Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz GBRDVD #21121 üzenetére

    Helló!

    A HDS-ben a hivatalos garanciális csere = 0% kondíció, ami a szoftver weboldalán is le van írva. Illetve hivatalosan akkor indokolt még, ha a (külső) HDD gyártójának saját tesztprogramja hibát dob. Aztán, hogy hol melyiket fogadják el inkább, illetve milyen mértékű meghibásodásnál cserélnek jelen esetben egy külső merevlemezt, azt már boltja is válogathatja. Továbbá, ha a vásárlás helyén kevesebb garanciát adnak a termékre, mint amennyi a gyártói garancia, akkor szükség esetén utóbbi is igénybe vehető RMA ügyintézés formájában (példa).

    De a lényeg, hogy ha a garanciaidőn belül rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik a termék, vagy akár már gyárilag hibás volt, akkor azt mindenképpen cserélniük kell. Vagy, ha erre nincsen mód, akkor visszaadni a vételárat stb. Garancia kérdés, fogyasztóvédelem topikban tudnának erről bővebben is mesélni. Továbbá, ami még lényeges, hogy ha fontos adatok vannak a külső meghajtón, akkor nyilván nem érdemes megvárni, amíg az teljesen tönkremegy. Illetve az adatmentésre a garanciális csere nem vonatkozik! Vagyis az adatokat javasolt még előtte lementeni, mert egy problémás állapotú meghajtónál nem feltétlen lesz erre (otthon) lehetőség, sőt!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák