Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madagaszkar

    tag

    válasz Ironhide #102081 üzenetére

    Üdv!

    Én három hete jártam így, ugyan ezzel a típusú készülékkel ( LG55UK6950PLB ). 2019.júniusban vásároltam a Telekomtól. Nálam is elment a kép, egy pár percig még villódzott a képernyő alsó egy harmadán, majd teljesen meghalt, de nem teljesen sötét. Bejelentettem az LG ügyfélszolgálatán, leírtam a hibajelenséget amiből megállapították, hogy kijelző cserés a készülék. A kijelzőt Lengyelországból rendelik a gyárból, mert semmilyen alkatrészt nem tartanak raktáron elmondásuk szerint, ami így 5-10 munkanap amig megérkezik Magyarországra. ( Reményeim szerint is ). Amúgy október 19-én jelentettem be a hibát, rá két napra hívott a szervízes munkatárs, aki közölte, hogy akkor megrendelik a kijelzőt és jönnek kicserélni amint megérkezett. Azóta csend, semmi előrelépés nem történt, nem hívtak.
    Egyébként van tudomása valakinek arról, hogy hány napjuk van megjavítani a készüléket, aminek a nem teljesítése esetén kérhetem a cserét, vagy a vételár visszatérítést?

Új hozzászólás Aktív témák