- Autós kamerák
- Mini-ITX
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #156311 üzenetére
Az a 36 teljesen abszurd. Azt feltételezik, hogy a 100 km-ből tisztán villanyosan meg tudsz tenni a NEDC szabvány szerinti 50 km-t és a maradékot benzinnel. És talán így kijönne a a sok nulla miatt a 36. A valóságban inkább 100 felett van a GTE is ha valaki használja rendesen. Nekem a sok töltéssel és 2,7 átlag mellett is jelenleg 64g/km. És akkor ebben nincs benne az áram.
A Toyota hibridemmel viszont tényleg tudtam hozni a katalógus adatokat. Az 12000 km alatt is 115g/km átlagon állt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz yodamester10 #156311 üzenetére
Igen 95 gramm, de az a 2021-es évre. Még pontosabban úgy van meghatározva, ha jól tudom, hogy:
2020: 80%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2021: 85%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2022: 90%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak
2023: 95%-nak kell megfelelnie a 95g/km CO2 határnak2020 annyiban trükkös még, hogy átmeneti évnek számít, így:
- 2020-ban az eladott autók legnagyobb kibocsátású 5%-a nem számít bele a flottaátlagba
- 2020-ban a papíron 50 g/km alatti értékkel rendelkező autók (tisztán villanyosok és tölthető hibridek teljesíthetik, utóbbiak akkor, ha elég nagy az akkumulátor kapacitásuk) duplán számítanak
- és végül még egy, amit nem is értek: a nagyobb tömegű autókat gyártók magasabb határértéket kapnakkisza25: Én nem tennék rá nagyobb összeget, hogy a következő néhány évben eladott új autók 15-20 évesen még üzemképesek lesznek. Egyszerűen sz*rt gyártanak, szenvednek a gyártók a kibocsátási normákkal. Akik flottáznak, tudják, hogy milyen szívás volt a Ford 2.0 dízel sorozata az elején, vagy az opel 1.6 biturbo dízelje, akár a PSA haszongépjárművei. Meg úgy ez ez egész downsizing hullám, karbantartás, megbízhatóság terén sehol nincs a legtöbb gyártó ilyen motorja az azelőtti darabokhoz képest. A távol-keleti gyártók nem véletlenül lobogtatták be, hogy bizonyos típusokat egyszerűen nem fognak forgalmazni Európában a jövőben.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs