Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz kisza25 #156343 üzenetére

    Ha több hétre leteszed az elektromos autót, akkor kb. 25-30%-ig lemerítve jó azt megtenni. Maxra töltve parkoltatni nagyon nem jó, ahogy a napi 3-4 villámozás sem tesz jót neki tartósan, főleg, ha nincs aktív hűtése az akkunak (pl: Leaf). Ugyanakkor a dízelt is kinyírod a bölcsijárattal vagy a benzinest a hidegen padlózással. Szóval azért is írtam, hogy ezek az idő előtti elhasználódások user errornak tudhatóak be inkább, ami sajnos azért is problémás, mert mindenki úgy árulja az elektromos autót, hogy abban bizony semmire nem kell figyelni. Pedig kell.

    Cellák nem egyformán öregszenek, pl: Priusnál a hűtés miatt általában a középső cellák mennek ki előbb (azok oldalról kapják a meleget folyamatosan a többi cellától). Anno nekem a P2ben is cserélni kellett 3 db modult, aztán utána elment hiba nélkül még 40.000 km-t, amikor eladtam.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák