Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz pjen #56450 üzenetére

    PErcek alatt kiguglizható, hogy az MSZ 2364-523 foglalkozik az áramokkal, a MSZ 2364-520 pedig konkrétan, rajzokkal meghatározza, milyen vezeték szerelés hogy néz ki

    az 523 nem elérhető pdf-ben, de itt egy kivonat, ahol láthatod, már rég nem ABC csoportok vannak, és még mennyi tényező, ami a táblázatban nincs, pl 25 fok feletti tartós hőmérséklet, 10nél több vezeték, induktív terhelési tényező, ezek mind szorzók amikkel növeled vagy csökkented a terhelhetőséget.

    Minden tiszteletem az anyagvizsgálónak, de ő vizsgálgassa az anyagot. neki az a feladata, hogy az az anyag mit bír ki, illetve ha tönkrement, mitől ment tönkre, fizikai sérülés, vagy épp anyagfáradás. Nem feladata, és soha nem is volt feladata a rendszertervezés, és a rendszerszintű túlterhelés megállapítása. Ő azt állapítja meg, hogy túlterhelődött a darab, ami a kezében van. Azért itt ezt kezeljük már a helyén!

    A helyszínelő is azt állapítja meg, az autó 100-al ment, de 90-nél tudott volna megállni, és nem szól bele a gumigyártásba

    bármelyik szabványban keress olyat, hogy "kivéve lakások mért fővezetékei", tehát mondjuk védőcsőben szerelt egyerű főáramköri vezetékek a lakás mért fővezetékei kivételével.

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák