- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
veterán
válasz Dyingsoul #22472 üzenetére
Hát remélem senki nem kerül oda, hogy a WD supporttal kell társalognia...
Kapcsolatba léptem velük, de fogom a fejem. Bár hibátlan angollal írnak vissza, mégis olyan érzésem van, mintha egy értetlen indiaival beszélgetnék. Leírtam a problémámat, már a 3. válaszon vagyok túl és még mindig nem értik a problémámat, pedig egész jó az én angolom is.
Egyszerűen válaszolok nekik és visszakérdeznek olyan dolgokat amiket az első levélben már leírtam. Most mindent még egyszer leírtam nekik egy levélben de úgy érzem ez reménytelen.
A saját WD backup szoftverüket sem ismerik. Küldtem képet nekik arról a mappáról ahol zip-elve vannak a fájlok feldarabolva és azt hitték rá, hogy azt nem a WD Backup hanem valami más szoftver csinálta... Elmagyaráztam a supportosnak, hogy milyen fájlszerkezetet készít egy backup után a saját szoftverük, kíváncsi vagyok, hogy megértette-e, de ez a szintű inkompetencia nagyon felhúzott.
Én hibáztam, ezzel tisztában vagyok és azt is el tudnám fogadni ha azt mondanák, hogy ezek után nem lehet mit tenni felejtsem el a WD backup által készített korábbi mentésem de az felb****, hogy a saját szoftverük működésével sincs tisztában a support, pláne úgy, hogy a ticketet a szériaszám megadásával, a programjuk kiválasztásával nyitottam és itt elméletileg csak ilyen ügyek intézésével foglalkoznak.Azt már fel sem hozom, hogy napi 1 válasz a maximum (munkaidő végén küldenek egy választ és csá, várhatsz a következő munkanap végéig).
Ha 1-2 levélváltás után sem jön valami hozzáértő supportos akkor hagyom a francba és formázok inkább.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
A topik a gyárilag összeszerelt külső merevlemezekkel foglalkozik és ad információkat, valamint tanácsokat a vásárlók számára. A külső házak, dokkolók stb. az alább felsorolt társtopikok témájába tartoznak.
Kérünk mindenkit, hogy mielőtt a kérdését feltenné, a téma összefoglalót mindenképpen olvassa el, mert a legtöbb kérdésre a válasz ott megtalálható!
Társtopikok:
• Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
• Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
• Milyen merevlemezt vegyek?
• HDD probléma (nem adatmentés)
• Adatmentés - liksoft - HDD kereső mentéshez
• GPT, MBR
• Particionálás
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Politika
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Suzuki topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen