Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    Írtam TMX-nek egy picit "csipkelődő" levelet tegnap 5 óra után, ma délben már jött is válasz (mondjuk az "elolvasva" visszajelzés alapján a fél cég elolvasta):

    az én gépem ott tart, hogy "alkatrészre vár", amint érkezik, javítják. "Megemlítettem" azt is, hogy már karcosnak tűnik a gép a képeken, amire a GYIK-jukban található sablonszöveg (tehát, hogy egyes esetekben a javítás "velejárója", ha karcos lesz) helyett ezt válaszolták:

    "A bevételezés során képekkel dokumentáljuk a készülékek állapotát, azonban ez megtévesztő lehet, mivel adott esetben a szkenner felületén lehet karc vagy ujjlenyomat. Valószínűleg az Ön esetében is ez áll fenn, természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a készüléket eredeti állapotában adjuk vissza majd."

    Majd meglátjuk ;]

Új hozzászólás Aktív témák