Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz #72042496 #141 üzenetére

    Sajnos a játék nem bünteti keményen ha rosszul kezeled a kuplungot :(
    Ez nagy bajom nekem is, kemény tempónál ha a köridőket döntögeted azért keresztbeáll, de sajnos kevésbé bünteti a hibázást.

    Neilszab:
    Ugyan így kb., ha duplakuplungoltak tényelgesen azt iszonyat gyorsan tették...egy mai penge utcai autós nem tud olyan gyorsan visszadugni egy kuplunggal mint a régi legendás arcok duplán, és még a motor élettartalmára is ügyeltek. :R
    más: Azt tudom hogy egy gyakorlott pilóta gázelvétel nélkül is el tudja váltani a fokozatokat felfelé, nyomja a gázt lehatárolásig, ott elvált-megint lehatárolásig-ott megint elvált...mindezt úgy hogy tövig nyomja a gázpedált és a váltások egy piszok gyors rántás a váltókaron.
    A mi autóink (az átlag) össze sem hasonlítható egy versenyautóval, nincs teljesítmény, márpedig az határozza meg mikor fontosabb a teljesítmény maradéktalan átvitele az hajtott gumikra, mint a vezető kényelme.
    Egy régi versenyautó jóval keményebb minden szempontból, a motor ki van könnyítve ezért tud ugrani és visszazuhanni a fordulat, egyenes fogazású sebkerekek vannak hogy elviseljék a nagyobb terhelést, és mittomén 500LE környékén már nincs nagy út a kuplungtárcsák (száraz többtárcsás) között hogy összeengedve ne tudjanak elcsúszni.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák