Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    veterán

    válasz Dyingsoul #22472 üzenetére

    Hát remélem senki nem kerül oda, hogy a WD supporttal kell társalognia...

    Kapcsolatba léptem velük, de fogom a fejem. Bár hibátlan angollal írnak vissza, mégis olyan érzésem van, mintha egy értetlen indiaival beszélgetnék. Leírtam a problémámat, már a 3. válaszon vagyok túl és még mindig nem értik a problémámat, pedig egész jó az én angolom is.
    Egyszerűen válaszolok nekik és visszakérdeznek olyan dolgokat amiket az első levélben már leírtam. Most mindent még egyszer leírtam nekik egy levélben de úgy érzem ez reménytelen.
    A saját WD backup szoftverüket sem ismerik. Küldtem képet nekik arról a mappáról ahol zip-elve vannak a fájlok feldarabolva és azt hitték rá, hogy azt nem a WD Backup hanem valami más szoftver csinálta... Elmagyaráztam a supportosnak, hogy milyen fájlszerkezetet készít egy backup után a saját szoftverük, kíváncsi vagyok, hogy megértette-e, de ez a szintű inkompetencia nagyon felhúzott.
    Én hibáztam, ezzel tisztában vagyok és azt is el tudnám fogadni ha azt mondanák, hogy ezek után nem lehet mit tenni felejtsem el a WD backup által készített korábbi mentésem de az felb****, hogy a saját szoftverük működésével sincs tisztában a support, pláne úgy, hogy a ticketet a szériaszám megadásával, a programjuk kiválasztásával nyitottam és itt elméletileg csak ilyen ügyek intézésével foglalkoznak.

    Azt már fel sem hozom, hogy napi 1 válasz a maximum (munkaidő végén küldenek egy választ és csá, várhatsz a következő munkanap végéig).

    Ha 1-2 levélváltás után sem jön valami hozzáértő supportos akkor hagyom a francba és formázok inkább.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák