- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szakal33
újonc
Sziasztok!
Van egy gpro egerem, amiben valószínüleg az akkumulátor belül kilazult és állandóan lötyög benne.
Első próbálkozásra elküldtem az emagon keresztül a fixit szervizbe. Hát igen csodás egy hely... Csatolt videó és részletes leírás alapján megállapították, hogy nem hibás. kb. 4 hetet időzött az eszközöm náluk. Emagot felhívtam, hogy wazzup, most mit csináljak, hiszen az üzletben ahol leadtam a garanciákat intéző munkatárs is konstatálta a hibát... Azt tanácsolták, hogy keressem fel a logitech supportot és ők majd intézik.
Jó felkerestem őket telefonon, elmndtam a hibát, ticketszámmal videót készítettem, elküldtem az emagos számlát, a logiteches lepecsételt szaküzletben kitöltött garanciakártyát, az emag oldaláról letöltött számlát, a FIXIT által írt ostobaságot, egy szóval mindent is....
Nos 4 hete vagyok a supporttal el, tömérdek beszélgetés, telefonhívás, semmi nem vezetett előre...Indoklás: Nem validálható az emagos számla...
Bárkinek volt bármi hasonló tapasztalata, vagy van tippje mit lehetne csinálni ez esetben?
Köszönöm szépen előre is !
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen