- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #301525 üzenetére
Aki használja is, az annyit ír, hogy 300km fölött bármikor lehet számolni LR esetén (320-360km), a felette extra km meg domborzat, hőmérséklet, létszám, de akár széljárás függő... minden is befolyásolja a km-eket ugye, a többi "versenyző" meg nagyon kozmetikázik... mint az I3 esetén a 12-14 kWh-s fogyasztás... aztán a végén kiderül ez a nettó, nincs benne a veszteség (ami nem elkerülhető töltéskor ugye... tehát kell vele számolni) meg mennek tojással a pedál alatt, ecoproplusszplusszplussz üzemben.
Holnap jön megint valaki megnézni a Z4-et, meglátjuk... az a racionális irány nekem ha elmegy a Z4, az is bőven az ingerküszöböm felett van értékben, lsd. I3 esete a parkolóban...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen