Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A_ScHuLcZ

    addikt

    Xplay felhasználók: nálatok is frissült a TV-s app a napokban? Nekem a legutóbbi frissítés óta semmit, de tényleg semmit nem játszik le, frissítés előtt jól működött. A jelenség az, hogy kiválasztom a nézendő tartalmat, beállítom a hangot/felirat sávot, majd indítás után csak homokórázik a végtelenségig (piros kör körbe-körbe). Teljesen mindegy, hogy milyen tartalmat próbálok lejátszani, illetve hogy milyen hang/felirat sávokat állítok be, semmilyen kombinációban nem működik.
    Az LG Store szerint jelenleg ez a verzió van telepítve az Xplay-ből: 2.800.23 (2022.10.31.)

    Volt egy elérhető frissítés a szerver oldalhoz is, megcsináltam, hátha segít, de nincs változás. Hivatalos Plex appból lejátszik mindent, de az Xplay-hez képest teljesítményben alulmarad. (nincs Plex Pass-om)

    Próbáltam volna informálódni az Xplay weboldaláról, de az sem működik, nem lehet navigálni a menüben. :(

    Két kérdés:
    - más is tapasztalt ilyen problémát a friss verziónál, van rá megoldás?
    - ha nincs, akkor vissza lehet valahogy tenni a régebbi verziót az LG Store-ból?

    Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

    "I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

Új hozzászólás Aktív témák