Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz elfelejtette #18986 üzenetére

    A Seagate már X éve felvásárolta a Samsungot [link]. Így utóbbi külső merevlemezeibe is előbbi gyártó HDD-i kerülnek már. Pontosabban a 2,5"-os típusok még az eredeti Samsung Spinpoint M8 | M9T belsősek, csak át lettek címkézve.

    Ilyen hibaüzenettel még nem találkoztam, mert eszközkelőben probléma esetén általában sárga felkiáltójel és ismeretlen eszköz van. Esetleg meg lehet próbálni a jobb klikk —► Illesztőprogram frissítése opciót, vagy az eszközillesztő újratelepítését [link]. Ha ez nem oldja meg, akkor vsz komolyabb a hiba, lehet maga a külső rack szállt el. Továbbá még a lemezkezelő és HDS lenne érdekes, valamint (fizetős) adatmentő programokkal lehetne ránézni. Ha azok sem ismerik fel, akkor mindenképpen szakemberhez kell vinni.

    Na persze, ha nem fontos a meghajtó ára és a garancia, akkor esetleg szét lehet kapni, de nem biztos, hogy a gépben ok lesz. Ha durván szektorhibás, akkor meg eleve nem is érdemes nekiállni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák