- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Gaming notebook topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
az audi retrofit cuccok kozott lehet utolag gyari boset meg harman-kardont is rendelni a kocsiba, tok erdekes. hatha csak a kozepso ulestamlat it megoldjak (ez is egyebkent egy 160 euros extra), teljes ulescsere nelkul.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
cOxeR
Ármester
Lesz baj, ha nagyon sok lesz a tölthető autó…
Itt se értem miért nem áll inkább be, miközben még elektromos is a kapu vélhetően.
Egy haverom küldte.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #286310 üzenetére
Mert más a gyártó, más az irány, elképzelés, politika, stb?
Az egyik svédkínai, a másik japán. Megnézed a toyotán kívül nagyon senki sem erőlteti az atkinsont, nem tudom mi az oka, biztos van valami benne, de fogalmam sincs.
Nem vezettem még, de szeretnék, kíváncsi vagyok rá, milyen.
Jó hazudok, 5 éve egy CT200h, de már alig emlékszek rá. És a KFKI telepen belül sok lehetőség nem volt tesztelni.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
polonic
félisten
válasz Tsebacsi #286311 üzenetére
Első hibridem. Előtte traktor motor volt manuális váltóval. Én nagyon megszerettem ezt a Toyota féle hibrid rendszert az e-cvt váltóval. Most azt gondolom nem is mennék át másra.
Az elején nagyon furcsa volt, hogy nincsenek váltások. De már teljesen megszoktam és bírom is a fix fordulatú motor hangot. -
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #286313 üzenetére
Nem az, ennek a rendszámkereten van felirata.
-
tboldi
nagyúr
Az ajtók belső szigetelése csodákat tud művelni.
De én is próbálkoztam a Jazz hangjának feljavításával, vettem is 2 pár Gladen Alpha hangszórót itteni ajánlás alapján, viszont a gyári Panasonic fej kevésnek bizonyult a meghajtásukhoz, úgyhogy csak szigeteltem meg az eredeti hangszórókhoz szerkesztettem a cincogókat, önmagához képest tök jó lett.
És most évekkel később örültem, hogy vannak elfekvőben hangszóróim, ugyanis a MiTóban feltűnt, hogy az elülsők nagyon erőtlenül szólnak. Próbaképp kicseréltem őket, és voilá, megjavult, sőt tisztábban is szól. Úgy tűnik, a MiTo Blaupunkt egysége simán kihajtja őket, úgyhogy boldogság van.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
polonic
félisten
válasz Mauzes #286316 üzenetére
Jogos a kérdés. Fogékony vagyok a műszaki dolgokra. És innen megközelítve tudtam, hogy miért jó egy cvt váltó vagy jelent esetben a toyota e-cvt rendszere.
Az elején még is csak furcsa volt, korábban a folyamatos váltásokhoz szokva, legyen az manuális vagy automata váltás, hogy nincsen váltás és fix fordulaton megy a motor gyorsításnál. Ezt megszoktam és ezután jött el az, hogy megszerettem az egész rendszert. A kényelmét szeretem szubjektív szempontból, műszaki szempontból meg a technikáját.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tsebacsi #286311 üzenetére
Nyilván irónia volt, lehet off-ba kellett volna tennem
A volvot nagyon szerettem de a hajtásláncok hát, nem túl szimpatikusak.Az irónia főleg annak szól hogy üzleti érdekből bizonyos dolgok direkt vannak elbaltázva (lásd toyota hangszigetelése, vegyél Lexust). A Lexus esetén meg az a gond hogy nem tudják azt hozni mint a németek, és itt a hely kínálatra gondolok. Egy VW Suv Audi változata gyakorlatilag ugyanakkora utas- és csomagtérrel rendelkezik. Lexus esetén eggyel nagyobbat kell venni, és ez nem csak anyagi szempontból gáz. Nem mindenhol praktikus eggyel nagyobb autóval közlekedni.
De egy ford féle toyota hybrid másolatot csinálhatna Volvo is (és akkor már közelítünk jó sok éve fordé volt a Volvo).
u.i: mondjuk a Lexus TX ad egy kis reményre okot, az van akkora belül mint a toyota grand highlander, mondjuk akkora batár nem kellene és nem is lesz itthon, de hátha a jövő lexusai fejlődnek hely kínálatban
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mauzes #286329 üzenetére
Jönnek be a duplakuplungosok ezerrel hagyományos automaták helyett, a plug in hibridek rengeteg hibája (itt főleg a kezdeti t8-ak, azóta nem követem). A megbízhatósági statisztikákban már pár éve a gyengék között vannak, ebben mondjuk állítólag a benzinesek jobbak mint a dízelek, de nem fényesen jók. Árban simán választhattam volna a Rav4 hybrid és egy xc40 2.0 benzines automata között és bár imádom a volvo kinézetét, utasterét és hifijét nem mertem. Nekem nem fér bele hogy gariban javításokra várjak, folyamatos apa taxi üzemmódban élek.
Szerk: radi8tor: igen az más moci mint a rav4-é. Mondjuk 2.0 változatban is csinálhatnának egy toyota rendszer másolatot (saját moci, toyota másolat elektromos rész), jó lenne focusba és pumába
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #286339 üzenetére
Ezt jól látod. Városi használat mellett csak a baj van velük. És ezeket a hibrideket főleg városi használatra találták ki.
Én szándékosan azért döntöttem a hibrid hajtáslánc mellett, mert nem turbós motorral jár. A turbó szerepét gyakorlatilag a villanymotor veszi át.⭐ Stella
-
Vismajor01
addikt
válasz Petyyyyy #286335 üzenetére
Nem tudja, ha lezárod az autót reszetel a töltő is.
Amúgy ezzel nekem az égvilágon semmi problémám nincsen. Fölé egy rendes lépésálló(felszedhető) kábelcsatorna, meg egy rendes hosszabbító nem ez az obis csóringer, és ennyi. Budapesti járdákon sokkal nagyobb huplik és törések vannak amik zavarhatnak egy babakocsist, rollerest, görkorist.
Én otthon a családi házban és tesóméknál is így töltöttem, bár ott mindkét esetben ráálltam teljesen a kerítésre tehát gyalogos nem tudott benne elbukni. Tesómnál hosszabbítóval, anyáméknál betudtam dugni egyenesen a villanyórába.
Külön vicc, hogy budán valamelyik hotelnél lévő mobility töltő a járda tuloldalán van, a parkoló viszont ezoldalán tehát nem állhatsz fel a járdára, keresztül kell húznod a kábelt a járdán. Ráadásul bent állt egy teherautó is, ami mögé tudtam csak állni, úgyhogy még feszült is a kábel térdmagasságban keresztbe a járdán Ez szabályos, de a ház előtt nem, egyik full balesetveszélyes, másik nem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szőröscica
addikt
Csutortok a K-day!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen