel (nyilván nem klikkeltem rá)
A mailben kapott nyomonkövetési számon a dhl kereső nem talált semmit sem.
Egy csomagot "várok" de arról már letettem, ebayen vettem, 3.600 HUF ért kütyüt még novemberben, eladó néha ír, hogy várjak, stb... Ismét ráírtam.
A dhl es levél kamu lehet?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen