- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hővezető paszták
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #115101 üzenetére
Csak nehogy 4 évesen a műszakin már ne menjen át a rozsda miatt...
-
Johnny_vT
senior tag
BBD: Ez nem egy pont olyan Volvo felni, mint amilyen neked is van?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #115103 üzenetére
Megválaszolom helyette.
Nem egészen.Nekem meg jól állna egy 16-os szett.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Örülök, hogy Magyarországpn is van legalább két személy, aki diszkréten és feltűnésmentesen tudja viselni a vagyonát, ezért beruházott egy Bentley Bentaygába. Igazán visszafogott, szerény gépjármű, mely hűen tükrözi gazdájának társadalmi érzékenységét. Egyiküknek még regadóra is futotta! Azt sajnos nem láttam, hogy a Breitlinget belerendelték-e, anélkül ugyanis csak félkarú óriás szegény autó
irónia off.
-
szőröscica
addikt
Csak kene egy jo kis dizel bimmer
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #115111 üzenetére
Ha szükséges, cserélik. Ha nem szükséges, mi van?
-
gaborbol
őstag
Fel kellett mennem NY-ba kocsival lehozni szuloket repterrol, lefoglaltam egy luxus kategorias kocsit. Lincoln MKS, vagy Cadillac XTS, apro betuvel hozzateve "vagy valami hasonlo". Szeretem a szedanokat, vegre nem SUV, nagy kenylemes hajo, szepen elferunk benne,
Odaerek,hat gond van mert alig van auto, vagy adnak egy V8-as mustang cabriot, vagy egy infinity qx70-et.
Mustang merete matt kilove, SUV-ot sem szeretnek, adjanak egy szedant... De nincs mas es ez a SUN is resze a luxus csomagnak, vagy elviszem azt, vagy menjek at masik telephelyekre....Mar elve kesesben voltam, elhoztam a QX70-et.
V6 3.7 L nagyon szepen morog a motor, lelkes, ugrik,egyesz, jo vezetni.
Fereallok, telefon parositva, de nem jatszik le zenet.
Nezem a hi-fi-t, semmi markajelzes nincs rajta, hangszorok BOSE, szepen szol, de ennyi.CD-s radio( nincs MP3-se), radio 1-6 ig programozhato savok es ennyi. Nincs erinto kepernyos sem,az osszes funkcio a menube a fogyasztas es a szerviz idopontok. USB port van, de az meg csak ismeretlen eszkozt uzenetet dobal fel.
Oke, mi van ebbe konkretan ? Semmi, semmi sincs benne.Holt ter figyeles, nincs, semmi mai biztonsag extra, mint savtartas, radaros fekezes-tempomat, nope.
Extrak: BT csak telefon, es a tolato kameraNem hittem el, hogy "balkan editiont" kimondottan a kolcsonzoknek csinalnak, es 2017-es modell volt.
A motorn kivul meg a tankajot mogott levo "premium fuel only" feliratot leszamitva semmi premiumot nem sikerult felfedezni benne -
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #115111 üzenetére
Úgy látszik eddig bírták húzni a dolgot.
-
Snoop-y
veterán
-
sugarforce
őstag
válasz BUZZLGHTYR #115064 üzenetére
Hat inkabb ne.
-
Johnny_vT
senior tag
Én is... A Mazda motorikusan mindig is király volt. Ha nem rozsdásodna olyan eszeveszettül, akkor ma egy H-generációs 6-osban ülnék, nem S60-ban. (Vagy nem, sose tudjuk meg )
Amúgy emlékeztessen valaki, mert még fiatal vagyok. 190 lóerő a turbó korszak előtt nem volt túl megszokott egy családi autó szívómotorjától, ugye?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
Cascot+ kgfb-t kötnék, mire érdemes figyelni a casconál?
pl köbe/allianz 30k/év a kötelező + ~90 a casco
uniqua 200 összesen, de van még többért is...
(gondolom több mindenre fizetnek a magasabb cascoért)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #115120 üzenetére
Passat B3, B4, B5, B5.5 2.8 V6 174-193 ló, Ford Scorpio is volt 2.9-es motorral, Opel Vectra, Omega is volt 2.5 és 3.0 mocival ilyesmi erővel, Alfa 155, 156, 164, 166 is volt 2.5, 3.0 és 3.2 V6 motorokkal 190-240 ló közötti teljesítménnyel. Na meg ugye a Volvonak is volt a 2.9/3.0 motorja, ami létezett szívóban is.
Vagy mennyire régi autókra gondoltál? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #115120 üzenetére
Európában nem annyira, USA-ban simán. Honda Accord G7 3.0i meg G8 3.5i ott a bevásárlós autó kategória.
M3 hazafelé délután egész jól járható volt, rendőrök sehol. Illetve egy elfogó autó (Audi Avant) felkapcsol lámpával várta áldozatát (kivételesen nem engem).
mod:
eastsider: Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás topik
rbalint88: Középsuliban az osztálytársam faterjának volt 3.0i Safrane-ja. Elég menő volt akkoriban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rbalint88 #115123 üzenetére
Na ja, de a V6-os Volkswagenek, az Alfák, meg a sorhatos Volvók soha sem számítottak éppen olyan átlagautónak (vagy nevezzük flottás autónak, mindegy), mint ez a Mazda. A maga nemében mindegyik kuriózum volt akkor, még a nagymotoros Opelek is.
Vagy én ülök fordítva a lovon és ez a 6-os mégsem olyan szürke egér, mint amilyennek lelki szemeimmel elképzeltem?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #115125 üzenetére
Igen ezek az adott modellek zászlós hajói amiket leginkább presztízsből árultak, nem is túl sok fogyott belőlük. Bár egy W8-as B5.5-öt azért élnék mondjuk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
rbalint88
addikt
anno akartam venni W8 Passatot. és hidd el, nem a 13-20 literes fogyasztás tántorított el tőle egy normál Passathoz képest 2-3x a fenntartása és már az se volt olcsó
Johnny: nyilván nem ezekből adtak el igazán sokat, ahogy a Mazdából se ebből adják el a legtöbbet, hanem a dízelekből és a 2.0 benzinesből.
bitpork: lehet a régiek gyengébbek voltak, 156 és 166 vonalon műveltem ki magam, ott a 2.5 is 188 ló volt legalább
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz tboldi #115131 üzenetére
Amikor működik, és nem kell bele önteni épp a pénzt, vagy alkatrészt vadászni, vagy péket vadászni, aki látott már ilyet és nem lett rosszabb a keze alatt mint amikor bevitték hozzá , akkor biztos nem rossz.
Meg kell számolni, egy átlag W8 tulajnak hány bookmark van a "Passat" mappájában ebay meg bontó meg fórum meg egyéb linkekkel az egy jó metrika, mennyi szellemi, idő és pénz ráfordítással üzemeltethető egy használt autó[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #115131 üzenetére
Nem rajongok a német autókért de az 1.8t B5.5-öt szerettem. 374k km-t tekertünk bele mielőtt visszatekert órával egy murvás nepper telepen landolt volna. Ez idő alatt csak 1 turbócsere volt (ami kvázi kopó ugye) a szokásos karbantartáson kívül. Hangja is egész jó volt és nem volt benne ez a fene nagy sterilitás amit miatt nekem kelletlen minden modern német autó. Volt karaktere, szépen fütyült a turbó, és olyan 3000-nél érezted, hogy felépült a töltőnyomás és van tartalék.
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
Akkor én jó vagyok, hogy nincs "Jazz" mappám, csak egy szem jegyzet a telefonomban?
-
tboldi
nagyúr
Annyi az előírás a szelephézagra, és ha már ahhoz le kell venni a szívósort...
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #115123 üzenetére
Basszus, milyen jó lehet egy ilyen kocsival járni és tudni, hogy hova kell nyúlni, ha valami elfingja magát benne. Nem kell félteni, de nagy, kényelmes és hangulatos.
Én meg féltem az Amperát, hogy milyen gyökér megy neki, és ha bármi elromlana benne, pingvineznék az út szélén.
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #115138 üzenetére
Lattad, hogy a kollegamnak 5hetig volt Dunaban az Ampera, miutan belement egy hulye.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #115142 üzenetére
Ha időnként meghajtod pályán és előtte néha nyomsz bele prémiumot az szvsz egy jó aranyközépút. A pucolást úgy sem úszod meg akkor sem ha csak prémium megy bele.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
De ha már így is, úgy is lekerül ez az átvezető csatornás lap, akkor nem teszem vissza, csak tisztán. És ha már ezt kipucolom, akkor nem végzek fél munkát, a szelep és a csonkja sem marad ki.
szerk.: Nem tudom, pontosan mikor nyúltak ehhez utoljára, olyan 50-60k km-re saccolom a képen látható állapotot. Ebből kb. 40-45k-et ment német benzinnel, ~10k-et már itthon, az előző tulajnál, nem tudom, milyen benzinnel, és ~5k-et az én kezeim alatt V-Power 100-zal.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #115128 üzenetére
A katalizátoros 3.0 V6 164 180 lóerős volt, a cat. nélküliek 192-200 a 24 szelepes V6 232 volt.
Mazdából a Xedos 9-ben volt 170 lóerő feletti V6, de ott van még a Peugeot 605, Citroen XM, Lancia Thema (eleinte ugyan azzal a PRV V6-tal, mint a PSA, Volvo, Delorean-ban is, később Alfa V6.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony PSP
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen